15.01.2007., ponedjeljak

netko...



''Tamo, negdje daleko... postoje ruke, nježne, blage ruke, tople ruke što me žele zagrliti.

Tamo negdje, na nekom jastuku, postoje usne... i one žele mene, one žele na mome tijelu ostavljati pute od vatre... one žele da slušati šapat, mukli šapat iz dubina, iz vrtloga strasti, požude…

Tamo negdje ima netko tko me žarko želi. Tamo negdje ima netko tko me silno ljubi. Netko tko me poštuje i cijeni. Tko se divno mazi. I još divnije me voli. Tamo ima nesebičan netko tko me s cijelim svijetom dijeli. I nije mu žao. Jer me izgubiti ne može. Ima netko tko me neprestano čuva. Od samoga sebe. Ima neko zbog koga se osjećam sigurnom. Jer dok on postoji, na ovom svijetu za mene nema opasnosti ni prepreka, samo uvijek budne oči koje motre. Ima netko tko je samo moj. Netko tko mi je ukrao srce samo da bi mi pozajmio svoje. Netko tko bi pogazio sebe samo da me učini sretnom. Neko tko bi dao sve… Neko siguran u mene…

Ti, moja najsjajnija zvijezdo... Znaj da u mojim očima nikada nećeš izgubiti sjaj. Tako krhka, a tako moćna zvijezdo... Jednim pokretom ruke u prah pretvaraš sve moje mostove, sve moje pute. A jedan tvoj jecaj dovoljan je da se sruši sav moj svijet; jedna suza sa tvoga obraza topi sve moje snježne plašteve. Tvoj smijeh je zvonka pjesma što ječi hodnicima moje duše... bez njega bih bila prazna i pusta... Kosa miriše ti čas na modru uzburkanu pučinu, čas na široke divlje livade, čas na mjesečinu. . . I kada nismo sami, oko tebe je neki veo tišine, tišine što u čovjeku budi strahopoštovanje prema dostojanstvu i eleganciji u svakom tvom pokretu... i neki stid pred Bogom i svijetom. Ali kad ostanemo sami... Prepuštaš se mojim rukama.... I stid nestaje... za njega nema mjesta. Volim naše bezrezervno povjerenje što u meni budi spokoj koji me obuzme... volim što samo u tvom naručju mogu bespomoćno ležati i sanjati... .zauvijek. Negdje daleko postoji jedan glas u kome uživam dok vodi me... Negdje daleko postoji jedan dah što grije ili hladi me... Negdje daleko postoji, uspravan kao stijena, jedan obris što se ne briše.

Netko tko me svake večeri čeka, zabrinutim pogledom promatrajući stazu kojom ću, jedne večeri, zaista i doći. . .''

**************

i jutros su mi misli negdje daleko... sa njim...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.