at Ideje za kako dalje - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

25.06.2006., nedjelja

Ideje za kako dalje

Zdravo svima! Nisam očekivala da će itko išta više napravit na ovom blogu, ali eto, Stud se pokrenuo (ko pravi i jedini pastuh u krdu) i poduzeo nešto, te nas sve trgnuo iz sna. Malo sam razmišljala o svemu ovome i došla do nekih ideja koje bi možda mogle dobro funkcionirati ovdje. Budući da se svi žalimo kako nemamo vremena zbog ispita i toga svega, palo mi je na pamet kako bi mogli malo uključit upravo tu sferu naših života ovdje (ne moramo uvijek biti neozbiljni) jer koje je savršenije mjesto od ovoga da podijelimo to kako nas je Kljaić zajebao ili kako neuro nismo očekivali da će biti tako bezveze itd. O tim stvarima stvarno ne znam kome bih pričala a da znam da će me razumjeti u tolikoj mjeri koliko vi to možete! Dalje, bilo bi nam korisno, pogotovo nama zaboravnima ili ljudima koji nisu u Osijeku ovih dana da se podsjećamo na rokove, prijavljivanje ispita ili upućujemo na bilo kakve nove informacije. Ovdje nam je to puno jednostavnije to realizirati, jer odmah možemo komentirati nešto ako nam nije jasno itd. Onda, ako se netko prihvatio učenja sranja kao što je razvojna, mogao bi nam svima ostalima udijelit pokoji savjet kako da to svladamo ili ne znam, meni bi trenutno dobro došle upute za to kako da se pripremim za praktikum... Naravno trebate se pohvalit sa svime što prođete ili požalit se ako padnete.Eto to sam rekla jer da bi mogli ostvariti bilo šta od ovoga potrebna je suradnja sviju! No, da ne bi sve ostalo na tome, naravno da su uvijek dobrodošle priče iz vaših života i svega što nema veze s faksom, i sve što bi nas moglo nasmijati u dane kad nam je do smijeha najmanje stalo! I ako imate kakvu dobru priču, objavljenu na nekom SVOM blogu, slobodno nam svima dajte do znanja da odemo to pročitati.Razmislite malo o tome, pa mi recite kak vam se čini ideja.Photobucket - Video and Image Hosting
I sad da ne bi sve ostalo samo na prijedlozima i komentarima, ipak je ovo trebao biti post. Pa da vam se pohvalim svima kojima nisam dosad ( mislim da vas je malo takvih!) da smo nekidan Ajvi i ja upoznale Urbana! E, sad da se ne ponavljam, cijelu priču o tome možete pročitat i vidjeti ovdje.
I evo jedne gluposti za kraj koja mi je totalno smiješna, ali ne znam šta mi je! Sjećate se onog crtića Gdje je Jura?Onaj šmokljan s naočalama u prugastoj crveno-bijeloj majici koji uvijek upada u neke nevolje i ima psa koji ga redovito spašava.... Sjećate se da je uvijek u sredini crtića osvanula slika na kojoj je trebalo pronaći Juru? E, pa zanimalo me jeste li ikad uspjeli, jer ja sam svega dvaput, koliko se sjećam! Eto pozdravljam vas sve, budite dobri, lijepi i pametni! Pičić*C


- 10:30 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>