at Topim se sad! - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

26.06.2006., ponedjeljak

Topim se sad!

Evo napokon prođe još jedan rok, a neke ovaj tjedan čeka još ispita. Ova vrućina me ubija i ne da mi se učiti, a kako ste i vi otvorili temu učenja, moram reći da sam kampanjac i sve radim zadnjih par dana, ali zbog ove vrućine sve mi ide jako sporo, nikako da dođe kraju danu, a zbog vrućine mi je i društevi život smrznut, ah barem on ako ne mogu ja bit. Danas kad sam došla s ispita, mama me pitala kako je bilo, a jedino što sam joj uspjela reći je da mi se mozak istopio. Čak sam u tih pola sata što sam provela hodajući i vozeći se biciklom kući uspjela izgoriti u licu. Pa ovo više stvarno nije normalno. Nemam u kući klimu, a i ventilator mi je riknio, jedino me tješilo soba mi je na sjevernoj strani, ali ni od toga nema pomoći, a kao dodatak sjevrne strane je ulica na koju su izmigoljila sva djeca koje žive u naselju. Pa šta rade po toj vrućini vani? Jesmo i mi takvi bili? Više se uopće ničega ne sjećam, ali šta je tu. Treba nastavit s učenjem. A kao prikaz istopljenog mozga imam jednu sliku koja nešto slično prikazuje, ali nisam sigurna hoću li je uspjeti staviti. Ako ne uspijem, stavit ću je neki drugi put!

By Muca
- 18:47 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>