Stambena Stednja

subota, 18.07.2009.

ha?

vrlo cesta pogreska vezana uz stambenu stednju dogada se zbog njenog imena i pridjeva "stambena" koji se previse doslovno shvaca. naime, u stambenoj stednji vi nakon 2 godine mozete podici kredit i taj kredit je namjenski i mora imati stambenu namjenu. stambena namjena moze biti puno toga. dakle, namjene naseg kredita su:

kupnja nekretnine
kupnja gradevinskog zemljista
placanje komunalnog prikljucka
adaptacija nekretnine (kupnja gradevinskog materijala+radovi)
gradnja nekretnine
opremanje nekretnine - kupnja opreme za stan ili kucu...zavjese, namjestaj, bijela tehnika, kucanski aparati, ...
zatvaranje postojeceg stambenog kredita

znam ljude koji stambenu stednju koriste da bi redovito opremali i odrzavali svoj stambeni prostor...npr...stedi dvije do tri godine, ustedi tisucu eura...uzme dvije tri tisuce eura kredita (to je onda kredit koji bi na 12 godina bio manje od 100 kuna mjesecno, a prilicno lako se moze isplatiti vec za dvije tri godine) i sa 4-5 tisuca eura kupi novu kupaonicu, televiziju, ofarba stan,.....nesto takvo....kad otplati taj kredit...kroz 2-3-4 godine uzme novi na isti princip i opet napravi nesto na stanu.....u principu, osvjezava stan svake dvije tri godine a nijednom ne mora izdvojiti neku vecu svotu novaca iz dzepa nego mu je to potpuno podnosljivo i ne utjece na kvalitetu zivota.

nakon 2 godine (24 mjeseca) dakle imate pravo na kredit i imate to pravo od tog trenutka pa dok ne raskinete ugovor

nakon 5 godina (60 mjeseci) medutim, vi mozete sav novac koji ste skupili (vase uplate+kamata+DPS+kamata na DPS) podici i trositi na sto god vas volja. ja takvu petogodisnju stednju shvacam izmedu ostalog ovako....zasto bi ja uzeo nesto sto zelim (nesto relativno skupo) preko kartice ili kredita na 60 rata i onda to s kamatama otplacivao kad mogu (ako to vec toliko zelim) 60 mjeseci uplacivati i onda to kupiti u gotovini). e sad...zasto bi to napravio...ako uzmem na rate imam to sto zelim imati odmah. to je tocno...ali...ako uzmem na rate platiti cu vecu cijenu nego sto stvarno je jer placam kamate...ako stedim ne placam kamate nego meni placaju kamate....dakle na kraju cu uplatiti u stednju manje nego sto ta stvar kosta jer ce dio doci iz kamata i DPS-a. ako stedim i ustedim cijeli iznos placam gotovinom....u tom slucaju dobijam jos 15-20% popusta...dakle jos jedna usteda....i naravno....mogu u potpunosti uzivati u onome sto sam kupio jer znam da me ne ceka 60 mjeseci otplate......

vrime je danas uzasno....nekakva nevera gadna....vidit cemo hoce li potrajati cili dan....kud bas za vikend...a bilo je toliko radnih dana kad su mogle i sikire padati sto se mene tice.....eh

- 09:50 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Moje ime je Ivan, ja sam regionalni voditelj Raiffeisen stambene stedionice za Zadarsku regiju. Radeci svoj posao shvatio sam da ljudi u Hrvatskoj jako malo znaju o stambenoj stednji, a s obzirom da se radi o izuzetno dobroj stvari koja nam pogotovo u ovoj situaciji moze puno pomoci odlucio sam i na ovaj nacin sto vise informirati javnost ali i omoguciti direktniju komunikaciju sa stedisama i potencijalnim stedisama.

Linkovi

mail

  • ivan.guina@raiffeisenstambena.hr

mobitel

  • 099/2202 957