at Teta daš mi kolač? - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

05.09.2006., utorak

Teta daš mi kolač?

Photobucket - Video and Image Hosting

E da...Sto ljudi sto čudi, ali kad se tome pribroji referada boje rečeno 5 ljudi 500 čudi( da ne budem prosta). Petak, subota, nedjelja... 0 bodova. Nema veze što referada preko vikenda ne radi, što vjerojatno nećete moći izaći na ispit, jer k vragu i taj server, možete si počupati koji pramen pa smiriti živce. Mislim da ste ssvi već upoznati sa situacijom sms- prijavama itd. ok, bio je kvar. Ali daj ne možeš kad ti uđem na radno mjeso, ždernjačiti kolače i kao usput: jeste nešto trebali? Mislim naša teta Hloverka i Domba su par iz snova, jedna flegmatična koja uvijek čita novine ili priča na telefon, a drugi samouvjereni mladić u naponu karijere, u st.referadi, pa mu je zato ponestalo ljudskosti. Neću spominjati koliko puta su me otpilili, nisu znali, „nije bilo u njihovoj domeni“, k vragu mora da je i onda server bio u kvaru. Inače radni dan od 4 sata.. .to je gore od kopanja kanala, održavanja zelenih površina i razminiravanja. Mislim nemojte midliti kako samo pljujem i kritiziram ali baš me zanima jeli netko ikad dočekan s osmjehom, vidi mene što pretjerujem, ili bar s nekom dozom ravnodušnosti, a ne da svaki put kad dođeš izgleda kao da preko klinca moraju nešto napraviti. Da baš su sad spašavali kitove preko neta, a ti došla pitati jel možeš prijaviti ispit... uostalom što sam htjela reći mislim da su zaboravili ono najvažnije: tu su zbog studenata, a ne zbog popunjavanja praznog prostora.
DENSER
- 09:21 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>