Riders Of The Storm

utorak, 31.05.2011.

was it a dream?

Your defenses were on high
Your walls built deep inside
Yeah I'm a selfish bastard
But at least I'm not alone
My intentions never change
What I want still stays the same
And I know what I should do
it's time to set myself on fire

.. bas tako.. trebam postat sebicno smece kojem nije stalo do nicega osim same sebe.. ocito je to jedini nacin za opstat i ostat normalan.
negdje moram olaksat dusu pa zasto ne bi to bilo ovdje gdje mozda mogu dobit subjektivno misljenje.

pitam se da li sam control freak ako na skoro svako svoje pitanje imam odgovor. odgovor , cak i nacin kako to rijesiti sve no i jedan veliki most kojeg mio je uzasno tesko preci. pa se pitam jesam li normalna? svjesno radeci stvari koje me ne cine sretnom, samom cinjenicom da moram TOLERIRAT stalno nesto, fuck, neda mi se.

u ovom trenutnku smatram da smo svi mi koji smo u nekim vezama zapravo bolesnici, ovisnici o NEKOME. osim ovisnosti prilicno smo mazohisticki nastrojeni.

zasto pobogu bi netko uopce trebao biti u vezi ?

mozda fakat gledam s neke krive strane. u jednom trenutku dajem sebe ( moza previse - opet pitanje -odgovor ) , na pocetku je sve to nekako ok, ide nekako, onda pocne gusiti, wtf? ne primjecujes da se zelim boriti da nam bude bolje ? ok , super ne zelim ni ja vise, jebe mi se , kako bude bude! no opet ni to nije rjesenje.. a da , da ne ispadne da sam preskocila tu stepenicu, hrpetine razgovora - potpuno uzaludnih dugorocno gledano. kratkorocno - super, dva tjedna je sve ok :D smijesno mi je iskreno sve vise. smijesni su mi ljudi oko mene koji su u naoko super idlicnim vezama istovremno kastriravsi sebe vrlo!

nda.. monotonija ide dalje.. sad smo u sretnom tjednu- sama sebo vrlo rerdirano zvucim.

31.05.2011. u 20:33 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Veljača 2012 (1)
Studeni 2011 (1)
Lipanj 2011 (2)
Svibanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

thoughts..

Linkovi