ola pips!!!

petak , 20.07.2007.

Hellou svima! smokin Evo, meni je trenutno tolko dosadno da sam moral uzeti tipkovnicu u ruke i napisati novi postek. A kaj drugo bi i radil po toj vrućini...neznam kak je kod vas, al kod mene je pakleno. burninmadburninmadburninmad (ugasi meee.....zar ne vidiš da gorim...) wink
Još malo pa odoše se ja malo pržit na more. smijeh Trebal bi ići potkraj ovog mjeseca i biti koji 8 dana. Ubiti, oni koji su chitali jedan od mojih predhodnih postova, vidjeli su da sam napisal da ću preko ljeta ići radit na more al nikaj na kraju od toga. smijeh Jako jako duga priča a i neću vas s tim zamarati. Ovaj 7 mjesec je nekak onak, recimo solidan. Zato se jedva čeka 8 mjesec. Bar bude više sadržaja. smijehsmijehsmijeh More, pa posle mora se planira repriza 21.6. (dotični znaju o čemu se radi) naughty i na kraju mjeseca MATURALAC!!!!!!!! zujozujozujo
Neću vas puno više zamarati. Budite dobri...i tak, uglavnom uživajte. thumbup

Ovu su kratki inserti sa fešte koje sam trebal staviti u prošli post al nisam, jbg, pa ako imate volje....pogledajte sad:





Do skorog pisanja. smokin ADIOS!

<< Arhiva >>