< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (12)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je blog koji će opisivati događaje kroz koje prolazi sretna duša poput moje....sretna u svim aspektima života osim u jednom... -kupovanju odjeće,a posebice obućeyes(E JESTE MISLILI DA JE LJUBAV???naughty)
uglavnom mene sjeća ne zaobilazi(mislim sve i da hoće ne bi me ovoliku mogla zaobićzujo) i ovo nije klasična ironična priča o sreći...naučit ćete da ste sretni onoliko koliko se smatrate sretnimawave
jelenaš

stihovi

PANTA RHEI...
-diogen-



umrijet ću veoma mlada...
možda u osamnaestoj,
možda u sedamdesetoj
možda u osamdesetoj
ali bit ću veoma mlada...




mudrost se sastoji u tom da uzmeš život takav kakav jest i ponekad sanjaš o tom kakav bi mogao biti...


Uvijek budi prvorazredna verzija samog sebe,a ne drugorazredna verzija nekog drugog

0na pametuje...

Uvijek elegantna,pedantna,
nespretno sretna
službeno jasna
nadasve glasna

kritično kritična
vječno skeptična
čvrsto na nogama
sanja o rodamazijev

sa svojim idealima
ozbiljnih stavova
sa ozbiljnim temama,
sve najbolje zna,
prerasla sve,
to je moja Matejablabla

Mateja sa J
molim lijepo,
to slovo za nju je svetonut

skučenog fokusa
iz druge ere
čvrste i jake vjere ali...
u sebe!!!wink

takva ona,
pametuje mi svakog dana
da je slovo J posebno
i da bez njeg njeno ime isto nije
i da nije Matea
isto Mateja ko prijelud

Ona pametuje...
da je slovo J posebno
jer tim slovom
moje ime se rodiwaveblabla
(NAPOMENA:nisu sve moje pjesme ovako dobro komponiranezujo ova je bila forsirana i angažirana)

Vesela mladost najveća je radost...




upamti da je sreća način putovanja,a ne cilj...
R.M.GOODMAN





moja abeceda

ANDREJ-moj najbolji prijatelj na svijetu...vječno nasmijan,zgodni nogometaš koji sve pamti i sve mu je važno...naše prijateljstvo traje već 9
godina i spretno se opire svim burama i olujama...i olo bibithumbup Nano
ATLETIKA-sport koji sam trenirala i iz kojeg sam puno naučila
BRAĆASrećko i Robert- moji veliki čuvari BILJANA-uz nju sam naučila koliko je život zapravo nepredvidiv i iznenađujuć...i na to me iz dana u dan podsjeća
CRKVA-mjesto gdje uvijek pronađem sebe
DRAGAN-osoba koja mi je mnogo pomogla da prihvatim ljude onakve kakvi jesu sa svim vrlinama i manama...osoba koju sam voljela na neki astralni način...moja srodna dušakiss
DAJANA-davno mi je pokazala da iako je smiješak kratak ostaje zauvijek u sjećanju i da je jedan od najvažnijih stvari u životu...Pčelice,nikada nemoj odrasti!!!smijeh
ENEJ-tako će se zvat moj sin,a brat će mu se zvat Jona,seka Noemiwink
FRA.VALE-oduševile su me njegove propovijedi.Toliko sam iz njih naučila.Trebalo bi ih objaviti da i drugi mogu u njima pronaći ono što sam ja pronašla.Hjela bi da i drugi osjete tu dobrotu...>sjetili smo Vas se Vale<wave Bog Vas blagoslovio!!!!
GRGIĆ-moj profesor povijesti...čovjek koji iznimno mnogo zna-hodajuća enciklopedija.Prema njemu osjećam divljenje i poštovanje.Čak i oni slabiji učenici pričaju o njemu samo najboljesmokin
HERCEGOVINA&HERCEGOVCI-moja gruda i moji ljudi....najpitomija zemlja i najpitomiji narod na svijetu...
HRANA-ne jedem puno,ali jedem krivo i to krivo me uveseljavanjami
IVANA-moja prijateljica iz osnovne,hvala joj što je sva moja hodočašća učinila zanimljivijimathumbupšifra:NIKAD OD TEBE POLICAJCA!!!zujo
INDY*s-moja loža...najdraži kafić na svijetu...
JA,JELENA-osoba koja obožava smijeh i zezanciju,mrzi nepravdu,a prijateljstvo cijeni iznad svega...moje ime(s kojim nisam zadovoljna)nono
KEKO-najbolji konobar u Ljubuškom (ne znam ime onom iz Avantgarda)rofl
LIJEPA RIJEČ-poezija...obožavam pisaticerek
LJUBAV-najdragocjeniji osjećaj na zemlji...agapenut
LJUBUŠKI-moj grad...i vičem...MOJ GRAD,MOJ GRAD
MATEJA sa J-moja velikaaaa prijateljica...iznimno pametna,pedantna,nespretno sretna,glasna,ozbiljna...ona je moj uteg koji me spusti kad previše poletim,ali i moj heliji koji me vine visoko...hvala ti što postojiškissV.Tblabla
MIKO-moj doktor na svim životnim poljima("e,ovako")
MLAĐO-moj izkompleksirani kvazi frend od koje trenutno radim "savršenog" muškarcaeek
NIKOLINA-moja hugolina koja je iznimno jaka i koja je mnogo toga u životu pretrpjela...moja dobra dušica!!! nitko nas neće razdvojiti! obećavamnono
bit ću uvijek tu,moja kumathumbupvojim te jube
NELA-iako nas danas dijele mnoge stvari i načini života...zahvalna sam joj na predivnim uspomenama.Zauvijek sijamske rodice!party
OBITELJ-moja veliko carstvo i aorte moje krvi...šarena,vesela,iskrena i srčana...Moji Šimovići!!!thumbupwavecool
PRIJATELJSTVO-najvažniji pojam na zemlji...imam mnogo prijatelja koji su u velikom krugu,unutar tog velikog kruga nalazi se mali krug koji neću promijeniti nikada!moji vojnici...vi ste mi sve!!!yes
RODITELJI-Hvala mom tati Antismokin...ponosim se što sam ista ti,tvoja glava!!!
Mami Mariji na svim poticajima i podršci i svim neprospavanim noćima i velikoj tolerancijiwink...Volim vas najviše na svijetuuuuukiss
SESTRA-moja Maja...najbolja seka na svijetu!!! ostani uvijek ista! ludwink
SLAVEN-jedan od mojih anđela...sve će opet bit ko nekada!!! obećavam!!!cool
SARAJEVO-najposebniji grad na svijetu
TRENER-moj otac na stazi...ponosna sam što sam bila Vaša štićenica.Hvala!!!rolleyes
USISAVANJE-mrzim!!!!!dead
VRZĆA LJETA-najviše volim ljeto...i moje susjede LILI&MARY uz koja su sva ljeta posebna...nije bitna daljina između nas...dicke kusse ins ohrwave
VIŠNJE-obožavamnjami
ZWONE-tvoja je veličina u dobroti tvoje duše,a ne u visini...hvala što si mi skinuo ružičaste naočalecool

