SIDED DREAM https://blog.dnevnik.hr/steky3

subota, 14.04.2007.

Petak 13....... I dalje.....

(preneseno sa moga lista papira)

Zašto svaki put kad čujem zvuke trube,
osjećam se kao na groblju?
Ali ušuljana buka starih pijanaca
me izvuče iz tamnih misli mrtvih....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
...
Uzmeš nešto na usta
i cijeli svijet ti se para sretan,
ti si sretan.
Odjednom počmeš viđat svoje neke nove prijatelje.
Izgledaju tako jebeno zeleno,
kao da su napravljeni od vanzemaljaca.
Vidiš ih kako lete
i spuštaju se na prostranu travu,
na kojoj ti kao kreten sijediš,
dok ostali malo podalje pričaju i zajebavaju se.
Zovem ih da vide prijatelje,
ali oni misle da je to kao neka zajebancija ili
da nisam normalna.
Osjećam se kao uskrsnuli Isus,
dok je još pušio marihuanu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
...
Dan poslije dođu priajetelji i pričaju mi.
Pomislim: "koji mi je kurac bio?"
Imam jednu veliku rupu u glavi.
Imam osjećaj kao da mi je netko potrgao djelić,
il' bolje rećeno dio mozga na kojem piše
"večer, petak 13."
Da skužila sam što je bilo,
sinoć sam se sastavila.
Ali što je onda bilo s tim vanzemaljcima,
kad sam toliko pričala o njima,
nigdje nisam spomenula gdje su nestali.
No unatoč tome,
nakon svega ljudi me idalje čudno gledaju.
Sada nije radi stvari koje sam radila sinoć,
neg' imam neku bijelu fleku po sred šupka.
Podsjetnik:
Bila sam na Lovrijencu!
...sjedala svuđe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...
Opet mi se vraćaju zvuci trube,
Dok u ponoća stojim ko' kundurica na prozoru i
udahujem svjež, dubrovački zrak.
Ljudi polagano zatvaraju svoje restorane i
svi se vraćaju kućama,
svojim muževima i ženama.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...
Jutro se želi probiti kroz moje persijane,
ali ja sam nezaustavljiva.
Sjedim u kutu sobe gdje još prevladava tama.
Još uvijek nerazumna noć neki dan,
prolazi mi kroz moždane žlijezde.
No ovoga puta nema nikakvih pratečih zvukova
glupih američkih i finskih matal grupa,
samo se ćuje oćijukanje jednog glupog ćuka.
Loša vijest...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...
Koža mi je i dalje jebeno darkerski bijela,
u ruci boca vodke,
zamišljajući da je olovka i
bezuspješni pokušaj za pisanjem još jedne prolazne pjesme...
Ovo je samo djelić moga noćnog ispušnog ventila,
na kraju dana, prije spavanja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dok mi se zvuk muzike prelijeva
s lijeve slušalice na desnu,
razmišljam o opijanju.
Potencija za liječenje živaca
i smirivanja stvarnosti,
stvarati svoj idealan život bar u tih par sati pijanstva,
u smijehu,
ali i brizi da nebi oni zazvali iz kuće strave.
Oni.... jedini ljudi koji se ustinu brinu za mene i
koji su tu cijeli njihov život.
No, to je sada druga priča...
Pišem ovo sada uz zvuke KoRna,
u potpunoj samoći
i mraku,
osvjetljavaći si papir svijetlom mobitela...
Image Hosted by ImageShack.us
Opijanje,
lijepo je dok traje večer i sve,
ali problemi se nastavljaju,
nešto se možda i može riješiti pićem,
ali mnogo toga ostaje.
Moja faza rano je započela,
no, nije to sada nešto strašno,
jer nije ni tako često,
jednostavno teenagerski život kad kad je dosadan,
i treba promijene.
Svakodnevni izlasci na ista mjesta,
a znaš kako će sve izgledati,
s vremenom dopizde i dođe potreba za promjenom.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...
Da bar mogu upravljati svim svojim osjećajima.
Osjećam se kao jebeni anđeo
u sred gomilu oblaka,
tražeći za nekim specifičnim ljudima,
dotičnim osobama...
Ali oblaci su tako gusti da ih nemogu pogaziti,
a krila su mi već sljomljena pa nemogu poletjeti.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...
Razmišljam neki dan,
o smrti,
i prepah se.
Kad zamislim to što bi sve ostalo iza mene.
Moji prijatelji,
kako bi se zajebavali.
Jednostavni strah toga što nebi mogla vidjet svijeta,
i što se s njim događa.
Ljudi radi čiste utjehe za sebe i drugih,
smislili su to nešto nazvano,
raj.
No, jeli to ikad itko dokazao da postoji?
Nije, niti može....
No mnogima pomaže pa neka im.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...
Pitah svećenika neki dan,
k'o jesu li samo kršćani u raju?
kaže ona da jesu,
pa pitam ja gdje su onda ostali:
muslima, protestanti, budisti... ?
da u paklu...
Ma dajjjj stari što si ti umišljaš???
LJudi su svoje vjere,
ne treba ih gledat ni svrstavat po tome
i netreba bit nikakvih svađa oko toga.
jer nema razlike među nama.
Mnogo toga iz svake vjere nikada nije dokazano.
Pa evo još jedne totalne gluposti!!!
Moji starci nemogu dobit grob,
zbog toga što nisu kršćani...
Jer bože saćuvaj da netko tko nije kršćanin,
može bit pokopan.
Što sada moraju baš bit u nekom strahu,
jer što da umru sutra,
ne daj Bože,
i nemogu ih gdje pokopati.
Mislim, to su čista sranja!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

No, moigla bi satima pričat tj. pisat o tome,
i teme stalno vezivat,
ali mislim da to nije protreba...
Ne trebaju mi još svađe oko jebene vjere...

Eto još bi htjela pozdravit: Karlu, Bigy, Jeju, Miš, Karmen R, Brigitu, Anu, Karon, Iva, Denu, Prena, Veru, Romanu, Zrinku, ostale divljakuše i sve koje komentiraju i koje sam ne namjerno zaboravila! roflmah

14.04.2007. u 13:51 • 22 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Ma kakav opis.....

Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



>
free image hosting

free image hosting

image hosting for myspace

image hosting for myspace



JA SAM SAMO NETKO KOGA ZNAS.... ILI NEZNAS
u mom mp3-u se vrti:

Trivium

Nirvana

Slayer

Soulfly

Sepultura

Deftones

Korn

Kittie

Ill Nino

Slipknot

In Flames

Exodus

Mudvayne

Dark Tranquillity

Iron Maiden

Disturbed




MySpace

MySpace


MySpace Layouts

MySpace Layouts

Darkercici!!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


A dobro su svi obuceni !!!!!!!!

Linkici


odlican blog-tko voli citati
angel with broken smile ;))))
divljakuse
napusena zvoncica
Zrinka :)

radio blog
Monitor.hr




malo techna!!!!




JET
"Hold On"

You tried so hard to be someone
That you forgot who you are
You tried to fill some emptiness
‘Til all you had spilled over
Now everything’s so far away
That you don’t know where you are, you are

[Chorus:]
When all that you wanted
And all that you had
Don’t seem so much
For you to hold on to [2x]
For you to belong to

When it’s hard to be yourself
It’s not to be someone else
Still everything’s so far away
That you forget where you are, you are

[Chorus:]
When all that you wanted
And all that you had
Don’t seem so much
For you to hold on to [2x]

Hold on [8x]

[Chorus:]
When all that you wanted
And all that you had
Don’t seem so much
For you to hold on to [3x]
For you to belong to




"In The Shadow Of The Valley Of Death"

We have no future
heaven wasn't made for me
we burn ourselves to hell
as fast as it can be
and I wish that I could be a king
then I'd know that I am not alone

Maggots put on shirts
Sell each others shit
sometimes I feel so worthless
sometimes I feel discarded
I wish that I was good enough
then I'd know that I am not alone

Death is policeman
Death is the priest
Death is the stereo
Death is a TV
Death is the Tarot
Death is an angel and
Death is our God
killing us all

she puts the seeds in me
plant this dying tree
she's a burning string
and I'm just the ashes

she put the seeds in me
plant this dying tree
she's a burning string
and I'm just the ashes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"Count To Six And Die ..."

She's got her eyes open wide
she's got the dirt and spit of the world
her mouth on the metal
the lips of a scared little girl

I've got an angel in the lobby
he's waiting to put me in line
I won't ask forgiveness
my faith has gone dry

She's got her Christian prescriptures
and death has crawled in her ear
like elevator music of songs
that she shouldn't hear

and it spins around 1...2...3
and we all lay down 4...5...6
some do it fast
some do it better in smaller amounts

and it spins around 1...2...3
and we all lay down 4...5...6
some do it fast
some do it better in smaller amounts
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us Nina i Brigita

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Brige i ja....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Briđit

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ja


Free Image Hosting at www.ImageShack.usAna, Karla i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.usJelenica :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.usCiscenje lica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usBigy

Free Image Hosting at www.ImageShack.usIzgubljeno prijateljstvo

Free Image Hosting at www.ImageShack.usDena i Duro

STELLA
SSweet
TTasty
EExotic
LLoving
LLoud
AAppealing
code by BlinkYou.com



IZREKE

Nije potrebno mnogo dosjetljivosti da bi se prevario covjek koji nam vjeruje.
Kronin

Nada je jedan od onih ljekova koji uopce ne lijece, vec samo produzavaju
patnju.
Kronin

Lud je samo onaj cija se ludost ne poklapa sa ludoscu vecine.
Beket

Usamljenost nije u tome sto smo sami nego u tome sto ne postoji nista za
cim ceznemo.
Stendal

Kad smo sretni uvijek smo dobri, ali kada smo dobri, nismo uvijek sretni.
So

Nitko se ne dize tako visoko kao onaj koji zna kuda ide.
Stendal

Samo siromasni misle vise na novac nego bogatasi.
Heren

Kad imas sve, ne vidis nista, progledas tek kad nemas nista.
Shakespeare

Brak je zato toliko omiljen jer spaja maksimalno iskusenja i maksimalno
prilika.
Nestroj

Sretno ozenjen je tek onaj covjek koji razumije svaku rijec koju njegova zena
nije rekla.
Hickok

Zaljubljenici vide na svijetu samo sebe, a zaboravljaju da ih vidi svijet.
Platon


Ako ljubis, nitko ti ne moze nista.
Cezar

Ljubav ne traje dugo ako uklonite svade.
Latinska poslovica

Nije tesko zaljubiti se. Tesko je to reci.
Prever

Ljubav mladica dolazi iz punog srca, a ljubav zrelog covjeka cesto je posljedica
punog stomka.
Rable

Probleme dozivljavaj kao izazove!