< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off?

Opis bloga

My life,my friends,my fears.....and me!!!!


O meni
Ime:Jelena
Nadimak:jeja,jelenko(od Helene)
Godine:još malo pa 18
Voli:život,frendove,zabavu
Mrzi:umišljene kučke
Boji se:Smrti,budućnosti
Savijet:Živi svaki dan kao da ti je posljednji
Tko tebe riječima,ti njega nožem


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
topleseke
rea & girls
cviki
petra & girls
gigo & ja


Nešto o meni:
Zovem se Jelena,zovu me uglavnom Jeja i Jelena.Sad ću 4.razred.
Volim sve kaj mladi vole,zabavu.izlaske subotom,šetnje parkom,vožnju bicom i tako...
Mrzim umišljene cure,osobe koje se prave najpametnijima...i to je to
Pozz od mene,pussssssa



Roger Sanchez-LOST
I saw a picture yesterday
You know the one we were laughing in the rain
Remember how it used to be
Remember you were still in love with me

But you turned away
And I start to cry
I'm lost without your love
And I won't survive
Don't leave me
Alone tonight
I'm lost without your love
And I won't survive

Don't leave me
Cause I won't survive
I'm lost without your love
And I won't survive

I can't believe that we are through
Is it someone else
Have you found somebody new
Cause in die inside
Every-time I close my eyes
And imagine myself living without you

But you turned the way
And I start to cry
I'm lost without your love
And I won't survive

Don't leave me
Alone tonight
I'm lost without your love
And I won't survive

Don't leave me
Cause I won't survive
I'm lost without your love
And I won't survive

Zahvale

slika: Mota
brush: In Obscuro
hosting: ImageShack
design: Lucy

09.09.2006., subota

KONAČNO I MENI KRENULO..

Eto,,,i moj se život vraća u normalu,konačno sam happy,
bar napola kao što sam nekad bila,,na krivi sam se način suočavala sam problemima,
samu sam sebe kažnjavala i ne znam šta,tek sad kužim da je to bilo pogrešno,
ali jebiga,svatko ima svoj način,,i konačno sa prihvatila da imam 17 godina,,
i više se ne bojim budućnosti,,ipak godine imaju i svoje prednosti,,
možeš voziti,kupovati alkohol,,,makar ja ne pijem,,i tako,,sve mi je dozvoljeno,,,
i ići ću na izbore,,lol
Maloprije je Helena bila kod mene,,malo smo kopale po mom kompu i slušale mjuzu,
mislim da ći danas biti ok obučena za grad,,,nadam se da ću konalno upoznati Tonku,,
pusa svima i zabavite se svi večeras,vidimo se!!

u 14:14||komentari (2)||na papir|| ^

 

I'M A WITCH !!