srebro i obitelj https://blog.dnevnik.hr/srebroiobitelj

petak, 03.02.2012.

Od skeptika do vjernika

Srebro je ušlo u moju obitelj sa puno skepticizma i nevjerice. Bez obzira što smo pročitali sve i svašta o djelovanju te "čudotvorne vodice", smatrali smo da se trebamo uvjeriti na vlastitoj koži. Prva primjena je bila na mojim tenisicama. Koliko god da sam koristila koje kakve sprejeve i stalno ih peruckala i nosila samo pamučne čarape, ali one su stalo smrdile. Pa zamislite koliko mi je bilo neugodno skinuti ih s nogu kada bi došla kod nekoga. Sjećam se da sam par puta bila u gradu u potrazi za cipelama, ali sam ubrzo odstala od isprobavanja i kupnje jer sam se sjetila da kad skinem tenisice neugodan miris će se neminovno početi širiti po dućanu. Skoro sam već zaboravila na srebro kad me suprug podsjetio da probam našpricati tenisice. A, naštetiti ne može, pa sam to i učinila. Kao sva ostala sredstva kojima treba vremena da djeluju, tako sam mislila da treba i srebru. Međutim, nakon samo par minuta smrada više nije bilo....hm, pa ovo djeluje.

03.02.2012. u 13:48 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

11/2013 (1)
07/2013 (2)
06/2013 (2)
05/2013 (2)
11/2012 (21)
05/2012 (1)
04/2012 (3)
03/2012 (6)
02/2012 (4)
01/2012 (1)

Opis bloga


Sa svojom obitelji već godinama koristim koloidno / ionsko srebro i potpuno sam izbacila lijekove i antibiotike. Nije toksično za ljude, ali je smrtonosno za preko 650 bakterija, virusa, gljivica, parazita i plijesni (farmaceutski antibiotici djeluju samo na 6-7 vrsta bakterija). Upoznajte se s njegovim antibakterijskim svojstvima, za koja su znali još drevni Egipćani...

Ovim blogom želim pružiti konkretne informacije o bolestima i stanjima na koje koloidno / ionsko srebro učinkovito djeluje. Informacije su kombinacija vlastitog iskustva, kliničkih istraživanja i podataka dostupnih na webu. Prije korištenja preporučujem informiranje na dostupnim linkovima i konzultiranje s informiranim liječnikom.

Linkovi

srebroiobitelj.webs.com
facebook.com
thesilveredge.com
guardiansilversol.com
naturalnews.com
ewg.org/skindeep