spookie dizajn

nedjelja, 02.12.2007.











evo novoga posta.

nakon mjesec dana.
nije dobro, čak štofiše, poprilično je loše to.
sve je to posljedica manjka vremena.
nije da se nešto opravdavam, ma ne ...

fakat nemam više ni mrve slobodnjaka.
samo posao posao posao.
a love ni od korova.
plaća sve manja, što se više radi.
a sve je manje i živaca
hozntregeri se sve kraći i krući.
mislim da ovo ovako neće još dugo.
stvarno.
nije za mene to.

kvazi cile-mile sve je divno i krasno-
u krasnom dućančiću
gdje sve predivno miriši
i divno je i bajno

(al' samo kad si kupac)
radiš k'o konj i podmećeš leđa,
bez plaće za svaku subotu s 18 prekovremenih sati
daješ i 120 % čak i kad nitko ne traži,
i šefovi kažu ma super si ti meni,
a kad tamo,
na kraju dobiješ kurac od ovce
i trač partiju iza leđa, te drvlje i kamenje
od „dragih „ licemjernih kolega
(jer neke nisu više nečije miljenice, jer ti im kradeš
i teritorij, i zamjensku majku i obitelj
što su pronašle u firmi
kao surogat za ispušeno djetinjstvo,
jer neki nisu više pojedinci
s najvećim problemima,
a ti nisi glupava plavuša
kojoj će ti isti imponirati glupavim blebetanjem
o dužini nečijeg spolovila
te što bi i kako bi i ko će koga
te tome slične isprazne šale).

ne mogu ja to
nije to moja razina.
žao mi je, dragi moji kolege,
moji su ciljevi veći i dalji
no što je to „zanimanje prodavač“ do kraja karijere.

mene puca moj ego,
mene puca moje nakupljeno znanje,
moj bogatiji rječnik, moja opća kultura
mene ubija kronični nedostatak pameti
u vašim ispraznim naklapanjima.
dosadni ste mi, površni ste mi, prazni ste,
od vas ja nemam što naučiti.

naprotiv,
uz vas sam oglupila u ovih šest mjeseci
uz vas sam izgubila i onu mrvu
teško nakupljenog samopoštovanja
,
uz vas sam skoro popušila
i još par priča iz kategorije od „4-6“ godina starosti
kad se još vjeruje u pravdu, istinu i kaznu za zločeste.

laze

(pala sam i za dvije stepenice,
dragi moj F., a kapica već lagano klizi
i na vrhu je nosa,samo što ne sklizne dolj
e)

kažem skoro.

mislim da sam shvatila na vrijeme
čije su kuglice uvijek, ali baš uvijek,
u dobitničkom slijedu.

nono