stariris

ponedjeljak, 28.08.2006.

This is just a waste of my time, im giving up...

Sjedim tu već 10 minuta i smišljam šta da napišem u postu. Slušam novi album Debelog Predsjednika kao svojevrsnu pripremu za koncert u KSET-u u slijedeću subotu. Nisam dugo bio na nekom takvom koncertu. Poganje, sav mokar, divota, jedva čekam! Ima nešto posebno u takvim kocertima. JEdan takav mi je ostao u jako jako lijepom siječanju. Koncert Hladnog Piva u Makarskoj prije 2 godine. Mali prostor za možda 100 ljudi a unutra ja bilo barem 400, temperatura nije bila niža od 40 na početku a tokom koncerta se i povisila sigurno. Bio sam toliko mokar da mi je majica promijenila boju a poslije koncerta sam ju dobro dobro ižmikao, bilo je valjda pol litre vode u njoj. Grozno, ali baš super! Evo atmosfere na slici. Sam koncert je bio super, svirali su sve najveće hitove, a čak mi je basist Šoki dao trzalicu koju jako jako dugo nisam izgubio. Na kraju ipak jesam kao i sve ostale koje sam imao. Grozno je to sa trzalicama, nikad ih nije dosta a još se uvijek gube.

Hihi a sada sretna vijest za mene, 16.9. idem u Prag na jedan vikend, uf jedva čekam da se sjednem u neku pivnicu. Idem na turnir u australskom nogometu, hihi pa neka netko kaže da je glup sport. Besplatan put, misim da je i smještaj, samo moram nosit pare za pivo a to nije previše. Uglavnom bit će veći tunrir nego kod nas. Bit će 6 ekipa, iz Češke, Austrije, Hrvatske, Finske, Njemačke i ne mogu se sjetiti šeste zemlje. Idu i novonrai sa nama tako da ćemo bit i u novinama. Jedva čekam!

Primjetio sam da se od kad sam se vratio sa mora u mom životu ništa bitno ne događa , čak sam sretan zbog toga, da se malo odmorim od svog života, zato valjda i nemam baš inspiracije za pisanje. Nije da mi je život nešto posebno naporan ali drago mi je da se trenutno ništa ne događa. Posebno sada poslije ljeta, koje je bilo jako jako dobro. Uništio sam si nekoliko stotina tisuća moždanih stanica pa sada treba da ove preživjele malo miruju da budu spremne za nove pobjede.

Sutra moram ići u glupe narodne novine objavit oglas da sam izgubio osobnu kartu. Krasna procedura! Morao sam prvo ići u MUP i tamo stajati sat vremena da bi im samo rekao da sam izgubio osobnu. Onda su mi dali nekakav glupi obrazac da ispunim. Onda sam morao doći za 3 dana po nekakav papir koji onda moram odnijeti u roku od tri dana u Nardone novine. Papir sam pokupio u četvrtak tako da je u nedjelju bilo 3 dana, valjda mi neće računati vikend kada ne rade narodne novine ali ne bi se čudio zbog glupe papirologije i birokracije. Onda moram opet u MUP i pisati molbu, platit hrpu para za uplatnice i biljege i čekati u redu jako dugo. Užas, pa zašto netko ne skrati taj glupi postupak, zašto se to sve ne može obaviti u jednom jedinom uredu za 10 minuta. Dođeš, "dobar dan izgubio sam osobnu" - "ok samo trenutak" i za 10 min imaš novu, u kompjuter ukucaju da je stara nevažeća i bok. Zbog cijelog postupka sam se i premišljao da li uopće da si radim osobnu jer mi jednako dobro služi i vozačka ali me stara natjerala. Da se mene pitalo meni ne bi ni trebala. I sve to samo zbog jednog nočnog kupanja. FUJ!

- 00:28 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>