utorak, 03.04.2007.

bla...bla...bla...tele2

Evo mene "jopet" danas- rekao bi momak od jedne Mare iz mog razreda,a isti taj momak za autobus kaže:"avtobus" te "sumenom" "uvjek" "snanjaj" itd...rofl
ali eto naša ga Mara voli i šta je najvažnije-on je šofer...on nju voza....vidiš ti to moj Andrej???wink
uglavnom...mene sutra čeka naporan dan...dan koji će mi možda promijeniti sve moje dosadašnje planove,a možda i ne....rekla bi Mateja(Bog neka ti prosti):"vidit ćemo"burninmad
naime ja sutra idem na testiranje iz Njemačkog jezika i ukoliko pođem idem mjesec dana u Beč i mogu odlučiti hoću li gore studirati...e,Mateja...ima nade da te jumbo pizze ne budu nikada kliznule niz moje grlodead
Da nebi oni koji su prvi put na mom blogu mislili da ja imam samo Mateju i da je samo zato uvijek spominjem...moram eto i mog Miku spomenuti koji mi je by the way JEDINI poželio sreću sutra...puknucu
Miko,hvala ti što si se sjetiomah
Ovaj moj post sada nema neke posebne teme niti svrhe...razbijam tremu za sutranaughty
uglavnom...danas sanm pregovarala s ravnateljom oko mature...za vas koji ne znate 26.5-subota u .....<---naknadno ću reć slavimo vrhunac školovanjano
....ajmeee...a July mi je dala jedanrolleyes i bus-bus istozaliven i majmunica istooolud...a i Gašparbang
ma svi su oni ludi,je l da???yes
šalim se...ej Martice...thanks...popraviti ću!!!
ej je l netko od vas danas u novinama dobio tele 2 karticu??? jedino ta mi još fali...wink
eto Ljudovi moji-kao što bi Teo rekao,lipo mi spavajte i mislite na mene sutra...Laku noć...ako se ne vratim JOPET KAŠNJE da nešto zapišem


... Tika,taka oko pola tri
štipnut ćeš me da se ne vidi...
(Mateja Barbithumbup)



~22:35~ komentari (2) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.