Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MAIL OD KLUBA:
splitskemazoretkinje@yahoo.com


SPLITSKE MAŽORETKINJE
Predsjednica našeg kluba je i naša glavna trenerica Bjanka Bubica Šarić. Ona je i twirling i mazoret sutkinja HRSAM, tj. NBTA saveza. Kao klub u kratko vrijeme postigli smo jako dobre rezultate. Na prvom državnom natjecanju osvojili smo 1.mjesto wink Nakon toga smo ostvarile još puno dobrih rezultata s kojima smo se kvalificirali na europska i svjetska natjecanja. Sudjelovale smo na puno nastupa, raznih seminara, smotri, prezentacija, manifestacija itd. Putujuci i druzeci se, prozivjele smo puno nezaboravnih trenutaka za svaku od nas. Zbog svega toga i dalje radimo, pokusavamo bit bolji i napredovat... Prije smo se zvale mazoretkinje DVD - a Split, a ime smo poslije promijenile u Splitske mazoretkinje, odnosno Š.P.U. Split (športsko plesna udruga Split).

nas klub PRIJE...


Image Hosted by ImageShack.us


nas klub SAD...


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



malo skrolajte i gledajte nase STARE slikice...=))))




Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us





imamo toliko puno himni i svega sta se smisli na putovanjima, ali smo tu stavili himnu koju smo prvu izmislile prije nekoliko godina, i jos jednu koje je tu zbog nekih osoba...ma sve se zna vec!! =))


split sad napada
broj medalja raste
mi smo uvijek prve
bjanki srce raste

grupa,duo,solo
nije vise vazno
splitske mazhe
plesu uvijek snazno

koji stap ispadne
to se ni ne vidi
bjankine ideje
TO SE SVIMA SVIDI!!!


Image Hosted by ImageShack.us

ajmo splite na parket snazno
stav i osmijeh to je vazno

ajde da ih vidimo kada
kategorija ima vise od 3 clana

ne pretvaramo diplome u medalje
nismo toliko ocajne

nasa je bjanka jedina prava
puna ideja i VRIDI ZLATA!!!


Image Hosted by ImageShack.us

DRUGE MAZORETKINJE:

blog od nekih nasih sudaca =))
stranica saveza =))
stranica NBTA=))

drugi blog o nama - SPLITSKIM MAZORETKINJAMA kojeg pise nasa zama
rogoznicke mazoretkinje (profa)
rogoznicke mazoretkinje (cure)
umaske mazoretkinje
tea softic
kastelanske mazoretkinje
sesvecanke
pakoske mazoretkinje
kei - mazoretkinja iz rijeke
zagrebacka mazoretkinja doroteja
rovinjske mazoretkinje
martina i mia
roberta iz ludbrega
tihomirov blog-ludbreg
zagrebacke mazoretkinje
svetojanske mazoretkinje
klincaselske mazoretkinje
mateja iz ivanica i ja
zadarske mazoretkinje
slunjske mazoretkinje
ivanicke mazoretkinje
segetske mazoretkinje
josipa iz velike gorice
gorichanke
mia iz kastelanskih mazoretkinja
bedekovcanske mazoretkinje
križevacke mazoretkinje
ena iz koprivnice
capljinske mazoretkinje
brigita iz pozege
stela iz ludbrega

Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 23.09.2007.

naša andreaaaa.... ;) ;) ;)

andrea - cura koja nas ove godine predstavlja sa svojim solom na europskom iz mazoreta u sloveniji!!! buduci da idemo za 4 dana, a ona ovih dana puno trenira i trudi se (a bez pretjerivanja, ide joj o d l i c no) - onda je ovaj post samo za nju!!!! andrea ide 7 razred, kadet je i plese stvarno ludilo... ima toliko talenta, i toliko dobrih ideja... mi je svi obozavamo jer nas uviiik...al stvarno uvik nasmijava do boli... njene baze su stvarno neponovljive.... sitin li se samo proslog tjedna i njenih baza mogla bi ih krcato nabrojit...ma jednostavno (da ne pretjerujen) - ona je jedinstvena, luda, zakon radi, ludilo talentirana, ima naj naj naj baze, opaljena toootalnooo... i ima taaako zarazan smijeh...hahaha dead

andrea we love you sooooo muchhh!!!!! kisskiss i evo da ti jos jednom zaželimo sveee najbolje iduci vikend na europskom hrvatska i na svim iducim natjecanjima... a tvoji najbolji navijaci te naravno nece iznevjerit... deadcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

tvoje najdraže mažeee partypartypartythumbup thumbup thumbup

**malo njenih slikaa...**



Komentari (54) | print | #

petak, 21.09.2007.

....we're very busy...

hellooouuuu....
evo mi smo danas bili na snimanje na tv dalmaciju... nista novo, na tv-u smo se vec udomacili ;) ;) posli toga smo naravno bili i na trening s kojeg san maloprije dosla... ;P nekidan je neko posla i na cmc poruku koja je otprilike isla - pozdrav splitskim mazoretkinjama koje idu na europsko natjecanje u sloveniju.cure super plesete i puno srice.pustite spot od bana di one plesu!!! HVALA ONOME KO JE TO POSLA...jer mi smo popricali i nije niko od nas...svaštaaa... i onda su oni naravno lipo pustili spot i tako smo se malo zavrtili na cmc-u =D
bili smo i na humanitarni koncert za pomoc vatrogascima na poljudu posli kojeg smo isli odma na trening u utorak...
andrea se sprema za europsko na koje idemo sljedeci vikend... predobra je...a uostalom vidit ce te belj
mi van tako treniramo... uzivamo i zabavljamo se (kad su sve lude ko letve...) cerekgreedy ima nas svugdi ovih dana - tv, reklame, radio (stalno neki intervjui), plakati itd itd.... thumbup dica se naravno ka i svake godine upisuju ka luda... blabladead
i to bi otprilike bilo vise - manje to...sad iden pajkit jer me sutra najranije ujutro ceka...hmmm...pogadate - TRENING!!!! bang rofl moramo radit a i spremat neke koreografije za cetvrtak... al o tome drugi put!!
evo sad slija o ovome sta san napisala... tj kako smo proveli zadnjih par dana prije i poslije treninga =)))
puuuno srice ciloj hrvatskoj reprezentaciji na europskom...c ya!!

veliki pozdrav svima od splitskih mazoretkinjaaaa...... zujo kiss



Komentari (19) | print | #

srijeda, 19.09.2007.

subota,15.9.2007.

slike su od prosle subote... prvo ih ima nekoliko od subote ujutro poslije treninga,a zatim sa smotre u trilju di nam je bilo predobro... i jucer smo bili na koncert na poljud za vatrogasce i imamo i od toga nekoliko slika... al drugi put blabla za ovu u c-boxu... da znamo bili smo na hrt-u,rtl-u i novoj... u svim vijestima... haha... i u novinama. smokinhvala svima koji nam ostavljaju komentare vezane za nastup na gripama... tnx na pohvalama... thumbupzubopjeva
evo jos da cestitam angeli nasoj rodendan,i kiki, i unaprid andrei (koja plese na europskom solo) a rodendan joj je ovu subotu.... uuuu bit ce tuluma u sloveniji cerekdead
jos malo nam je do slovenije, pa nasa smotra i onda poslije toga nam dolaze klincaselske... jedva cekamo sve to...
i svima svima puuuuno pozdrava od naaas!!!!!!



