11.01.2007., četvrtak

još malo danas od mene...

hmmm, evo na poslu... dangubim malo i razmišljam o svemu... različite slike mi lete kroz glavu... zapravo, u zadnje vrijeme sam često nostalgična... zasigurno je to većinom zbog toga što sam se nedavno preselila u novi kvart pa se još uvijek osjećam nekako neobično... još uvijek mi je onaj težak osjećaj u srcu kada putujem vlakom i u daljini gledam poznate ulice bez mogućeg zaustavljanja...

da, tim ulicama sam godinama šetala... i noćima kada bih se osjećala usamljeno ili bih samo htjela biti sama... sama u poznatoj okolini... tamo gdje se osjećam dobro... gdje su moje ulice i parkovi... klupa na kojoj sam se ljubila ili grm iza kojeg sam se skrivala kada bi nas dečki naganjali... da, puno je lijepih uspomena koje su mi ovih dana često u glavi... pogotovo kada navečer šećem novim kvartom... i nove me klupe zovu k sebi da i na njima stvorim nove uspomene... ali trebat će mi vremena...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.