SRETAN BOŽIĆ

utorak , 25.12.2007.

Ej ljudeki!!!
Sretan Božić svima !!! ho-ho-ho-ho, Merry Christmas !!!! ho-ho-ho-ho

partypartypartypartypartypartypartypartypartyparty

Evo ljudeki, 25. je 12. 2007 godine. Prvi put nakon 4 godine, opet imamo bijeli Božić. thumbup yes Mislim, meni baš i Božić bez snijega nije, neznam....nije to baš to. Ipak je sad bolja atmosfera, a i bijeli Božić je više kul. naughty
Jucher, tj danas sam bil na polnoćki, naravno, gužva je bila ko i svake godine jer ipak na polnoćku dođe više ljudi, pa neki čak i koji nedu sveke nedjelje u Crkvu.
I tak to, baš sam sad pogledal kroz prozor, snijeg tak lijepo pada da ga je milina gledati. hehe Dobro, iz sobe ga je milina gledati, al dok ga treba poslije čistiti, hm, onda već nije baš milina al ok.

Tak vam je to, prvo polugodište je završilo, nećemo se opće prisjećat na njega, jer ipak tek cirkus dolazi skupa sa drugim polugodištem. blabla
Prvo se bude trebalo učiti za školu, tj nastavu drugog polugodišta, uz to se učit za maturu koja bu došla prije nego rečem "gdi su ti keksi" yes i uz to se još pripremat za prijemni jer su ove, tj druge godine koja je tu za tjedan dana već upisi na fax. Doduše, još se prije toga treba završit ovaj 4 razred i položit matura i ona idemo na prijemni. ajajajaj meni. I uz sve to, još svaku subotu ići u školu radit maturalni rad. blablablablablablablabla

E da, da vas još pitam gdi ste nakanili čekati novu godinu? sretan
Moja malecka i ja budemo kod nje, u toploj sobi...hehehe...kak nam bu dobro, kaj ne malecka moja naughty kiss


E još pozdravim svojeg šogyja i poručim mu da se čim prije oporavi i vrati domeka i veeeliki pozdrav svojoj maleckoj
Petrich moja, vojim te, a ti itekak znaš kolko !!! cerek

<< Arhiva >>