Komentari (31) | print | #

nedjelja, 16.09.2007.

nastupi....

u petak smo imali nastup na zatvarnju sportskih igara mladih... bilo van je to i na tv-u u nekoliko vijesti... neki su nam javili da su nas vidili... dead a jucer smo bili u trilj na smotru... o toga cu stavit slike kroz tjedan. tamo smo pricali sa solinkama, kastelankama, sinjankama, rogoznicon, triljon itd... ma sve ka i inace!!! mah pozdrav svima njima - c ya u sloveniji pa na nasoj smotri! bilo je bas dobro, pogotovo u busu na povratku...haha...sicate se - what's uuuuuup???? headbangbangsmokin a ludakinja nasih.... cerek i tako...
svratite i na onaj forum sta je neko otvoria... ima i tema o nasem klubu sta je ana napisala...heh dead
aj imamo puuuno slika jos sa svih strana pa sve cu pomalo stavit... e i imamo evo novi blog pa dio starih postova (onih bez slika i slicno) san makla...
aj pozdrav svima... i najveci mateji i sarah!!! thumbup

mazoretkinje i luka nizetic

Image Hosted by ImageShack.us

luka i dio nas sta smo plesali

Image Hosted by ImageShack.us


male mazhe

Image Hosted by ImageShack.us


mime vata stap

Image Hosted by ImageShack.us



Komentari (25) | print | #

četvrtak, 13.09.2007.

~svašta~

evo pisen sad ovaj post samo jer san vidila da se nemogu ostavljat komentari na prosli post... stavila san slike od bjankinog rodicha dead (znate kako smo joj kuul poklone bili donili...a steta sta je tu samo jedan...a joooj...kad se sitin one cestitke.... thumbup cerek hahaha.... i ima tu jos koja slikica iz solina sa nastupa i nekoliko slika slikanih prije jednog treninga prosli tjedan. eto...svasta tu ima... za kraj,OGROMNI pozdrav i mateji i vrazici i matiji i martini.... aj ljudi cujemo se...



st_mazhe 4 ever dead nut party



Komentari (32) | print | #

the rest of pics from trogir

evo...ja doma, komp popravljen, ja ozdravila al me mater jos ne pusta na trening veceras... i dok mi sad vi drage moe radite u dvorani ja cu stavit ostatak slika iz trogira... pa evo....


pozdrav od nas svih!!!!!!!



Komentari (0) | print | #

ej ljudi.... evo pisen ovaj post bezveze...zato jer san bolesna pa san vec 2 dana doma... i zato nemogu ni danas ni sutra na trening... i jos neki nemogu zbog skole... a ja se nadan da u subotu dolazin =) al iduci tjedan cemo mi te termine puste unormalit i sve... pripremamo se za jos neke nastupe...osim toga, u utorak smo bili u solin... bilo je ok, al ka i inace na smotrama...padala je damn kisa!! mi smo plesali jednu grupnu i andrea je plesala solo... bilo je ok... al rijetko ko je otplesa dobro ka sta inace otplesu... pozzzz solinu... one su sve dobro odradile =) a sve ove slike sta ih imamo cu stavit sutra - prekosutra kad mi donesu komp za popravka... evo... jedan glupi post...
ps - haha... ODJEDNOM se vise ne javlja u c - box ona ''nbta twirling rules''...bwahaha... ODJEDNOM... dead naughty malo preprozirno!
aj ljudi uzivajte... i svih vas puno pozdravljan... a najvise moje najlude mazheeeee!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
gabe i ina jednom davno ^o)!!

I...NEKA ODBROJAVANJE ZAPOCNE!!! ^o) heh... =O



Komentari (6) | print | #

danas je moj dan!

ljudi...evo san dosla s treninga...i nema sanse...nikakve sanse nema da cu sad ic vanka...ooo neeeeeeee!!!! pa kako i bi...kad san danas opet uspila 2 lože,ilužna...il kako vec zelite ;) jooooj...toliko san se trudila...i kako se sad osjecan zadovoljno...nemozete zamislit...jer ima toliko odlicnih twirlera u svitu koji to mogu...i onda se to cini sitnica, glupost...jako lagano... a zapravo moras pazit na mali milijun stvari dok radis, moras toliko vjezbat, moras bit uporan ko i u drugim sportovima...jednostavno, moras dat 3000% od sebe...i tako vam svi mi uzasno puno radimo i napredujemo naravno... i znamo da ce se nas rad kad-tad isplatit... a vec se i 'isplacuje'... eto...upilali me da ovo napisem na blog da san uspila opet loze... i ima ih jos koji su im toooliko blizu... ma bravo za svih nas... mi vam ne odustajemo tako lako ;). a da ste tek vidili u tom trenu mene i andreu legendu nasu... ona stoji kraj mene i isto vjezba...i meni svaki put te 2 loze ispadnu ispred nosa tj ne uspijem ih a tako mi malo fali...i ona me gleda... i ja se zaderem - ma uspit cu ih danas majke mi,ne iden doma dok ne uspijen...nema sanseee!!!! i krenem...floriđ...i bacim, i odma sam znala da cu uspit...lipo san savrseno napravila nogama i ..uhvatila staaap... andrea i ja smo samo vrisnile...ja se pocela trest,a andrea samo pocela trcat prema meni i dere se smiljooooooooo... =) haha---i zagrli me i pocme vrtit u krug a ja se tresem...haha,,,i svi poceli skakat i derat se i tako...i eto,iako smo ih vec jednom i andrea,i bruna,i ja uspile... ja sad znam da cu ja to ko 'konj' upirat i vjezbat i da cu ubrzo moc jer san ja takva...NEMA ODUSTAJANJA...neeeeeeeeee.... =) i zapamtite svi to jer samo tako ce te uspit...a ja van svima zelin puuuno srice u vjezbanju,natjecanjima...i da steknete toliko lipih prijatelja preko ovog sporta kojeg svi volimo...ko sta sam ja mateju...ta cura je tako dobra... predobra....evo bas smo se maloprije ispricale... ma vidimo se mi brzo jer ja brzo dolazim,a mozda i u sloveniji ;) i eto..stvarno mi je zaj ako ste ocekivali nesto zanimljivije u ovom postu...a ovoliko ste morali citat...al meni ovo puno znaci...i rekli su mi da moran ovo napisat... mateja- zbog tebe jedva cekam cetvrtak... veliki pozzz svima ka i inace =) i da ovaj put ne zaboravin...i mojoj ewen iz francuske...(koja mi btw nezna ostavit kom....lud...dobro... headbang)...aj ljudi uzivajte...i evo nekoliko nasih slika koje su prije bile u boxu a sad ih vise nema... party radite, radite, radite.... i isplatit ce vam se thumbup

