< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Auti,motori,cure sve što dečkima treba.


Counters

hit Counter


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi:
najboljefrebdice.blog
skippy2.blog







Auti iz ankete

Nissan Skyline
Image Hosted by ImageShack.us

Porsche Cayman
Image Hosted by ImageShack.us

Ferrari Enzo
Image Hosted by ImageShack.us

Toyota Supra
Image Hosted by ImageShack.us

VW Jetta
Image Hosted by ImageShack.us

Honda S2000
Image Hosted by ImageShack.us

Mitsubischi Lancer Evo IX
Image Hosted by ImageShack.us

Bmw 1
Image Hosted by ImageShack.us

Novosti



Vicevi

P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!

P: Koliko ima viceva o plavusama?
O: Nema nijedan , sve je istina !

P: Zasto plavusa nosi crne gacice?
O: Zali za nevinoscu !

P: Zasto plavusa puzi po trgovini?
O: Trazi niske cijene !


Na ekranu se pojavljuju goluzdrave IGRACICE. Otac pogleda na sina
i rece:
-Djete, hajde u krevet!
-Rano je, tata!
-Nije rano, vrijeme je!Vidiš da su se i ove tete skinule!

Govori banana vibratoru "Sta se ti treses, kad ce mene ionako pojesti".

Prof.: "Perice zasto si zakasnio u skolu?"
Perica: "Morao sam voditi kravu kod bika."
Prof.: "Zar to nije mogao uraditi tvoj otac?"
Perica: "Ja sam mislio da ce to bolje uraditi bik."

Dragi, otpusti ovog vozaca, molim te! Danas me dva puta zamalo ubio.
- Nemoj tako, zeno, dajmo covjeku jos jednu priliku

Kaze Perica mami:
Mama, tata je opet pijan!
A, otkud ti to znas?
Pa eno ga opet brije ogledalo!

Kutak za užitak

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 12.01.2006.

Volvo C30

Image Hosted by ImageShack.us
Iz dizajnerske radionice Volva stiže novi C30 Projekt, koji napokon i mlađim kupcima daje dobar razlog da nabave svoj “vlastiti” Volvo. Tijekom rada na razvoju projekta C30, Volvo Cars je organizirao posebne centre za potrošače u nekoliko europskih zemalja. Mladi urbani poslovni ljudi sa strelovitim karijerama i intenzivnim životnim stilom pozvani su da u Volvu ocijene i daju komentare o dizajnu novog automobila te njegovim tehničkim karakteristikama. “Svjesni smo da postoji veliki broj mladih i uspješnih ljudi koje privlači naš brand, ali koji još uvijek ne mogu pronaći baš onaj Volvo model koji bi odgovarao njihovom ukusu i životnom stilu. Volvo C30 Design Concept razvijen je upravo za tu grupu kupaca,” ističe Fredrik Arp, Predsjednik i Izvršni direktor Volvo Cars korporacije.
Image Hosted by ImageShack.us
Volvo se usredotočio na samce i parove bez djece koji u automobilu vide produžetak svog nesputanog životnog stila. Kada oni kupuju odjeću, ukrašavaju svoje domove ili nabavljaju kućnu elektroniku, dizajn i brand su im posebno važni faktori – čak dotle da i automobile izabiru po istom kriteriju. „Ovi se kupci kreću brzom trakom života jureći od kuće do posla, od sastanka do teretane, od omiljenih restorana do noćnih klubova u gradu. Mnogi od njih opisuju svoj idealni automobil kao jurilicu – okretan automobil koji će ih odvesti baš tamo gdje to žele. Njih zanima atraktivan auto dizajn i zabavne vozne karakteristike i rijetko kada se voze s više od jedne osobe u automobilu,“ pojašnjava Hĺkan Abrahamsson, Projektni direktor za Volvo C30.
Image Hosted by ImageShack.us
Dizajn koncepta Volvo C30, koji je predstavljen na auto sajmu u Detroitu, nudi uvid o tome što možemo očekivati od nadolazećeg modela koji će biti u proizvodnji. Taj će se modei pojaviti na pariškom auto sajmu u rujnu 2006. i zatim će se predstavljati diljem svijeta početkom sljedeće godine.“Volvo C30 igra važnu ulogu u lovu na povećanje prodaje do 600.000 automobila godišnje. Za nas je životno važno da proširimo ponudu modela tako da i potrošači s aktivnim urbanim životnim stilom mogu odabrati svoj Volvo,” zaključio je Fredrik Arp.




| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>