Sprchke Kingdom

25.11.2007., nedjelja

Predsjednik je nije volio.. Ili mozda je?! Jedan dan kao: GONG-ov promatrac

Kao sto ste prije mogli procitati, svi GONG-ovi promatraci prvo trebaju proci obukaciju.
Obavljeno.thumbup
Potpisati povelju, podici akreditaciju i sluzbenu majicu.
Obavljeno.thumbup
I to je to. Nekoliko telefonskih razgovora, stotinjak km na sjever i sve je spremno. yes
Dan ''D''.
Zajedno sa mojom DIP-ovkom(zamjenicom predsjednika) u šest ujutro zaputih se prema glasačkom mjestu br.1, Vatrogasni dom, opcinu cu zadrzati za sebe. Nekoliko rukovanja i prvi susret sa ovom stranom izbora. Biracko mjesto je spremno i cekamo sedam sati, sluzbeno otvaranje biralista. Zanjeli smo se u razgovoru tako da kad je usla prva osoba u 7,01 bili smo zateceni. deadOdbor se brzo prebacio sa druge strane stola, ja zauzeh svoju poziciju. Istu onu na kojoj bijah kad ja predsjednik vatrogasnog doma navratio u osam ujutro i sest popodne.nut Da sumiram dan(ne namjeravam ga rasclaniti po satima) bilo je svega. I ludih biraca koji su dolazili u HDZ vjetrovkama i kapama sa stranackim obiljezjima, barbe kojem je 'slucajno' ispao letak SDP-a, ali i jednog drugog freak-a koji je pokusao glasati u ime svojih roditelja. ludPogadate, sve smo ih u startu sprijecili- gospodin u vjetrovci je zamoljen da napusti biraliste, onom drugom je oduzet letak, a posljednji je udaljen sa biralista dok njegovi roditelji sami nisu obavili glasanje. yesthumbupSad se pitate kako moj naslov ima veze sa tekstom koji ste procitali- e pa ima.yes Nakon sto je uredeno mjesto, sluzbeno smo se svi predstavili. Kad rekoh da sam promatrac iz GONG-a, Predsjednik me iznenadio izjavom da po njemu nisam trebala dolaziti. Nije mi to bila bas draga recenica. Osjecah se cudno, ali to me nije sprijecilo da sve vidim i sve kazem.zubo Mislim da sam 'mojoj' DIP-ovki isla malo na zivce stalnim zazivanjem i pokazivanjem nekoga ili necega.smijeh Na kraju dana jedan od clanova Odbora me upitao- Imate puno primjedbi? Nasmijah se i rekoh- Ma neee..smijeh Al' ne cini mi se bas tako, glasio je odgovor. Naglasavam bilo je svega i svacega, ali je sve u startu sprijeceno tako da mogu reci da je Odbor bio ucinkovit. Cak je i predsjednik pokazao da mi nije Neprijatelj(poslije mi je postala jasnija ona njegova recenica, mislio je da nisam trebala doci tako rano) i u nekoliko navrata se zadrzavao u razgovoru sa mnom, ispitivao me o mojim misljenjima, stavovima, odlukama.. Ipak me voli, zakljucih.(Koja budalasta misao..lud)cerek Najzanimljivija je bila druga polovica dana kada su na snagu stupili preostali clanovi Odbora, vecinom mlade osobe mojih godina.eek Bilo je i smijeha i svega. Definitivno vidjeh izbore u drugom svjetlu.zubosmijeh nutOno sto je meni bilo najnajzanimljivije su bila 'terenska' glasanja. Imali smo 3 slucaja gdje su nas pozvali doma jer starije osobe nisu mogle izaci na biralista. Zajedno sa mnom isla su 2 clana Odbora i drugi promatrač, predstavnik Elekte.(O njemu vise na krajunut) Sve je proslo u redu i vratili smo se na vrijeme da popratimo zadnji sat izbora. Dolasci ljudi su se prorijedili kako su minute tekle i svi smo sa olaksanjem i ushicenjem docekali 19 h. Napokon je gotovo, kljuc u bravu i najzanimljiviji dio, onaj koji smo svi cekali protekla 3 tjedna- brojenje glasackih listica. U osam sati znali smo prve opcinske rezultate- pobjedio je HNS pred HDZ-om i SDP-om.hrvatska Dok smo kometirali protekli dan jedan od clanova odbora mi je prisapnuo da je SDP izgubio jer nisu donijeli kobasice. Nije mi bila jasna recenica pa mi je pojasnio- HNS je u kampanji umirovljenicima placao izlete, HDZ ih je gostio odojkom, a SDP- nista! Nisu imali ni skup, a kamoli toliko obozavane kobasice. E, moj Milanovicu..rolleyesbeljnutsmijehsmijehzubobelj
I sto reci na kraju dana, jedno novo iskustvo, dosta novih poznanstava, najludi odbor kojeg sam u zivotu vidjela i totalno ocekivani izborni rezultati.yes
Jos samo da se osvrnem na mog 'kolegu', promatraca Elekte(za one koji ne znaju, to je promatracka organizaciju koju je osnovao SDP)- gospodin je dolazio i odlazio, apsolutno se ponasao kao policajac patrolirajuci kroz birace(bio je gori cak i od mene zubo), razgovarajuci sa njima i prepiruci se sa Odborom. Mislim da je krivac bila 'pijaca' zbog koje je kolega redovito nestajao na neko vrijeme. Kad je trebao reci za koga promatra izbore, gurnuo nam je akreditaciju pod nos i rekao- Na, tu pise, ne znajuci ime organizacije. Poslije smo shvatili i zasto- za razliku od mene kolegi je promatranje bilo placeni 300, 00 kn i to je bilo najbitnije.rolleyes Lova. Pa se pitam, nije li to uvijek najbitnije? Ne, nije, mene nisu 'potplatili' pa se opet drzah svih protokola i pravila. Clanovima Odbora nije bio jasan moj entuzijazam i zanimanje za volonterski rad. Al' eto i toga ima. Sve u svemu, lijepo iskustvo koje cu sigurno ponoviti, ali najvjerojatnije u nekoj drugoj opcini. Ne valja se ponavljati.smijeh