Image Hosted by ImageShack.us ja s aninim cvikama =)
bruna i ja u busu Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us ifa posli jednog treninga ove zime ;)
ina legenda... Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us mala iva... fino



Komentari (0) | print | #

cool evo nju post ponovo.... evo prvo, nemogu stavit slike jer mi je drugi komp nesto skršen (naravno, ja san ga sredila luddead)... al stavit cu slije kad - tad tako da... malo strpljenja... smijeh inace, jucer je bia nasoj trenerici rodendan... i mi joj naravno ka i svima pripremamo danas iznenadenje... haha cerek koji ce to bit piševi... dead ma stavit cu i od toga slije... uglavnom, sutra idemo na nastup u solin... tamo cu upoznat matiju iz rogoznice... wave a sta se tice treninga, naravno sa skolon pocimaju i treninzi, al nama to ionako nista ne mjenja jer mi stalno treniramo nutthumbup sola, dua, grupe... - sve napreduje naravno i to puuuno... a i moje 2 lože... =) dosta san ih puta uspila... wuuhuuuu!!!!! smokin veliki pozzz saljen SVIMA... (ne da mi se sad tu pisat 10000 imena greedy)... ugl, vidimo se sa vise - manje svima u sloveniji, inace cila hrvatska spava u tuheljskim toplicama... uuuuuu, bit ce nam kuuuul...jel daaa???? blabla i naravno, sretno vg_mazhama koje za 2 dana idu u poljsku na europsko...
aj ljudi.... laganini vas pozdravljan sve ^o) i puuuno pozzzdravljan stoku koja ostavlja glupe komentare u nas c -box... joj...a jaaadna tiii... bangcry malo imas problema...a sta ces?? nemogu svi bit normalni... i ninjanke... vidite i sami da je poremecena... tako da,ne obazirite se...neka vrijeda koga oce,jel da?? yes

i evo vam za kraj slika od SQUAW... mogli ste vidit njene komentare na nasem blogu vec... iz pule je...pricali smo na msn- u pa posto na ovom kompu nemam druge slike...evo nju puuuno pozdravljan!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A MATEJI SALJEN TOLIKI POLJUBAC DA ONA TO NI ZAMISLIT NE MOŽEEE.... dead hehe, CUJEMO SE KASNIJE!
i za sve ostale moje s msn-a....luw ya...vasa smilja... wink

POZZZZ OD SPLITSKIH MAZHA!!!!!!!



Komentari (0) | print | #

jos slija iz Trogira!

ej ljudi... evo prvo, zelin martini iz požege sretan rođendan. tina sve naj,naj,naj ti zelimo i jedva cekan slo da se vidimo wave uzivaj i dobro se zabavi thumbup osim nje, puno pozdrava svima vec poznatima (mateji, sarah, nives, sabini, mii, matiji, ninjankama, velikogoricankama, ....SVIMAAA cerek) e da, ako vam se da, svratite na blog od mateje i mene pa malo komentirajte! evo dok cekan novi dizajn, probat cu stavit nas stari ako upijen lud A MI?? mi van treniramo svaki dan, bas nam je super jer nije vise vruce puno... eto ljudi, MI VAS SVIH PUNO POZDRAVLJAMO i cekamo europsko da se upoznamo, iako cemo neke vidit tek na nasoj smotri! a sad van evo malo slika iz trogira sa nekin efektima nut caosssss


¤ ST_MAZORETKINJE ¤




~mi prije nastupa~


~na skalama~


~gabe pozira~


~gabe i bruna~


~bruna i ja~


~mi poslije nastupa~



Komentari (0) | print | #

~ˇˇtRoGiRˇˇ~

hy...evo opet stavljan slike iz Trogira =) i ovin puten zelin puuuno srice velikogoricankama koje brzo idu na europsko i puno ih svi pozdravljamo...tnx na vasim pozdravima nama xD naravno,i svima iz naseg saveza puno srice u sloveniji (see ya all there) i dobro se pripremite =)
pozdravi iz splitaaaa!!!!!!!!!!!!

ana i gabe thumbup
Image Hosted by ImageShack.us


ana i ja
cerek
Image Hosted by ImageShack.us


5 lipotica dok cekaju bus
nut
Image Hosted by ImageShack.us


bruna moa i ja
yes
Image Hosted by ImageShack.us


mala iva i mime
dead
Image Hosted by ImageShack.us


girlzzz (ps-pogledajte face gabi i ifi)
zujo
Image Hosted by ImageShack.us


bruna i luda ifa
pjeva
Image Hosted by ImageShack.us



Komentari (0) | print | #

uspomene xD

kad sam radila slide sa slikama iz sv.nedelje sve se nesto bilo izmišalo, zato san ovi put ponovo stavila slike sa te smotre al samo od klincaselskih, svetojanskih,i velikogorickih mazoretkinja... eto, pa ovim putem VELIKI POZZZ NIVES ;), VRAŽICI I HRCKU, i svima iz velike gorice... mah drago mi je da san skoro sve od vas upoznala malo bolje na msn-u...vidimo se brzzzoooo party




Komentari (0) | print | #

TROGIR!

u utorak smo bile na nastup u trogir... evo samo jedna slika od dijela nas dok smo se spremale. pozzzdrav svima (sinjankamamah, kastelankamaparty, segećankamanut, solinkamayes) i svima ostalima...

Image Hosted by ImageShack.us




Komentari (2) | print | #

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ana & duo by ifa n brunchy u publici


mala iva i ja u publici Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i ana ;)...Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us sinjanke juniorska twirl grupa


mi, pola slike u svijetlu,a pola u tami Free Image Hosting at www.ImageShack.us

trcanje...(sicate see??) Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us i jos jedna kroz park (u kojem se svašta događalo,lol) =)

evo, samo big pozzz SWIMA....mah nut



Komentari (0) | print | #

back from sinj!!!

