< | siječanj, 2006 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Auti,motori,cure sve što dečkima treba.
hit Counter
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi:
najboljefrebdice.blog
skippy2.blog
Auti iz ankete
Nissan Skyline
Porsche Cayman
Ferrari Enzo
Toyota Supra
VW Jetta
Honda S2000
Mitsubischi Lancer Evo IX
Bmw 1
P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!
P: Koliko ima viceva o plavusama?
O: Nema nijedan , sve je istina !
P: Zasto plavusa nosi crne gacice?
O: Zali za nevinoscu !
P: Zasto plavusa puzi po trgovini?
O: Trazi niske cijene !
Na ekranu se pojavljuju goluzdrave IGRACICE. Otac pogleda na sina
i rece:
-Djete, hajde u krevet!
-Rano je, tata!
-Nije rano, vrijeme je!Vidiš da su se i ove tete skinule!
Govori banana vibratoru "Sta se ti treses, kad ce mene ionako pojesti".
Prof.: "Perice zasto si zakasnio u skolu?"
Perica: "Morao sam voditi kravu kod bika."
Prof.: "Zar to nije mogao uraditi tvoj otac?"
Perica: "Ja sam mislio da ce to bolje uraditi bik."
Dragi, otpusti ovog vozaca, molim te! Danas me dva puta zamalo ubio.
- Nemoj tako, zeno, dajmo covjeku jos jednu priliku
Kaze Perica mami:
Mama, tata je opet pijan!
A, otkud ti to znas?
Pa eno ga opet brije ogledalo!
Kutak za užitak
Iz dizajnerske radionice Volva stiže novi C30 Projekt, koji napokon i mlađim kupcima daje dobar razlog da nabave svoj “vlastiti” Volvo. Tijekom rada na razvoju projekta C30, Volvo Cars je organizirao posebne centre za potrošače u nekoliko europskih zemalja. Mladi urbani poslovni ljudi sa strelovitim karijerama i intenzivnim životnim stilom pozvani su da u Volvu ocijene i daju komentare o dizajnu novog automobila te njegovim tehničkim karakteristikama. “Svjesni smo da postoji veliki broj mladih i uspješnih ljudi koje privlači naš brand, ali koji još uvijek ne mogu pronaći baš onaj Volvo model koji bi odgovarao njihovom ukusu i životnom stilu. Volvo C30 Design Concept razvijen je upravo za tu grupu kupaca,” ističe Fredrik Arp, Predsjednik i Izvršni direktor Volvo Cars korporacije.
Volvo se usredotočio na samce i parove bez djece koji u automobilu vide produžetak svog nesputanog životnog stila. Kada oni kupuju odjeću, ukrašavaju svoje domove ili nabavljaju kućnu elektroniku, dizajn i brand su im posebno važni faktori – čak dotle da i automobile izabiru po istom kriteriju. „Ovi se kupci kreću brzom trakom života jureći od kuće do posla, od sastanka do teretane, od omiljenih restorana do noćnih klubova u gradu. Mnogi od njih opisuju svoj idealni automobil kao jurilicu – okretan automobil koji će ih odvesti baš tamo gdje to žele. Njih zanima atraktivan auto dizajn i zabavne vozne karakteristike i rijetko kada se voze s više od jedne osobe u automobilu,“ pojašnjava Hĺkan Abrahamsson, Projektni direktor za Volvo C30.
Dizajn koncepta Volvo C30, koji je predstavljen na auto sajmu u Detroitu, nudi uvid o tome što možemo očekivati od nadolazećeg modela koji će biti u proizvodnji. Taj će se modei pojaviti na pariškom auto sajmu u rujnu 2006. i zatim će se predstavljati diljem svijeta početkom sljedeće godine.“Volvo C30 igra važnu ulogu u lovu na povećanje prodaje do 600.000 automobila godišnje. Za nas je životno važno da proširimo ponudu modela tako da i potrošači s aktivnim urbanim životnim stilom mogu odabrati svoj Volvo,” zaključio je Fredrik Arp.