spookie dizajn

utorak, 03.03.2009.













ma mislila sam pisati

o svemu i svačemu


O propuštenom braku

s gospodinom saborskim zastupnikom

( dobar/loš? ) izbor u mladosti?

ma dobar definitli

kad se malo bolje sagleda sa svih strana

ne da mala profil ljubljenog svog

ujutro pred buđenje

ni za sto sabornjačkih plaća ..


O predivnim štrudlicama

od jabuka i višanja

i kruheku našem svagdašnjem, domaćem

i grahu, starinskom

u runolistu ...


O dragim kolegama i prijateljima

što u pohode na metropolu stižu

ne bez kobasa na metar

i špekeca slavonskog.

ma hvala braca cajperu!


O pramaljeću što se njuši u zraku

O snijegu što posustaje na padinama

O sunovratima što me vole

makar samo i u čaši na prozoru


O novom prijatelju

što mi krati samotnjačke sate


O čaju od jabuke i cimeta

na izmaku zime


O radosnim buđenjima

i smirenim danima

O sreći u ljubavi

i radosti u braku


O tome kako mi sve manje fali zavičaj

kako sve manje mislim na ljude

koje sam nekada s veseljem zvala prijatelji

i dala bih ruku u vatru

za neke od njih


a sada ...? više ne.

( načas pomislim da je sve to

samo plod moje mašte

i da je sve ono iza

nepostojeće )



O tome kako je pikijeva ritica

srela stafordičinu gubicu

a brzinska je mržnja

svršila

njenim ugrizom

i njegova 4 šava



o svemu bih vam pisala ...

o gle, pa i jesam ...


sretan