LIFE

petak, 23.12.2005.

Good news!

post posvećen: Juliere

I tako ja čitam blogove, i ajde da malo pogledam onaj od Juliere jer na njemu nisam već dugo bio. I tako čitam o onom boru na Stazione di Termini na kojeg su zalijepili pisma sa željama za Božić. Usput pomislim što bi moglo biti da upoznam Juliere i da odemo na kavu.

Ti Talijani me živciraju skroz: "Scusate per ignoranza", "Scusate per la invasione", "Scusate per il disturbo" Tako su jebeno dosadni... Zovu me na posao svaki dan i pišem im mailove svaki dan. Mrzim sjevernjake! Oni su glupi i zatucani a još uz to su i lijeni! Južnjaci su zatucani ali bar imaju duha, smijeha, veselja. Ma zatucani su skroz, moraš ih svugdje za rukicu vodit!

I tako se ja ujutro probudim s pomisli što bi ja mogao staviti na onaj bor na Stazione di Termini.

I tako ide dan i nazove mene šefica. I sad mislio sam, poslušat ću što ima za reć, pa ako me odkanta, onda ću joj doć i istrest sve u facu! Mislim da joj se u glasu čulo zadovoljstvo s obzirom na to kako sam joj davao usmeni izvještaj o predhodno obavljenom zadatku opisanom u prethodnom postu. To je šefica s honorarnog posla, s posla koji volim. I tako ona ispriča sve spomene ali i dodijeli mi novi zadatk za Novu godinu!

Nakon što sam završio razgovor, mislim da su stanodavci mislili da sam prolupao! Pustio sam na radiu omiljeni divlji ritam (o tome u sljedećim postovima) i rasplesao se po stanu!

I što je najbolje, moja pomisao kako bi mogao do Juliere i do onog bora objesit želju, postala je stvarnost! E sad je pitanje hoće li ona imati vremena i volje otići sa mnom na kavu.

Nadam se samo da neću morat puno radit i da ću moć dočekat Novu godinu u dobrom okružju, u dobroj atmosferi. I da ću moći uživati.

- 21:41 - ˇVenga! (9) - ˇOlé! - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links
New INTERESTING ppl

Virtuela

Lavidaloca new
dexterious new

Maloljetnici
Anči

Moja generacija
Letitia
Jazzie
My way
Ateh
Keolina

30 or over 30 (gerijatrija) - thanks for not getting offended!
Poli
Xiola
Marisi
Juliere

Čitam, ali rijetko pišu:

Prase
Avril Lavigne

Ove blogove sam posjetio (podsjetnik) i istrazujem ih

poslovna_curica
tiny dancer
amy damon
indian woman
vitezica lutalica - vukovi
nenya- fotke
castanea
Chilli
chocolate girl
Moj mail
romeo_salao@yahoo.com