< | siječanj, 2006 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Auti,motori,cure sve što dečkima treba.
hit Counter
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi:
najboljefrebdice.blog
skippy2.blog
Auti iz ankete
Nissan Skyline
Porsche Cayman
Ferrari Enzo
Toyota Supra
VW Jetta
Honda S2000
Mitsubischi Lancer Evo IX
Bmw 1
P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!
P: Koliko ima viceva o plavusama?
O: Nema nijedan , sve je istina !
P: Zasto plavusa nosi crne gacice?
O: Zali za nevinoscu !
P: Zasto plavusa puzi po trgovini?
O: Trazi niske cijene !
Na ekranu se pojavljuju goluzdrave IGRACICE. Otac pogleda na sina
i rece:
-Djete, hajde u krevet!
-Rano je, tata!
-Nije rano, vrijeme je!Vidiš da su se i ove tete skinule!
Govori banana vibratoru "Sta se ti treses, kad ce mene ionako pojesti".
Prof.: "Perice zasto si zakasnio u skolu?"
Perica: "Morao sam voditi kravu kod bika."
Prof.: "Zar to nije mogao uraditi tvoj otac?"
Perica: "Ja sam mislio da ce to bolje uraditi bik."
Dragi, otpusti ovog vozaca, molim te! Danas me dva puta zamalo ubio.
- Nemoj tako, zeno, dajmo covjeku jos jednu priliku
Kaze Perica mami:
Mama, tata je opet pijan!
A, otkud ti to znas?
Pa eno ga opet brije ogledalo!
Kutak za užitak
Dvanaest godina nakon što je svijet ugledao Wiesmann Roadster na scenu stupa GT Coupe. Napredak je očit, šestcilindrični BMW-ov dragulj ustupio je mjesto potentnijem osmaku, dok o pozornijem pristupu razvoju svjedoči višegodišnja evolucija dizajna i gostovanje prototipa na utrci 24 sata Nurburgringa. Prototip prikazan na frankfurstkom salonu 2003. godine postao je stvarnost, a retro je opet u modi. Automobil čija vanjština vraća uspomene na zaboravljana vremena pokreće vrlo moderni BMW-ov motor poznat iz modela X5. 4.8 V8 razvija 270 kW/367 KS maksimalne snage pri 6.300 o/min, a pri 3.400 o/min raspolaže s maksimalnih 490 Nm zakretnog momenta. Ne zvuči bombastično, barem dok ne saznate da automobil teži svega 1.250 kg. Dizajnerski derivat Jaguara, AC Cobre i bolida iz 1940-tih lagan je poput pera što može zahvaliti primjeni (još uvijek) nekonvencionalnih materijala, aluminija i kompozita ojačanih ugljičnim vlaknima.
GT mjeri 4,23 metara u duljinu, ukupna širina iznosi 1,85 metara, dok je visina svega 1,19 metara. Automobil je postavljen na 20-inčne naplatke od lake legure na koje su montirane gume mjera 245/35 sprijeda i 275/30 straga. Iza njih naziru se diskovi promjera 332 odnosno 328 mm koje grizu četiri-klipna kliješta. Automobilski "uebermensch" ubrzava do 100 km/h za svega 4,6 sekundi i postiže preko 280 km/h. Prosječna potrošnja iznosi prihvatljivih 11,7 l/100 km. Iako je većina mehanike posuđena sa starog Roadstera, proizvođač garantira konkurentnost i najavljuje ugradnju BMW-ovog SMG mjenjača iz modela M5. U svakom slučaju radi se o više nego uspješnom pothvatu braće Martina i Friedhelma Wiesmanna, koji su ne tako davne 1988. utemeljili tvrtku Wiesmann Auto-Sport i do danas ostali vjerni svom motu, a to je stvarati automobile koje krasi sinteza nostalgije i moderne tehnologije.
Danas, kada automobili postaju konfekcija i sve više sliče jedan drugome, dobro je znati da postoji Wiesmann i njegov GT, skulptura vrijedna svake pažnje. U takvom ozračju se niti cijena nešto veća od sto tisuća eura ne čine pretjeranom.