sinoc smo došli sa smotre u sinju... nije bilo onako puno klubova ko sto je trebalo bit jer je smotra odgođena od proslog petka kad je padala kisa... prvoooo, VELIKI POZDRAV SINJANKAMA (vesi, teti davorki, i svin sinjskim mazoretkinjama) koje su ka i uvik sve otplesale super... svaka vam cast, stvarno ste zakon...al to ionako vec svi znaju... nut wave evo, buduci smo saznali da znate za nas blog, ja bi volila kad bi mi ona plava cura sta mi se javila u svlacioni ostavila komentar i rekla kako se zove smijeh party
mi smo plesali 3 koreografije, dvi grupne s kojima smo zadnjih dana nastupali po festivalima, i mala iva je plesala svoj solo... BRAVO IVA...RASTURAAAŠ!!!! eek zujo HAHA... ;)
ugl, nama je stvarno bilo savršeno... mi se svaki put tako dobro zabavimo na putu, i sa drugim curama...
evo jedan dio slika od jucer.... cerek yes
veliki pozzzz svima koji su bili,a i ostalimaaaa.... thumbup



Komentari (0) | print | #

smotra u sinju-nasa mala iva solo!!!!

slike sa smotre u sinju od nase male ive i njenog sola dance s kojin je osvojila medalju na drzavnom i plesala na europskom... ma iva svaka ti cast,legenda siiii i PREDOBRO plešeš!!!! /we all love ya, don't forget it/

pozzz svima (mateja, mia, martina, roberta, stela, sarah, matija, niky, sinjanke, solinke, rogoznicanke, segecanke, triljanke....ma sviii,jer ima vas puuuno pa da ne nabrajan =))

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
...pocetak...


Host unlimited photos at slide.com for FREE!
...jedna s leđa...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
...pa jedna od naprid...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
...rasplesana iva i svi okolo kako pljescu...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
...jos jedna tijekom koreografije...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
...pa spustanje u špagat...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
...i evo špagat...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
...jos jedna slija...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
...mala iva posli nastupa u publici...



Komentari (0) | print | #

nastup proša odlicno!!!! =P

helloooouuuu ppl... jucer smo imali nastup u opuzenu na festivalu dalmatinskog juga... bilo nam je taaako zakon... stvarno predobro... nemoran ni govorit da smo odlicno plesale i zabavile se ka i po obicaju... S A V R Š E N O!!!!!!!!nemam slike al imam filmice pa cu ih stavit drugi put jer sad nemam vremena... sutra idemo u sinj na smotru, a u utorak u trogir na nastup... ma jos vam se svasta s nama događa, svasta nam ljudi lipo i dobro govore ;))
evo jedna slike od nasih malih mazoretkinja od prije nekoliko godina...
i naravno, posjetite blog mene i mateje ako vam se da ;)

Image Hosted by ImageShack.us

POZZZZZZ



Komentari (0) | print | #

chaos ljudi.....
mi iducih dana stalno imamo nastupe, tako da ce kao i inace bit puno slika...
samo sam htjela rec da OBAVEZNO posjetite ovaj blog.

Image Hosted by ImageShack.us


pozzz od ***Splićanki***



Komentari (0) | print | #

hvar,part III.

joj koliko zakon slika imamo sa Hvara!!!!! smijeh party
ps (za st_mazhe) - pogledajte ispod onog posta ''dio slija sa hvara'' zadnji komentar...javile su nan se one zenske iz spanjolske s kojima smo bile na brodu!!!
ps2 - ana kad je sutra trening??? puknucu



i da ne zaboravin.... MATEJICH I LUV YAAAAA cerek / jedvo cekan sve ono sta smo pricale ;D /
POZZZZZZ SWIMAAAA



Komentari (0) | print | #

...jos sa hvara...



Komentari (0) | print | #

hvar,part II.

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
ekipica u trajektnoj luci

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
na trajektu

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
jos jedna sa trajekta

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
za stolom na trajektu

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
kike je skužila da netko slikaje xD

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
naj naj naj trenerica (znate kako je ona luda,sta sve radi s nama...joooj, ne bi virovali!BIG KISSACH njoj od svih nas)

ima jos slika sa hvara,al drugi put ;)



Komentari (0) | print | #

hello...
evo sinoc smo bili na smotru u sinj ali kako je tijekom defilea pocea pljusak, smotra je odgođena za drugu nedjelju...nutrolleyes a dobro,sta se moze sad??! i tako bas kad su svi poceli bit lose volje zbog svega toga sta se nastup nece odrzat,mi smo malo digli atmosferu jer smo nasu brunchy iznenadili poklonom jer joj je bia rodendan i onda smo poceli pivat,glupirat se...ma sve sta ide s tin...al stvarno je bilo PREDOBRO... bruna mi te volimo!!!! proročice nasa legendarna... thumbup dead kiss pozdravljamo i miu kordić s kojon smo isli u sinj i s kojon smo bili u sridu na veceru, a puno pozdrava i solinkama koje su isle s nama buson ka i uvik wave inace,zvali su nas jos i da budemo u nekom mjuziklu il nesto tako...neznan sad tocno al mi ne mozemo zbog nekih drugih nastupa pa cemo to prepustit nekom drugom party aj ljudi uzivajte.... pozzz sabinithumbup, martinismijeh, matejicerek, i svin mazhama!!!!!!!
***Splićanke***

ps (za st_mazhe) - HARGAREEEEEEEEEEE greedy smijeh bang




Komentari (0) | print | #

sv@št@ ;-$

ejla ljudiii... kako ste mi vi?? meni van je ovo lito predobro...ekipa, izlasci, zabava...ma sve za 10. a super mi je naravno i sta smo dosta angažirani i u vezi mazoretkinja...mislin naravno da mi je to super ;) sad vec polako planiramo europsko i smotru tako da nan je bas lipo. ovi put van evo slike iz sv.nedelje sa smotre koje san uzela od moje drage jedne i jedine vražice(mala moa jedvo cekan smotru,KUZIS ME,a? blablaLoOoL). inae,na smotru nan ove godine dolaze i klubovi iz drugih saveza tako da ce nas bit puuuno thumbup vjerovatno ce nan doc i požežanke, a sve zahvaljujuc tome sta san priko bloga upoznala martinu pa smo vec unaprid sve dogovorile. kraljice znas vec da ti saljen veliki kiss.a nadan se da ce mi se i matejich iz ivanica brzo vratit doma jer joj toliko toga moran pricat na msn-u.cerek ma VELIKI POZZZ svima koji se bave mazoretkinjama, twirlingon il necin slicnin u hrvatskoj...a big kizzzz i mojin francuzima twirlerima i mazoretkinjama s kojima se cujen priko msn-a,i koji dolaze na ovi blog a ku*** ne razume smijeh eto vidite vi koliko san ja lipih ljudi upoznala priko ovih blogova, a sve zato sta stavin ove slike da se ucitaju 10ak minuta na dan(blazeni adslsmokin) i za to vrime vas malo komentiran... e da ljudi - evo i nas na NASLOVNICI BLOG.HR-a. da,da...udite i malo se spustite doli di su slike i nadite naslov - ''najbolje splitske mazoretkinje daju svoje slike''! hehe...ko je cooooool? eek nut lud aj ljudi moi uzivajte dok jos nema glupe skole...
ki$$ach!!!!!!!!!




