Vidi vidi ;p

utorak , 04.12.2007.

Ola amigos !
Evo mene kao što imate za primjetiti natrag u blogerskim vodama. :)
Za to kaj sam opet tu, najviše je zaslužna moja malecka :) Petrich kiss
Za sad što se dizajna tiče, bit će još para dana ovaj a onda ide remont dizajna full. Za sad napišem ovaj postek i onda ulovim jedan dan malo više vremena i odradim i taj "prljavi" poso. hehehehe

Kod mene se od zadnji put dok sam bil tu, promjenilo puuuno toga, (jelda malecka sretan ) Ljubav nikad nije bila bolja, konačno je sve kak je trebalo biti. Sve nam se isplatilo i to s kamatama. naughty Petra, VOLIM TE !!! kiss

I sad kak bi naš Piskrec rekel IDEMO DALJE smijehsmijeh
Sad si još razmišljam el je vrijedno spomenuti školu tu....a hebemu, upravo ju spomenuh. A niš, škola samo po sebi ko zgrada je ok, malo se počela raspadati al ok. sretan U zadnje vrijeme smo nositelji titule najgoreg razreda na školi. Svi se žale na nas, od ravnatelja, raske, pa svih profesora po redu....samo fali da se počnu čistačice žaliti. hehehe

IDEMO DALJE (pozdrav Piskrecu) hh
Što se izlazaka tiče, sad da vam ozbiljno velim da sam i zaboravil datum kad sam zadnji put bil vani za vikend. Možda prije 3-4 mjeseca. Al nemoj te se sad zabrinuti da sam sad doma 24 sata, hehe naravno da ne, sad sam večinom svaku subotu kod svoje malecke. I nebi mjenjali te subote za ništ na svijetu, jelda ljubavi sretan

Hm, sve si razmišljam da je ovo sasvim solidno za ovaj put što se pisanja tiče. smijeh A niš, budite dobri i navratite ponekad. thumbup

Malecka, tebi šaljem puuuno pusa!!!! Love you Petrich!!! kiss

<< Arhiva >>