prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Auti,motori,cure sve što dečkima treba.


Counters

hit Counter


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi:
najboljefrebdice.blog
skippy2.blog







Auti iz ankete

Nissan Skyline
Image Hosted by ImageShack.us

Porsche Cayman
Image Hosted by ImageShack.us

Ferrari Enzo
Image Hosted by ImageShack.us

Toyota Supra
Image Hosted by ImageShack.us

VW Jetta
Image Hosted by ImageShack.us

Honda S2000
Image Hosted by ImageShack.us

Mitsubischi Lancer Evo IX
Image Hosted by ImageShack.us

Bmw 1
Image Hosted by ImageShack.us

Novosti



Vicevi

P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!

P: Koliko ima viceva o plavusama?
O: Nema nijedan , sve je istina !

P: Zasto plavusa nosi crne gacice?
O: Zali za nevinoscu !

P: Zasto plavusa puzi po trgovini?
O: Trazi niske cijene !


Na ekranu se pojavljuju goluzdrave IGRACICE. Otac pogleda na sina
i rece:
-Djete, hajde u krevet!
-Rano je, tata!
-Nije rano, vrijeme je!Vidiš da su se i ove tete skinule!

Govori banana vibratoru "Sta se ti treses, kad ce mene ionako pojesti".

Prof.: "Perice zasto si zakasnio u skolu?"
Perica: "Morao sam voditi kravu kod bika."
Prof.: "Zar to nije mogao uraditi tvoj otac?"
Perica: "Ja sam mislio da ce to bolje uraditi bik."

Dragi, otpusti ovog vozaca, molim te! Danas me dva puta zamalo ubio.
- Nemoj tako, zeno, dajmo covjeku jos jednu priliku

Kaze Perica mami:
Mama, tata je opet pijan!
A, otkud ti to znas?
Pa eno ga opet brije ogledalo!

Kutak za užitak

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 29.12.2005.

Seat Ibiza 1.9 TDI Cupra: Dizelska eksplozija


PRIJE petnaestak godina mogli su se na prste jedne ruke nabrojati gradski sportaši, još prije pet dizelaši su stajali nasuprot pojmu sporta, a danas? 150 KS je minimum, benzinci su "hrana" dizelašima, a izbor je velik, možda i prevelik za dolazak još jednog novajlije. Osim ako se radi o Seatu i još jednom brutalnom pripadniku iz najelitnijeg španjolskog kluba zvučnog imena Cupra.Ibiza Cupra ne mora brinuti za konkurenciju pošto je do cilja došla potpuno drugim putem. Istina je da je u ponudi i turbo-benzinac, ali pravo iznenađenje nudi njena dizelska opcija. 1.9 TDI u svojoj najsnažnijoj inačici razvija 160 KS i 330 Nm katapultirajući maleni Seat poput metka. Naravno, do tolike se snage nije došlo jednostavnim "čipiranjem" već je sportski odjel tvrtke posegnuo za kudikamo ozbiljnijim preinakama. Protok plinova ubrzan je modifikacijama usisnih i ispušnih vodova, optimalno hlađenje stlačenog zraka dobiveno je ugradnjom većeg intercoolera, veći tlak u širem rasponu rada motora omogućuje turbina promjenjive geometrije...

Oni smireniji, ukoliko se već odluče za ovakav automobil, neka znaju da su među-ubrzanja toliko uvjerljiva da na otvorenoj cesti gotovo da nema situacije u kojoj je potrebno šaltati u niži stupanj prijenosa. Cupra vuče kao rasni šestak, a tvornički podaci kažu da će mnoge od njih ostaviti iza sebe. Ubrzanje do 100 km/h traje 7,6 sekundi, a maksimalna brzina je 220 km/h.Vrhunske performanse nadopunjuju podaci o potrošnji goriva. Cupra u pravilu troši upola manje od benzinske konkurencije. Tvornica spominje 5,4 l/100 km, dok je naš prosjek tijekom sedmodnevnog "gaženja" iznosio još uvijek odličnih 7 litara. Minimum je na otvorenoj cesti prema putnom kompjutoru bio 3,8 litara, grad se savladavao s maksimalno 7,5 litara, koliko je bila i potrošnja na autocesti pri 150 km/h.

Cupra se vizualno jasno distancira od ostatka game. Testni primjerak u napadno žutoj boji ne može ostati zamijećen. