Komentari On/Off



Pjesan o kvadru

Da kvadar,
k v a d a r,
to je bez svake šale
KVADAR.


Na balkonu se sunčam

Na balkonu se 
Sunčam.

Pričvršćen za kuću moje bake,
Betonski, balkonski, balkanski,
Balkon.

Čela leti uokolo,
Pa sleti, (đava ju odnija)
Na čelo.

A cedevita je žuta, 
U staklenoj čaši,
Bez slamčice,
I prije svega
Mlaka.

"Nemoj sinko, izgorićeš!"

Na balkonu se
Sunčam.


(Imotski, 2012.)




Postovi:

Otvoren prozor, glazba i tipkovnica recept su za trenutak osvrtanja.
Kao
Andreas
Nešto se izgleda pamti
Svjetionik
Balkon
srijeda, 25.06.2014.

nedjelja, 31.03.2013.

ja odlazim daleko i ne tako sanjarski,
daleko pa kud puklo da puklo,
ja imam plan: to je mjesto dovoljno udaljeno
da se jednom kad si tamo možeš osvrnuti
i prvo vidiš kuglicu, kažeš, uredu, jasno mi je
odrediš što ćeš s tim
pa se potom postupno i polako približavaš
pažljivo razmatraš, stvaraš red
sve dok se u jednom trenutku nosom ne zabodeš
u vlastiti nos, može se i dalje, neki su otišli,
ali nije preporučljivo
nešto ipak treba ostaviti za kasnije,
ovisno o tome koliko još planiraš živjeti...
dakle, ja zasigurno odlazim iz ove snovite kuće
jer me ni ti
ni svi moji ostali tiovi ovdje više ne žele
i ponekad je sve tako nesnosno blizu
da je jedini način otići daleko.



| print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.