Pozdrav,

JDmah


- 23:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Vidi jos nabrijanih na politiku..;)

Jel' te sram

Je l’ te sram,
ili noću mirno spavaš
je l’ te savjesti plam proždire i peče,
ili lijepo sanjaš
je l’ te sram onih što su pali
i svoje mlade živote dali
za Lijepu našu za ideale,
a sad od njih praviš budale
i dok su oni na čuki stali,
ti i takvi zemlju ste krali
pjevali lažno ‘Ustani bane’,
a onda trpaj dok sve ne nestane
i njima ćeš dati orden i plakete
i jedan praznik da ih se sjete
a dok su oni vodili borbe,
ti si u miru radija pretvorbe
i to što si Hrvat zar daje ti pravo
da pljačkaš i kradeš? Čestitam, bravo!
I prisvajaš tuđe da bude tvoje
i sa dva prsta pozdravljaš heroje
i dok si kra’ i uzima šta ti se svidi,
neki od pravih su invalidi
i nije im žao što su dali sebe,
al’ im je muka kad vide tebe
i šta si sve steka’ u vrime rata
i napravija sebi palače od zlata
ali ne trudom i svojim radom,
nego krađom i debelim obrazom
ali kad istina dođe po svoje
i vidi da zločin sve to je,
kad te pozovu pred lice pravde,
ti se braniš: to mi Srbi rade
i kad te optuže s potpunim pravom,
ti se tada pokriješ zastavom
i braniš hrvatstvom, bogom i vjerom,
što sveto je onim što su pod zemljom
ma pokrij se ušima, i sram nek te bude
pravi borci neka ti sude
i u zatvor triba te strpat
pa se tamo pitaj: kakav si Hrvat, kakav si Hrvat?