prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Auti,motori,cure sve što dečkima treba.


Counters

hit Counter


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi:
najboljefrebdice.blog
skippy2.blog







Auti iz ankete

Nissan Skyline
Image Hosted by ImageShack.us

Porsche Cayman
Image Hosted by ImageShack.us

Ferrari Enzo
Image Hosted by ImageShack.us

Toyota Supra
Image Hosted by ImageShack.us

VW Jetta
Image Hosted by ImageShack.us

Honda S2000
Image Hosted by ImageShack.us

Mitsubischi Lancer Evo IX
Image Hosted by ImageShack.us

Bmw 1
Image Hosted by ImageShack.us

Novosti



Vicevi

P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!

P: Koliko ima viceva o plavusama?
O: Nema nijedan , sve je istina !

P: Zasto plavusa nosi crne gacice?
O: Zali za nevinoscu !

P: Zasto plavusa puzi po trgovini?
O: Trazi niske cijene !


Na ekranu se pojavljuju goluzdrave IGRACICE. Otac pogleda na sina
i rece:
-Djete, hajde u krevet!
-Rano je, tata!
-Nije rano, vrijeme je!Vidiš da su se i ove tete skinule!

Govori banana vibratoru "Sta se ti treses, kad ce mene ionako pojesti".

Prof.: "Perice zasto si zakasnio u skolu?"
Perica: "Morao sam voditi kravu kod bika."
Prof.: "Zar to nije mogao uraditi tvoj otac?"
Perica: "Ja sam mislio da ce to bolje uraditi bik."

Dragi, otpusti ovog vozaca, molim te! Danas me dva puta zamalo ubio.
- Nemoj tako, zeno, dajmo covjeku jos jednu priliku

Kaze Perica mami:
Mama, tata je opet pijan!
A, otkud ti to znas?
Pa eno ga opet brije ogledalo!

Kutak za užitak

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 29.12.2005.

BMW 320si - Paprena trojka za odabrane


BMW će lansirati ograničenu seriju od 2.600 primjeraka limuzine serije 3. Iza oznake 320si krije se posebno atraktivna inačica modela opremljena sportskim M paketom, 18-inčnim kotačima i nabrijanim dvolitrenim motorom.Trenutno najzanimljiviju izvedbu trojke pokreće visokoturažni dvolitreni četverocilindrični motor, koji maksimalnu snagu od 127 kW/173 KS razvija pri visokih 7.000 o/min. 200 Nm zakretnog momenta dostupno je pri 4,250 o/min. Motor je u odnosu na serijsku izvedbu pretrpio značajne modifikacije. Osim nove glave motora, promjer cilindra je povećan za jedan, a hod klipa smanjen za dva milimetra, dok su košuljice cilindara izrađene od aluminijske legure. Zanimljivo je da je Valvetronic izostavljen, a zamijenio ga je klasičan (mehanički) sustav upravljanja ventilima putem klackalice. Nove komponente inspirirane F1 natjecanjem, uključujući i potpuno novi sustav hlađenja, omogućile su povećanje otperećenja bez nepoželjnih posljedica. Kompresijski omjer narastao je sa 10.5:1 na 11:1, a motor se vrti do 7.300 o/min. Motori se ručno sklapaju u tvornici motora u Hams Hallu, a zatim se u BMW-ovoj tvornici u Muenchenu podešavaju.Sve to dovoljno je za 225 km/h maksimalne brzine, ubrzanje do 100 km/h u 8.1 sekundi, a u četvrtom stupnju 320si će ubrzat od 80 do 120 km/h u samo 7.7 sekundi. Naravno, BMW 320si ispunjava sve zahtjeve Euro 4 norme i troši u kombiniranom EU ciklusu 8,9 l/100 km.

Serijski M sportski paket sadrži pored sportski podešenog podvozja i aerodinamični paket s modificiranim prednjim spojlerom i pragovima. Tu su još prednje maglenke i prije spomenuti 18-inčni naplatci s gumamam mjera 225/40 sprijeda odnosno 255/35 straga. Potonji potječu od vozila FIA-e World Touring Car Championship (WTCC) čime se naglašava ekskluzivnost izvedbe.
S istim ciljem automobil je dobio i kromirane bočne retrovizore, kao i sportski završetak ispušne cijevi. Pored šest boja karoserije model se nudi i u carbon crnoj metalik boji.
Interijer je obogaćen sportskim sjedalima, upravljačem s kolom obloženim kožom, alu-dekoracijom itd. Svi elementi naravno nose M oznaku.BMW 320si će se nuditi u izvedbi s upravljačem na lijevoj ili desnoj strani, ali isključivo za europsko tržište. Lista narudžbi otvara se u prosincu, a model u salone stiže u proljeće 2006. godine po cijeni od oko 37.000 eura. Svjetska premijera zakazana je za ožujak 2006. godine na automobilskom salonu u Ženevi.

Na bazi modela320si BMW Motorsport je razvio snažan trkaći automobil s 275 KS. Trkaća verzija BMW-a 320si će se pojaviti tijekom 2006. godine u okviru FIA World Touring Car Championship (WTCC) i ostalih utrka koje se održavaju prema pravilima Super-2000.
Tako i u 2006. godini BMW nastavlja s dugogodišnjom sportskom tradicijom. Upečatljiva bilanca marke BMW glasi: 24 europska naslova u okviru FIA natjecanja kao i svjetski naslov 1987. godine. U protekle dvije godine BMW je s modelom 320i osvojio u europskom prvenstvu titulu u kategoriji konstruktora, a u 2004. godini i u kategoriji vozača. U 2005. godini put Muenchena će otići dvije titule u svjetskom prvenstvu i to u kategoriji proizvođača i vozača (Andy Priaulx).




| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>