Komentari (0) | print | #

nastup!!!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE! Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE! Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE! Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE! Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE! Host unlimited photos at slide.com for FREE!



Komentari (0) | print | #

zagreb,2007.

jos malo slija sa europskog!!!



Komentari (0) | print | #

Šibenik ;)



Komentari (0) | print | #

dio slija sa hvara



Komentari (0) | print | #

Šibenik

evo već neke slike sa smotre iz šibenika smo stavile prije, al evo jos jedan dio koji niste vidili... ;) a onda ce bit slike sa hvara, pa opet za 2 dana imamo nastup pa cemo opet imat slike... ma jel vi mozete virovat koliko mi imamo nastupa... jer mi stvarno nemozemo virovat da od treceg miseca nismo stali nastupat SVAKI TJEDAN. svaki tjedan smo imali 1-2 nastupa... nazalost nismo bili u rogoznicu prosli vikend al zato sta smo tribali imat bar 10ak dana odmora ''u komadu''... cool
bili smo...

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

naughty dead party
opet veliki pozzz naravno svin mazoretkinjama, i ostali svi od kojih neman msn bi mogli ostavit u komentare ako oce.. nut
nemojte zaboravit sutra trening u 7. ana - ti procitaj od mene komentar na donji post u vezi naseg dogovora, al ne brini...napravila san ja nesto greedy ma vidit ces uostalom ;)
mi van lipo uživamo, kupamo se, izlazimo, druzimo se , malo i treniramo naravno...
martina fala puno u ime svih nas za onaj komentar na prosli post :) big kiss

evo sad slije...



Komentari (0) | print | #

trening na poljudu

ovu su slike sa našeg prvog treninga na poljudu u dvorani di treniraju jos jedne mazoretkinje iz splita...bilo je to prije nekih misec ipo otprilike, i malo smo se slikavali zato sta je dosta nas (nina, mime, zrinka, ja, latica, iva ,gabe, bruna, vanica......) prije treniralo tamo pa... ta dvorana je ''probudila'' svakakva sjecanja...


~here are the pictures~




a od sutra pa iducih desetak dana nema novih stvari na blogu ;)
uživajte, i nemojte nam se svađat na blogu JER NEMA SMISLA (jer se sve već zna) thumbup nut
veliki pozzzzzzz martini... nadan se da cu te uvatit veceras opet na msn-u...i naravno - svima ostalima iz prošlog posta ;)
caooooooo!!!!!!!!!!

uživajte u litu!!!



Komentari (0) | print | #

slike sa nastupa na bachama



Komentari (0) | print | #

smotra u vodicama

evo slike iz wodica... tamo smo se bili kupat, imali defile i nastup... bilo nam je baš preeesuper... inace, ako sutra ne stavin nikakve slike, onda nece bit slika ni postova sve do drugog ponedjeljka jer ja necu bit u splitu. u subotu idemo na hvar na nastup, a ja u nedilju iden na mljet tako da... nažalost ne idemo na smotru u rogoznicu jer nam termin NIKAKO ne odgovara. svima nam treba odmora, i nemozemo se nikako skupit tada jer je datum bas nezgodan, jer smo svi negdi na ljetovanju ;)... evo, meni se NAPOKON net na novom kompu sredia pa mi sad sve u sekund skida, stavlja slike itd. pa san odlucila stavit ove slike... eto u zadnjih nekoliko dana je bilo puno postova da nadoknadin vrime kad mi net nije radia, bit ce jos slija za objavljivat kad se vratin, a onda opet treninzi i ostalo... =)
do tada vas svih PUUUUNO pozdravljan, najviše vražicu, ivanićke mažoretkinje, martinu i miu :) , cure iz ludbrega (robertu, mihaelu, stelu...evo i u anino ime - teu), kei, rovinjske i ninske mazoretkinje i SVE OSTALE MAŽORETKINJE s kojima smo se upoznali, a naravno i one s kojima se druzimo od prije...joooj koliko nas je ;)
svi se lipo odmorite koliko mozete i najbolje sta mozete... i uživajte u našin slijama eek smijeh
pozzz...Splićanke



Komentari (0) | print | #

slike sa šolte

ka i svake godine bile smo na izlet.ovi put bile smo na šoltu...pa evo slija =)
puuuno pozdrava svima!!!



Komentari (0) | print | #

splitski festival

sinoć smo nastupali na dječjem splitskom festivalu. večer prije smo bili u backstage-u sa poznatima i imamo slike, al to drugi put. sad vam evo slike od sinoć. naša mia kordić je osvojila nagradu od žirija, znači jednu od najvažnijih nagrada. a naravno bila je i najlipša ;) još cemo se mi družit s njon jer idemo s njon i u osijek i iducih tjedana cemo negdi ic skupa... ma nastupali smo sa toliko ljudi, i uvik smo po svin festivalima, al mia je toliko dobra cura da nismo mogli virovat. mia puuuno te pozdravljamo i jedva cekamo cetvrtak ;) inace, ona je iz osijeka i prije je trenirala u osjeckim mazoretkinjama pa je s nama na treninzima obnovila znanje... ;) ma stvarno je zabavna i talentirana pa zaslužuje da je spomenemo...a šta se tice našeg nastupa, mogu samo rec da je bilo S A V R Š E N O. sve lože, dobacivanja, okrete,... ma sve smo uspili!!! baš smo bili dobri... a publiku totalno zapalili, toliko da su svakih nekoliko sekundi pljeskali. ovaj vikend idemo na nastup na hvar... ma... nikako nama odmor da dođe. al nama je to ionako druženje i uživanje pa se ne bunimo, a i dok budemo imali odmor, mi ćemo se nalazit i radit....

evo sad slije...



pozdrav svim mažoretkinjama...



Komentari (8) | print | #

splitski festival - mi i ''zvijezdice''

evo,to smo mi sa nekim zvjezdicama sa festivala. necu vam ni pokušavat objasnit kako smo na velikom splitskom festivalu dospjeli u backstage jer ne bi mogli virovat. samo evo da znate da smo se predobro proveli....

***Splitske mažoretkinje***

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!



Komentari (0) | print | #

smotra u šibeniku

evo samo jedan dio slija iz šibenika.



