< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

LesBosTaR

Lesbostar Blogger.ba

mail me @ bloggerka@yahoo.com

P!Nk L!Nks

BLoGGeR T!PPs

Stihovi pjesama kojima nazive znam i ne znam, ali mi mnogo znače

Godine k'o srne, nestaju u bijegu. Uspomene sad su, poljupci u snijegu. Godine i snovi, rijeka koja teče. To je sve što imam, od tebe i sreće.

Dao sam ti dušu, srce sam ti dao. Ništa više nemam, al mi nije žao...


Podelit ću i ovu noć sa zvezdama
Prekrit ću te nebom kad budeš zaspala...

Otopit ću ti led sa usana,
Dat ću sve što imam za tvoja oka dva,
Kao mesec koji viri iz tvog dvorišta,
Obasjat ću ti lice kada budeš zaspala.

I ne znam dal te iko voli kao ja,
Al ne bi ova noć tako bolela,
Da me nisi volela.
...
Kao osmeh letnje noći nestaješ
Znam da nećeš doći
Ipak čekam te...

...

31.10.2004., nedjelja

Nada

U danima samoće
Kad ni bog ne zna što hoće
Ja želim tebe
Želim tebe pored sebe.

Zato i jeste samoća
Jer jedino što imam su kilometri koji nas dijele.
Kilometri koje želim izbrisati
kilometre koje želim uništiti
Tebe koju želim si približiti
Želim
Ali ne mogu
I zato patim

Dok sjedim na stanici
I čekam bus koji ne dolazi
Moje tijelo
Moja duša
Želi tebe

Kad stignem tamo gdje trebam stići
Nisam stigla jer tebe nema tu
Idući svuda kuda me noge
I busovi svi vode
Mene nema

Ja sam s tobom
Kad tebe nema, ipak sam s tobom u svojim mislima
Kad sam s tobom koje nema
Kad sam s ljubavi koje nema
Kad želim tebe koju nemam
Ostaje mi nada da ćeš ipak doći
Jer nada je ono
Što uvijek imam.