Govornik

srijeda, 03.02.2021.

1500 m s preprekama

Sinoc me je jurila ruzna bradavicasta svinja!!!
Bjezala sam preko lokvi, vecih i manjih bara, ispunjenih mutnom i bistrom vodom, muljem i liscem. Trcala sam uzbrdo, pa onda nizbrdo, kroz sumu, pa po nekim livadama ....Preko starog drvenog mosta sam dosla do ulaza u krug bolnice i stala u red, nesto sam cekala, ne znam sta. Pomislila sam da ce u tom redu, u toj guzvi, svinja izabrat drugu “ zrtvu”, i da cu ja odahnuti, ali ne .... ona je onako mala i zdepasta stajala ispred mene i kezila mi se u lice, imala je osmijeh malog djeteta, onako bezub a sladak. Ali meni svejedno nije bila slatka, jezila sam se...skrivala iza nekih cura, koje su je dragale i mazile. Gdje god bi se pomjerila , ona bi isto, pokusala sam se skriti, bezuspjesno, kad sam ponovo potrcala, naljutila se, zarezala kao pas i ugrizla me za list noge.
Probudila sam se...ali i par sati nakon budenja mene boli noga na mjestu ugriza...i tako sam umornaaa od trcanja.

Oznake: snovi

- 11:45 - Komentari (11) - Isprintaj - #