Komentari (0) | print | #

defile

yo svima!!! evo meni van ne radi net, neznan ni ja sta mu je...sad san u prije pa cu stavit slije od sride kad smo imali nastup tj. defile spliton! istin povodon plesemo i sutra navecer...inace - sutra imamo 2 nastupa!!! naravno...jer smo mi SPLITSKE MAZORETKINJE. smijeh eto, sorry svima sta van nisan mogla komentirat...VELIKI POZZZ IVANICKIN MAZORETKINJAMA KOJE SU I NAS POZDRAVILE U SVON POSTU, ISTO KA I ONOJ SVETOJANSKOJ MAZORETKINJI KOJA NAS JE POZDRAVILA!!! a sta se tice tog nastupa od sride,šminkali tj. bolje rec bojali su nas ti ljudi zbog kojih smo zapravo nastupali...to su van neki ulicni plesaci i zabavljaci...žongleri i slicno... sta se tice novosti u nas, znate da smo dobili neke termine u dvorani na poljudu, di treniraju druge mazoretkinje iz splita!!! i vidila san svakakve komentare na to... neznan sta se uopce ko ima dirat u to...jednostavno smo dobili termine JER SMO IH ZASLUŽILI...nije nama do nikakvog naslađivanja jer se nemamo kome naslađivat!!! a neki bi se samo mogli ugledat u to kako se iz nicega na pocetku moze postic sve!!!! yes i da - mogli ste nas ovaj tjedan toooliko puta vidit na televiziji, u svakakvin emisijama jer su nas na dosta nastupa snimali. moramo se malo hvalit,hihi. i tako,ja cu van stavljat slike i komentirat kad stignen, kad buden u nekoga drugog...a veliki pozdrav šalju van NAJLIPŠE CURE IZ SPLITA!!!!



Komentari (0) | print | #

slike

evo napokon slike nakon ovih nekoliko dosadnih postica bez slika... a kad ih nisan mogla stavljat... uglavnon, ovo su slike od defilea od kojeg san vec stavljala slike al mi je neki lik posla mail sa nasim slikama, reka da nas je slikava pa... to su te slike!!!! a njemu naravno - hvala ;) mi ovih dana imamo zadnje treninge, tj. vecina je vec na zasluženom odmoru, a nas 6 je jos treniralo zadnjih nekoliko dana jer se pripremamo za splitski festival...al o tome više drugi put...sad evo slije pa uživajte!
VELIKI pozdrav Ivanićkin, Kaštelanskin, Segetskin, Solinskin mažama...a i svima s kojima smo se upoznali preko ovog bloga...da vas sad sve ne nabrajan ;) aj valjda ce mi brzo sredit net pa cemo se opet cut priko msn-a.
ps - nemojte se cudit sta smo dole neobicno našminkane...piše van u starom postu zasto je to tako...jednostavno - MORALI SU NAS TAKO OBOJAT :)
***Splićanke***











Komentari (0) | print | #

nastup na bačvicama

jutros smo imali nastup na bacvicama...najlipsoj plazi na svitu :) ka sta vidite po slijama, mi van imamo nastup jedan-dva puta tjedno...jaaako smo tražene...(e pa ja bi se zapitala koje su PRAVE SPLITSKE MAŽORETKINJE, one sta plesu svaki tjedan negdi ili...neke druge...).ma whatever!!! mi se prelipo zabavljamo na nastupima...tako smo danas poslije nastupa skocili u more i igrali picigin i sve ostale vrste guštanja u moru isprobali...ma izludirale se totalno...onda igrale na terenu za nogomet koji je na napuhavanje pa se polije vodon...samo kliiiiiziš dok trcis...PREEEDOBRO!!!tako van mi nastupamo svako nekoliko dana na sve strane, svi nas zovu, a naravno radimo i nove koreografije... ko svake prave maže...!!! :) evo samo da ne zaboravin, danas cemo navecer bit u dnevniku...snima nas je neki covik pa...veliki pozdrav svima koji nas citaju, i naravno ocekujte brzo nove slije jer nas van ima svuuuugdi po splitu!!!



Komentari (0) | print | #

evo buduci da su prošli slide sa slikama iz svete nedelje nije ispa bas dobro... neznam zasto, jednostavno se ne prikazu slike sve nego ih preskace,ja sam odlucila te slike stavljat malo po malo, tj. svako malo cu stavit neku sliku iz sv.nedelje jer mi se bas svidaju slike pa mi je zaj da ih ne objavim... ;) inace, sutra imamo nastup na bacama...jeeee, pa se posli idemo kupat odma...
veliki pozdrav svima šalju SPLITSKE MAŽORETKINJE...
ps - novi dizajn se jos radi ;)
kizzzz


ja i svetojanske mažoretkinje...





splitske i svetojanske mazoretkinje




mime i juniorke iz sv.jane



svetojanska mazoretkinja prima nagradu za miss seniorki


eto, ovaj put malo slija od nas i cura iz sv.jane pa ka sta san vec rekla, ubuduce jos uspomena iz sv.nedelje...



Komentari (0) | print | #

slike iz sv.nedelje

evo slije iz sv.nedelje... o našem putovanju mozete procitat u proslom postu... a sad evo sličice... samo san jos tila sitit moe mazoretkinjice na ono prije nego smo isli doma, kad su pustili našu pismu ymca pa smo bile glavne face naughty nut rofl ma zezan se ja...bilo nam je super sa svin mazoretkinjama i jos jednom ih sve puno pozdravljamo!!!

VAŠE JEDINE SPLITSKE MAŽORETKINJE.



Komentari (0) | print | #

naša trenerica

evo ka šta vam piše na slajdicu naša trenerica je naša najbolja prijateljica...ona je ponosna na nas kao i mi na nju. s njon provodimo toliko vremena na treninzima i vani pa joj moramo posvetit jedan postić na našem blogu...ona to definitivno zaslužuje jer ima sve sta jedna prava trenerica treba imat...puuuno je pozdravljamo!!!
njene najbolje splitske maže!

neke njene slije...



Komentari (0) | print | #

ja - mala mazha... ;)

smijeh joj koji kostimić thumbup Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us nut a tek ovo na glavi cerek

dead ko da je jucer bilo...rolleyes Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us eekja na pozornici wave



Komentari (0) | print | #

sv.nedelja!

yo ljudiiii...evo ka sta vjerovatno znate, mi smo bili na smotru u sv.nedelju. bile su mazoretkinje iz cile hrvatske... naravno, bilo nam je prezakon!!! drago nam je sta smo upoznali mazoretkinje iz hms-a (klincaselske,koje su bile s nama u svlacioni pa smo se bolje upoznali, i svetojanske). i jedne i druge cure super plesu i mi ih puuuno pozdravljamoooo kiss vidili smo i koreografije iz saveza mažoret i pompon timova. od njih su najbolje (nama) goricanke...veliki pozdrav i njima također yes u zagrebu smo vidile i šemsuuuunut natjecale su se naše bruna i mime i na izboru za miss mažoretkinja...brunchi je osvojila nagradu pa mozete vidit slike i od toga kad ih stavim! sad stvarno ne stignem,pa stavljam samo dvije naše slike sa trga u sv.nedelji! naša najbolja trenerica nam je poklonila i trakice za mobiteliche na kojima piše nbta croatia (jer idemo na jos jedno europsko ove godine)...inace, evo dobili smo i 2 termina u jos jednoj dvorani, ni više ni manje nego na POLJUDU...hehehe smijeh dead...to nam je treća dvorana...naravno, ''sjedište'' nam je u dobrovoljnom vatrogasnom društvu split al treniramo u jos nekim prostorima...jos nesto, pozdrav i domaćinima svetonedeljskim mažoretkinjama...baš ste nam bile super...e da ne zaboravim, pozdrav i martini iz požege koja me pozdravila u svom postu ;) thanks... thumbup šte se tice našeg dizajna, dobit cemo novi,jos ljepsi =) sad ce nekoliko dana bit ovaj... e da,isli smo busom sa solinkama,a njima se bus vec jednom bia pokvaria...ma uglavnom,na povratku,nekih 300 metara prije tunela sv.rok pokvaria nam se bus pa smo 3 ure cekali novi...ma bas nam je bilo super,zezali se na autocesti i svašta radili...mora se i to probat,virujte ;)
veliki kizzz svima šalju JEDNE I JEDINE, NAJBOLJE I NAJLIPŠE SPLITSKE MAŽORETKINJE!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

