........''........''.........

srijeda , 01.02.2006.

…uzmi knjigicu, na glavu kapicu, u usta žvakalicu i spreman si za školicu…a onda ne znaš što te tamo čeka – profesori s mozgovima punim dreka! Misle da njihov cijeli je svijet samo zato jer su prošli s pet pa nameću autoritet!!! FUCK SCHOOL!!!!!!!!
-----------------------------Free Image Hosting at www.ImageShack.us-----------------------------------


myspace



OČE NAŠ: dobru pivu da nam daš! U IME OCA I SINA: da bude dobrog vina, spasi pivske junake i naše stomake. Neka nam pivo bude vitamin: AMIN!!!!
______________________
--->One day you'll cry for me like I cried for you, one day you'll miss me like I missed
you, one day you'll pine for me like I pined for you. ONE DAY YOU'LL LOVE ME BUT I WON'T LOVE YOU!!<---
______________________
______________________
Jednom kad me ne budeš voljela, jednom kad ostanem sam, napisat ću legendu o nama. I ti kad budeš čitala tu priču čut ćeš zvon, doći će prijatelji i reći: «Ubio se on»! U našem društvu kad budu pitali za mene, nemoj reći «isjeko je vene». I kad čuješ pjesmu našu, molim te, sjeti se mene i razbij i posljednju čašu!!!
myspace



Cure muvam travu duvam, pivo pijem glavom bijem, belo volim sitom solim, travu sadim venu radim, rokam vodku i tablete i lepilo za tapete. Uvek cool go to school!
______________________
______________________
______________________
Rules to be happy:
1>never hate
2>don't worry
3>live simple
4>expect a little
5>give lot
6>always smile
7>have a friend like me!
:) :) :)
______________________
______________________
Igrali smo fudbal ja i cika Paja, lopta ga je nezgodno pogodila u jaja, ja sam mu rekao da je dobar glumac, a on me je poslao ravno u kurac.
______________________
Fuck is easy, fuck is funny,anybody fuck for money, if you think that fuck is funny, fuck yourself and save the money! :) :) :)
______________________
Pozor, pozor!!! Pičke na prozor, kurci na zapad pa svi u napad. Cupave trupe zauzele Dupe, bije se bitka oko RUPE!! Zastavu ZABODI gdje te manja glava vodi.
______________________
Možda bi te oralno al to ne bi bilo moralno, ako bi te analno to bi bilo banalno, kada bi te perverzno to bi bilo bezvezno, ma ja ću tebe klasično biče ti fantastično...
______________________
Ženska zdravica: Svaki nam se dao, svakome se digao, najbolji nas stigao, sve ih zajebale, u zdrav mozak jebale, u zdravlju ih trošile! ŽIVE BILE NA VRIJEME DOBILE!!!
______________________

<< Arhiva >>