Komentari On/Off



Pjesan o kvadru

Da kvadar,
k v a d a r,
to je bez svake šale
KVADAR.


Na balkonu se sunčam

Na balkonu se 
Sunčam.

Pričvršćen za kuću moje bake,
Betonski, balkonski, balkanski,
Balkon.

Čela leti uokolo,
Pa sleti, (đava ju odnija)
Na čelo.

A cedevita je žuta, 
U staklenoj čaši,
Bez slamčice,
I prije svega
Mlaka.

"Nemoj sinko, izgorićeš!"

Na balkonu se
Sunčam.


(Imotski, 2012.)




Postovi:

Otvoren prozor, glazba i tipkovnica recept su za trenutak osvrtanja.
Kao
Andreas
Nešto se izgleda pamti
Svjetionik
Balkon
srijeda, 25.06.2014.

petak, 22.03.2013.

Sasvim glupo

Čini mi se da sam o tome već nešto pisala...
Mislim, tko zna gdje je to sve sada –

prašnjave slike o zelenom proljeću
i klupi
novim nikeicama i slinavoj karameli.
Ponešto o tramvaju broj 6,
sms-u, nekom smijuljenju na telefon
(i jednoj zbunjenoj mami).

Gdje su mi oni pusti dnevnici?
U njima sigurno još imam točan broj
sivo-plavih pogleda
i ruku.
Gdje li sam ostavila
onu svoju prastaru kišu, svoje
sprešane tratinčice?

Čini mi se da sam o tome već nešto pisala..
Sasvim je glupo iznova započinjati.



| print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.