< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off?

Opis bloga

My life,my friends,my fears.....and me!!!!


O meni
Ime:Jelena
Nadimak:jeja,jelenko(od Helene)
Godine:još malo pa 18
Voli:život,frendove,zabavu
Mrzi:umišljene kučke
Boji se:Smrti,budućnosti
Savijet:Živi svaki dan kao da ti je posljednji
Tko tebe riječima,ti njega nožem


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
topleseke
rea & girls
cviki
petra & girls
gigo & ja


Nešto o meni:
Zovem se Jelena,zovu me uglavnom Jeja i Jelena.Sad ću 4.razred.
Volim sve kaj mladi vole,zabavu.izlaske subotom,šetnje parkom,vožnju bicom i tako...
Mrzim umišljene cure,osobe koje se prave najpametnijima...i to je to
Pozz od mene,pussssssa



Roger Sanchez-LOST
I saw a picture yesterday
You know the one we were laughing in the rain
Remember how it used to be
Remember you were still in love with me

But you turned away
And I start to cry
I'm lost without your love
And I won't survive
Don't leave me
Alone tonight
I'm lost without your love
And I won't survive

Don't leave me
Cause I won't survive
I'm lost without your love
And I won't survive

I can't believe that we are through
Is it someone else
Have you found somebody new
Cause in die inside
Every-time I close my eyes
And imagine myself living without you

But you turned the way
And I start to cry
I'm lost without your love
And I won't survive

Don't leave me
Alone tonight
I'm lost without your love
And I won't survive

Don't leave me
Cause I won't survive
I'm lost without your love
And I won't survive

Zahvale

slika: Mota
brush: In Obscuro
hosting: ImageShack
design: Lucy

01.09.2006., petak

LIFE IS HELL.....GDJE SU MOJE GODINE?????

Kako ste mi,nisam dugo pisala,jer sam stalno u kurcu.I svaki dan se budim bar malo sretna u nadi da će ta depresija koja već dugo traje proći,ali samo mi je gore.Razmišljala sam i shvatila kako su moje najbolje godine u životu za godinu dana gotove.JOš ova godina pa fax..i što onda?Morat ću zaboraviti sve ove prekrasne ljude koje sam upoznala!A tek sam prije 6 mjeseci upoznala život i naučila uživati u njemu.I sada gledam one bebače,mislim djecu koja imaju 10 godina,kako je njima lijepo.Ja ne želim otići iz škole i jebeno mi je žao što sam ranije krenula u školu,jer bi sad bila 3 raz.a ne 4.raz,i to bi mi bilo ok.Ovako,iskreno da vam kažem,učinit ću sve da padnem ovaj 4.razred da idem još jednu godinu u školu.Bojim se budućnosti,ne mogu prihvatiti to da me više ništa u životu ne čeka,da sve ove gluposti i zajebancije koje sad radim,za godinu dana budem morala prestati,jer će drugi to očekivati od mene.mrzim samu sebe jer se toliko plašim toga kako mi život prolazi pred očima,a ne mogu učiniti ništa da ga zaustavim.I hvala onom tko je smislio blog da bar tu mogu pisati što mislim i osjećam kad nitko ne razumije i nemam s kime razgovarati o tome.Voljela bih da mi netko pomogne jer više ne mogu živjeti u takvom strahu!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


u 15:32||komentari (5)||na papir|| ^

 

I'M A WITCH !!