Komentari On/Off



Pjesan o kvadru

Da kvadar,
k v a d a r,
to je bez svake šale
KVADAR.


Na balkonu se sunčam

Na balkonu se 
Sunčam.

Pričvršćen za kuću moje bake,
Betonski, balkonski, balkanski,
Balkon.

Čela leti uokolo,
Pa sleti, (đava ju odnija)
Na čelo.

A cedevita je žuta, 
U staklenoj čaši,
Bez slamčice,
I prije svega
Mlaka.

"Nemoj sinko, izgorićeš!"

Na balkonu se
Sunčam.


(Imotski, 2012.)




Postovi:

Otvoren prozor, glazba i tipkovnica recept su za trenutak osvrtanja.
Kao
Andreas
Nešto se izgleda pamti
Svjetionik
Balkon
srijeda, 25.06.2014.

srijeda, 21.11.2012.

Odrastanje


Dok ja u sebi čuvam
prašinu proizvoljne percepcije
i smješkam se toploj prošlosti
moje se uši na poznat način oblikuju
i taje znanje o tome što je značila
zima
koju nitko nije zabilježio.

Teško je sada izreći
zahvalu melodiji toplog samovanja.

Pomalo izvan svega toga
razmišljam:
gdje mi je sad to privatno čudo?
jesam li iz njega izrasla pa na kraju
odrasla? a gdje su mi sada
te prekrasne čestice?

(kad ih želim prosuti u tvoje oči
ili bar u svoje
da te natjeram da me pitaš
što ti je to?
i da ti na to odgovorim
to je velika velika tajna.)



| print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.