srećanadlanu

četvrtak, 10.08.2006.

........................................... Neki novi dani,.....

Čekaju li me novi dani? Čeka li me neko sretnije razdoblje? Čeka li me netko sladak, lijep, nov? Ili bih se mogao zapitati, ČEKAM li JA nekog...!? U takvom ili sličnom raspoloženju je prošlo jedno razdoblje mog života.... Razdoblje koje ne bih nikome poželio... Izdogađalo se svašta, nisam vas želio zamarati time....

(...)

Dogodilo se nešto novo, nešto drugačije... i opet mi se u glavi javljaju neka čudna pitanja.. pitanja od kojih sav zatreperim, pitanja koja mi donose toliku sreću i veselje... postavljam si pitanje... JESAM LI PONOVNO ZALJUBLJEN??. nakon dugo vremena.. je li to moguće... Mislim da jest, zaljubljujem se...

Da, došao je Netko,... Netko zbog koga sam spreman na sve na svijetu... točno je onakav kakvog sam tražio, i samo je moj... ali i ja sam Njegov, samo Njegov.... ZALJUBLJEN sam....


Čujemo se uskoro.... sad sam vas samo želio obavjestiti.. možda i na ovaj način javljam samom sebi da mi se događa našto lijepo... .možda...

- 14:56 - Usreći me (1) - Uzmi malo sreće - #