mi u novim ljetnim košuljicama ;)



Komentari (0) | print | #

nastup na smotri plesa u splitu

na smotri plesa koja se svake godine odrzava u splitu i na kojoj redovito nastupamo, nastupali smo i danas. smotra traje jos nekoliko dana...osim nas SPLITSKIH MAŽORETKINJA nastupale su i kaštelanske mažoretkinje...od nasih su plesale 4 grupe...neke nase pocetnice plesu i iducih dana! evo slika od danas koje sam ja malo sredila :) nadan se da van se sviđaju!










Komentari (0) | print | #

nastup na prokurativama

jucer smo bili pozvani od udruge 'most' odradit nastup na prokurativama...evo slika sa nastupa.
pozdrav svima od SPLITSKIH MAZORETKINJA.



Komentari (0) | print | #

nju pics!

ej ljudi...danas smo bili na neke vjezbe,neznan kako bi van to objasnila...gimnastika, cirkus...ima tu svega!!! uglavnom,pogledajte malo slije i skuzit ce te iako tu nema puno toga...

voooolin vas sviiiih!!! kiss



Komentari (0) | print | #

imamo i mi svoju zvijezdu na Stazi slavnih =O ;)

Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com



Komentari (0) | print | #

splitske maže



Komentari (0) | print | #

srzavno,šibenik 2007.

slike iz šibenika.neman slika od nijedne koreografije osim od jedne od koreografija od mlađe grupe, i od vjezbanja sola u svlacioni, i jedna slika od nase trenerice...drugo su sve slike iz busa i slicno,al sad san stavila samo ove di plesemo koreografije! cerek smijeh


kiss svimaaa!!!



Komentari (0) | print | #

splitske mazoretkinje!!

evo slide sa našom slikom u pozadini!!! =) ova mala bebica koju vidite na jednoj slici je nelly (cer od nase trenerice) ;) a ostalo su sve naše slike sa putovanja, seminara, natjecanja, nastupa... 8D



Komentari (0) | print | #

stare i nove slike...



Komentari (0) | print | #

trening....



Komentari (0) | print | #

u dvorani!



Komentari (0) | print | #

nastup na novoj rivi



Komentari (0) | print | #

sa treninga



Komentari (0) | print | #

na treningu...



Komentari (0) | print | #

slike sa nastupa

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Komentari (0) | print | #

nastup na pjaci

cao ljudi...jutros smo imali nastup na pjaci...nastupali smo sa 4 koreografije,plesale su i pocetnice,i nasa mlađa natjecateljska grupa,i nasa grupa malih bebica, i mi. naravno, naš nastup na kraju je bia predobar ali i prelud jer smo plesali po ogromnom pljusku, nista nismo vidili od kise, ono bacis stap i vise ga nevidis od pljuska, pozornica se klizila, stapovi i ruke totalno mokri od kiše, pa su stapovi malo letali cudno al smo se mi cilo vrime smijali i dobro se zabavili... plesali i su i neki plesni klubovi, neki su se pripali kise pa nisu ni nastupe mogli održat...neki su padali po pozornici jer se klizila, al SPLITSKE MAŽORETKINJE SU NARAVNO SVE ODRADILE KAKO TRIBA... a vidile smo naravno i svakakvih kostima, frizura i sminki pa se covik zapita imaju li neki ljudi ogledala, al naravno isti ti se drugima uvik rugaju a na drugima sve štima...štaš, ljudima dosadno pa se samo bave s drugima. najbolje su bile nase male cure koje su plesale na pocetku i dok jos nije padala kisa. svima su se naravno svidile, jer imaju u prosjeku 10 godina a rade predobre stvari...mnogi bi se mogli ugledat u njih!!! eto, mi smo dokazale sta smo morale, i vise nego dobro, jer u kakvim smo uvjetima plesali mogli smo se ubit...al sve je to ionako samo jos jedno lipo iskustvo!!! nama naravno lipo, a nekim klubovima koji nisu bas najbolje odradili svoj posal i nije toliko lipo, hehe... ma uglavnon, ogroman poljubac svin curama i vidimo se veceras na treningu!!!

dok su se neki presvlacili,drugi su se slikavali...

Image Hosted by ImageShack.us

ana sređuje kiku...

Image Hosted by ImageShack.us

ja i jope...

Image Hosted by ImageShack.us



Komentari (0) | print | #

prije treninga



Komentari (0) | print | #

slike iz buseva sa putovanja



Komentari (0) | print | #

u zagrebu!



Komentari (0) | print | #

jos malo slika iz zagreba!


pozdrav od naj naj naj SPLITSKIH MAŽORETKINJA!!!



Komentari (0) | print | #

nase slike sa nastupa, putovanja...



Komentari (4) | print | #

europsko natjecanje u twirlingu u zagrebu!!

evo ljudi...bili smo na otvaranje europskog i bilo je super...upoznali smo onog sa bloga od sesvećanki...dao nam je neka mirisna srca od sesvetskih mazoretkinja...i islikava nas je...ma bilo je suuuper...te slike mozete vidit na njegovom blogu,ima jako puuuno slika.blog je mazoretkinje.bloger.hr. nasa iva buntic je plesala jucer solo dance u konkurenciji mlađih juniora...sutra je proglasenje i zatvarnje natjecanja...evo prvo malo slikica od naseg putovanja i tako... =) s nama su busom išle i cure iz solina,segeta i rogoznice...pozzz curama!!! ;)



osim tih slika imamo slike i sa otvorenja al cu ih objavit drugi put!!! bio je tu gradonacelnik grada zagreba,suci i predsjednici saveza,nas voditelj frane (ne brini legendo,cut cemo se mi jos priko mail-a =) ).prvo su izašle sve zemlje koje sudjeluju,a nakon toga su mazoretkinje u uniformama predstavljale hrvatske gradove. na otvaranju su plesale plesacice iz pozege...

evo slike od nas SPLITSKIH MAZORETKINJA sa otvorenja!!!

