kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off?

Opis bloga

My life,my friends,my fears.....and me!!!!


O meni
Ime:Jelena
Nadimak:jeja,jelenko(od Helene)
Godine:još malo pa 18
Voli:život,frendove,zabavu
Mrzi:umišljene kučke
Boji se:Smrti,budućnosti
Savijet:Živi svaki dan kao da ti je posljednji
Tko tebe riječima,ti njega nožem


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
topleseke
rea & girls
cviki
petra & girls
gigo & ja


Nešto o meni:
Zovem se Jelena,zovu me uglavnom Jeja i Jelena.Sad ću 4.razred.
Volim sve kaj mladi vole,zabavu.izlaske subotom,šetnje parkom,vožnju bicom i tako...
Mrzim umišljene cure,osobe koje se prave najpametnijima...i to je to
Pozz od mene,pussssssa



Roger Sanchez-LOST
I saw a picture yesterday
You know the one we were laughing in the rain
Remember how it used to be
Remember you were still in love with me

But you turned away
And I start to cry
I'm lost without your love
And I won't survive
Don't leave me
Alone tonight
I'm lost without your love
And I won't survive

Don't leave me
Cause I won't survive
I'm lost without your love
And I won't survive

I can't believe that we are through
Is it someone else
Have you found somebody new
Cause in die inside
Every-time I close my eyes
And imagine myself living without you

But you turned the way
And I start to cry
I'm lost without your love
And I won't survive

Don't leave me
Alone tonight
I'm lost without your love
And I won't survive

Don't leave me
Cause I won't survive
I'm lost without your love
And I won't survive

Zahvale

slika: Mota
brush: In Obscuro
hosting: ImageShack
design: Lucy

27.08.2006., nedjelja

KONAČNO NOVI POST_DAVOR JE GLUP:::::

YOooooo people kako ste mji,šta ima??Ništa hehe.Znate kaj,Davor je glup!Pička obična kakve nema...jeeeeeeeeeee.....Svinja gad prase idiot kreten đubre ma nema riječe kojom bi se on mogao opisati....heheehheheheheheheeheheheheheheheeh lol
Idem ja sad heheheheheheheheh
i još jednom za kraj heheheheheeheheheheheheh

u 17:39||komentari (2)||na papir|| ^

25.08.2006., petak

MY FUCKING FEELINGS

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


u 22:50||komentari (7)||na papir|| ^

Ne znam što da pišem

ne znam što da vam pišem,jako je dosadno a u zadnje vrijeme uopće nemam inspiracije. Pomirila sam se sa nekim osobama,i to je ok.jedina vijest.Stvarno vam nemam kaj za reći osim da se pokazalo da neke osobe koje su mi kao frendice zapravo uopće nisu.Cura na koju mislim će se prepoznati u tome.Aj bok

u 16:18||komentari (3)||na papir|| ^

24.08.2006., četvrtak

Svi glupi ljudi,a i oni pametni

Eto,u ovom ću vam postu opisati meni najdraže i one najmanje drage osobe:
Davor-
Davor je zapravo duša od osobe.
Malo je tvrdoglav i previše ljubomoran zbog čega nažalost nije išlo.
Da se mene pita ja bih opet bila s njim jer mi nedostaje,ali ipak...
pošto sam ja njega ostavila u pitanju je ponos.
Trpio je sve moje ispade bijesa i glupe izjave.
Čak je pokupio od mene riječ FANCY,eto bar nešto.


Valentina:
Tina je najdraža osoba koju sam ikada upoznala.
Istina,mlađa je od mene,ali se za razliku kučkiica iz mog razreda ponaša normalno.
Ta će cura uvijek pomoći kada treba.Kaže nema sreće u ljubavi,
a stalno netko hoće biti s njom...:)
Ima glupog brata i to joj je jedina mana...haha.
Cura je super,možeš joj sve reći,neće te izdati 100%,
iskrena je i jako je zabavna,i što god da napravi,ispadne dobro.
Ma nemam riječi za nju,pozz Tina!

