< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

LesBosTaR

Lesbostar Blogger.ba

mail me @ bloggerka@yahoo.com

P!Nk L!Nks

BLoGGeR T!PPs

Stihovi pjesama kojima nazive znam i ne znam, ali mi mnogo znače

Godine k'o srne, nestaju u bijegu. Uspomene sad su, poljupci u snijegu. Godine i snovi, rijeka koja teče. To je sve što imam, od tebe i sreće.

Dao sam ti dušu, srce sam ti dao. Ništa više nemam, al mi nije žao...


Podelit ću i ovu noć sa zvezdama
Prekrit ću te nebom kad budeš zaspala...

Otopit ću ti led sa usana,
Dat ću sve što imam za tvoja oka dva,
Kao mesec koji viri iz tvog dvorišta,
Obasjat ću ti lice kada budeš zaspala.

I ne znam dal te iko voli kao ja,
Al ne bi ova noć tako bolela,
Da me nisi volela.
...
Kao osmeh letnje noći nestaješ
Znam da nećeš doći
Ipak čekam te...

...

05.01.2005., srijeda

DaLeKKo od oKK!Ca

Bas se uhvatim u razmisljanjima...na kakve tipove okidam. Pokusavam odgonetnuti pozadinsko znacenje svega toga...zasto bas takvi likovi.

Uvijek sam mislila da cu se zaljubljivati u neke 'savrsene' zene. Naravno savrseno i lijepo se mijenja od osobe do osobe i percipiranja te ljepote svake pojedinacne osobe. Ljepota je relativan pojam sto bi rekli. Prelijepim zenama sam smatrala i smatram Neve Campbell, Tijanu Dapcevic, Rebeccu Romijn i naravno neizostavnu Angelinu Jolie. Zasto... Neve kao slatkicu, Tijanu i Angelinu kao karazmaticne, a Rebeccu kao fizicki prelijepu.. intelektualno suplju. Ali ni pored jedne od njih se ne bih mogla vidjeti cak ni idealizirajuci stvari i vadeci ih iz realnog konteksta.
Danas otvaram oci, nakon svih ovih godina.
Niti ja voljeh tebe nit si ti mene voljela
Samo stara navika...
Ne zelim biti s nekim iz navike...
One s kojima sam bila bile su sve ono suprotno onome sto sam mislila da ce biti. Mislila sam da ako ja ganjam da budem proporcionalne tezine, da mi je trbuh ravan i u fino oblikovanim misicima, da mi je guza cvrsta, koza svjeza i zategnuta... da i ta neka osoba s kojom bih bila treba biti moj na neki nacin klon. Nije nikada bila i cini mi se da nece nikada biti.
To sto sam ja pekmeza, pecim se ponekad, prenemazem se, bivam osobom koja idealizira... kao da si nadjem suprotnosti... malo jace cure s jakim karakterom.

One dvije koje su mi fakat znacile bile su daleko. Jedna oko hiljadu i pol kilometara od mene, druga petsto. Ova prva me privukla svojom nekom razboritoscu... istina je takodjer da se lozim na tetovaze... ona ih je imala nekoliko. Ova druga... ona je bila ista ja tokom gimnazije... prvih godina. Sta me na ovoj drugoj privuklo... iskreno pojma nemam... znam samo da sam bila gotova cim sam je vidjela. Sportasica... ni trunke one zenstvenosti s kojom sam mislila da cu zavrsiti. Nisam se zalila, niti sada zalim zbog toga... to su jednostavno stvari koje si umislim u glavi.
Imam nekakav cudan osjecaj da ne zelim nekoga u svojoj blizini. Da ce mi biti puno lakse ako je taj neko daleko... da ju ne moram gledati svaki dan, da mi ne dosadi. «Veoma važnu ulogu kod oba tipa (konvencionalna i nekonvencionalna) ima prva ljubav koju nikada ne zaboravljaju, pa ako uspiju s osobom koja je tu ljubav probudila, postaju vjerne i predane.
Žena Vodenjak je vrlo romantična, ali će to teško priznati i sebi, a još manje pokazati. Ona je vrlo poslovna, samostalna i neovisna osoba i ne može dopustiti da njezini duboko potisnuti osjećaji izbiju na površinu.»
Istina, makar sto se mene tice.
«Njezina potreba za slobodom je toliko jaka da sebi ne dopušta vezu s nekim tko je neće prihvatiti takvu.»
Da... i u ovome na neki nacin pronalazim razlog u tome 'daleko od ociju...manje peglancije i zamora' sto ne mora nuzno i znaciti 'daleko od srca'.
«Njezina su načela često čudna i možda ih društvo ne prihvaća, ali ona ih potpuno provodi. Spremna je poštovati vaša pravila čak i ako se s njima ne slaže, ali morate ih se uvijek pridržavati.»
Ova stvar me ubija... zivim po vlastitim princima koji su mnogima bez zdrave veze sa razumom, mada je meni veza i vise no ocigledna. Da li sam losa osoba sto odjebem od sebe ljude koji mi pisu mail ili sms poruku u kojoj negaciju pisu zajedno sa glagolom, ili 'dali' umjesto 'da li'... mislim stvarno mi se kosa na glavi dize od toga. Pa da je i Angelina Jolie glavom i bradom i da špraha naški i da mi tako napise... pukla bih je na ignore.

Mene je strah prave veze... ne znam zasto...
U sustini... sve ono sto sam imala do sada moglo bi se prije nazvati komedijom no vezama... ali nema veze.
A ovo sve sto sam napisala jel da, nema veze s mozgom...