Image Hosted by ImageShack.us

dalje...tijekom otvaranja jedan lik je zaprosio neku curu iz nizozemske cerek hehe...naravno-cura je pristala!!!



a sad nekoliko slika od nase predstavnice ive!!! go girl ;)))) nazalost,samo je jedna slika velika,al nema veze.

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

imam jos puno slika i od hrvatskih predstavnika i od reprezentacija,i od svih plesaca...al ovo je i previse za ovaj put!!!
pozzz svin mazoretkinjama iz hrvatske!!! smijeh mah
p.s. nemojte zaboravit posjetit blog od sesvecanki- mazoretkinje.bloger.hr da vidite jos slika od nas i sa otvorenja!!! i da-kupila san nove kapice za kuglice pa san ih slikala skupa sa darom od sesvecanki!!! i jos nesto,nasla sam blog od mazoretkinja grada splita pa ga mozete posjetit (da podsjetim one koji ne znaju-mi smo splitske mazoretkinje,a one mazoretkinje grada splita).blog je majorettess.blog.hr. i cure-bez svađanja PLEASEEEEE!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Komentari (0) | print | #

NASE SLIKE...

ovo smo se slikavali bezveze po gradu nekidan poslije snimanja spota ;)


tu je samo dio nas i naša trenerica


Image Hosted by ImageShack.us

4 glumice

Image Hosted by ImageShack.us

cure se gledaju u ogledalo u manga

Image Hosted by ImageShack.us

curkeee =)

Image Hosted by ImageShack.us

lipotice u benettona

Image Hosted by ImageShack.us

u centru našeg lipog splita

Image Hosted by ImageShack.us

svaka je sebi našla odgovarajuće svemirske naocale loOol

Image Hosted by ImageShack.us

pozzz svin mažoretkinjama u hrvatskoj!!!



Komentari (0) | print | #

ANA ŽAMIĆ ;) ;)

Image Hosted by ImageShack.us

evo obecala san ani zamic napisat post o njoj pa...evo oduzit cu joj se!dakle ona je jedna od nas ;) tj. jedna od st_mazoretkinja,trenira u dvije grupe,a ove godine je na drzavnom prvi put plesala i duo.ide u 7. razred,slusa uglavnon rock...ma prava mala smišnica =)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

inace dio mazoretkinja je danas isa na utakmicu hajduk-varteks,ja san se posvadala sa svojima pa nista od toga...burninmad osim toga,evo vec se rade nove stvari,elementi,koreografije i sprema se za europsko!
pozdravlja vas svih st_mazoretkinja smilja! smijeh



Komentari (0) | print | #

malo nasih slija.... =U

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

pozzz!!!



Komentari (0) | print | #

drzavno.... ;) :)


moj frizzz za solo ;) thanks ana!!! party

Image Hosted by ImageShack.us

zbunjena ifa! lud

Image Hosted by ImageShack.us

mala iva iscrpljena poslije sola twirling...zijev

Image Hosted by ImageShack.us

gledanje slika thumbup

Image Hosted by ImageShack.us

od malih mazoretkinja do VELIKIH!!! greedy

Image Hosted by ImageShack.us

ko bi reka da su ove dvi mazoretkinje??? nono rolleyes headbang

Image Hosted by ImageShack.us

3 male ludice!!! nut

Image Hosted by ImageShack.us



Komentari (0) | print | #

državno...

Image Hosted by ImageShack.us



Komentari (0) | print | #

sa državnog...

dakle...evo nas!!! vratile smo se sa drzavnog natjecanja odrzanog 2.,3. i 4. ozujka u sibeniku.prva vazna vijest su dakle nase osvojene medalje...naravno bile smo jedan od najboljih klubova,svi nas pohvalili kako smo dosta napredovali i mi smo na kraju krajeva ponosne same na sebe! najveci uspjeh nam je osvojeno 2.mjesto u grupnoj koreografiji!!! jeeee,bas smo se lipo okitili srebron :) lol! osim toga osvojili smo i jednu broncanu medalju u twirlingu u solo kategoriji (pozzz ivici) i jos jedno srebro u solo mazoretu (go andrea) te se tako plasirali na oba europska natjecanja ove godine,i na ono u twirlingu u zagrebu i na ono u sloveniji iz mazoreta! osvojili smo jos puuuno nagrada u kategorijama za pocetnice.one su nakon samo godine ipo treniranja odradile super posao i u svakoj kategoriji osvojile jednu od prve tri nagrade! iako nismo zadovoljni organizacijom natjecanja jer je sve nekako islo naopako,vratili smo se sa dobrim rezultatima i sad nam samo preostaje malo odmorit te ponovno pocet trenirat! nisan imala puno vrimena za slikavat timove po dvorani jer sam stalno plesala,presvlacila se i blabla... al sam nesto slikala ipak.necu sve danas stavit.
evo za pocetak dvije slikice sa otvaranja! njih sam pronasla na netu,to su domacini SIBENSKE MAZORETKINJE a mi smo u plavim majcama na prvoj slici desno od njih,a na drugoj lijevo od trenerice sibencanki i ostalih organizatora.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

za danas vam evo jos slika od nase trenerice koju sam uhvatila u sibeniku,a ostalo dobivate u slijedecim postovima =)

Image Hosted by ImageShack.us



Komentari (0) | print | #

maškare u Splitu ;) ;)

nekoliko grupa nasih malih mazoretkinja nastupalo je u utorak na maškarama u gradu...evo kako je bilo...



Komentari (0) | print | #

stare slike....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Komentari (0) | print | #

nekoliko mladih splitskih mazha =D

Image Hosted by ImageShack.us



Komentari (0) | print | #

za nasu anu!!!

evo ovaj post cu napisat za jednu suuuper curu koja se zove ana i plese sa mnom duo!!!! cerek naughty ja nju puuuno vojin i ona mi uvik pomogne kad iman neki glupi problem kiss stvarno je super,uvik joj mogu rec nesto i znan da me nece iznevjerit....a bit ce nesto i od naseg dua dead yes evo ona vam je ova cura dole druga sa desna.

Image Hosted by ImageShack.us

inace ona nas na nstupima uvik šminka,sreduje i pomaze nam,a i najstarija je pa je svi volimo!!! greedy evo na ovoj slici sminka inu prije jednog nastupa.

Image Hosted by ImageShack.us

ona i trenira jednu grupu i zato one i jesu super,iako su tek pocetnice.a ovo dole smo ja i ana prije nekoliko stoljeca.

Image Hosted by ImageShack.us

naravno,ana je i super mazoretkinja!!! smijeh zujo
ajde ane moja... BIGG POZDRAFFF OD MENE!!!



Komentari (0) | print | #

splitski festival