Maja: Moja kuma i susjeda.Ide kao i ja u ekonomsku školu.
Poznamo se otkad se rodila i nerazdvojne smo.
Cura je super,nekad smo spavale jedna kod druge a sad smo to kao prerasle...
Šteta.Curi fali malo samopouzdanja makar ne znam zašto jer je i lijepa i pametna.
Ona će vam isto pomoći,makar ju probudili u 3 ujutro,neće vam zamjeriti.
..Eto već punih 15 godina i ona trpi moje ispade bijesa i ne znam čega sve ne...
I podijelila mi je hrpu savjeta.Hvala kumo :)

Gigo(Zvonimir): Baš sam jučer skužila da je dečko pička,najveća koju sam vidjela.
Ljudima koje trača i sere da će ih natući se tako ulizuje da to nije normalno.
Najgore od svega je što kao i Galkowski,
misli da je pokupio svu pamet svijeta a nije ni blizu toga...
još puno žganaca treba jesti.Ponaša se na nivoou 10-godišnjaka,
eto to je sve od mene.Pokupit će on dobrih batina kad tad...
On već sad priča nešto u životu,ma mali gdje si ti još od života?
Još hrpu toga moraš naučiti,ako prvo kako zadržati prijatelje,
ne odjebeš ih zbog jedne pogreške kao što si kolovrata.Ma glup si,jbg

Ana:
Ana ide sa mnom u razred.Darkerica je i super je.
Šta mi sve radimo pod satom...
stalno nam profači seru ali jebiga,kad ćemo se zajebavati ako ne sada.
Cura svima pomaže,i onima koje mrzi,također je cura od povjerenja.
Svira gitaru i mislim da ima svoj bend,ali nisam sigurna.
Ima malog bracu koji mene zove Bubimir.....Pusa Ana vidimo se kad počne škola!

I to je to,još na popisu dragih osoba su:
Petra V.
Carmen
Posa
Cviki
Rea
Ana
Helena
Luna_bj
Kiky
,pozz ljudovi



u 12:10||komentari (8)||na papir|| ^

23.08.2006., srijeda



u 14:38||komentari (5)||na papir|| ^

OPET NOVI BLOG!!JER SAM GLUPA :)

Eto opet sam morala pisati novi blog jer sam glupača po ne znam koji put zaboravila jebenu lozinku!Ali sada sam zapisala.Ipak,žao mi je pa ću zadnjih nekoliko postova prepisati tj.kopirati na ovaj blog....
Inače,evo nešto zanimljivo i funny....:)
uživajte

KAKO BITI MAKSIMALNO NEPRISTOJAN NA SAHRANI:


1.Kažite udovici da je pokojnikova zadnja želja bila da ona spava sa vama.
2.Kažite grobaru da ne smije zatvoriti kovčeg dok vi ne nađete vaše kontaktne leće.
3.Udarite tijelo i kažite prisutnima da je on prvi počeo.
4.Kažite udovici da ste vi pokojnikov tajni pederski ljubavnik.
5.Zamolite nekog da vas slika kako se rukujete sa preminulim.
6.Šetajte se okolo i pričajte ljudima da ste vidjeli oporuku, a da oni nisu u njoj.
7.Pričajte grobaru kako vam je upravo umro pas, i kako su skupi troškovi sahrane, a onda ga zamolite 8.da ga krišom sakrije u lijes sa pokojnikom.
9.Kažite udovici da žurite i zamolite je da se oporuka pročita ranije.
10.Ostavite lažno pseće govance na preminulom.
11.Nagovarajte udovicu da pokojnikovu imjetnu nogu da nekom siromahu koji nema para da kupi drva za ogrijev.
12.Šetajte se okolo i pričajte prisutnima da ih preminuli nije volio.
13.Iskoristite pokojnikov jezik da zaljepite markicu na pismo.
14.Zatražite od udovice novac koji vam je preminuli dugovao.
15.Organizirajte sakupljanje novca među prisutnima kako bi se otplatili pokojnikovi kockarski dugovi.
16.Pitajte udovicu da li možete iskoristiti tijelo da bi vježbali tetoviranje.
17.Sipajte super ljepilo na pokojnikove usne neposredno prije udovicinog posljednjeg poljupca.
18.Dođite na sahranu obučeni kao klaun.
19.Kada nitko ne gleda, stavite lažne vampirske zube u pokojnikova usta.
20.Na sahrani povedite razgovor sa prisutnima o tome koliko vremena treba da se tijelo raspadne.
21.Uštipnite udovicu kad se sagne da baci prašinu na lijes.
22.Podijelite peticiju da se tijelo preparira umesto da se sahrani.
23.Kažite svima da ste iz porezne policije i da plijenite lijes zbog neplaćenih poreza.

u 12:03||komentari (7)||na papir|| ^

 

I'M A WITCH !!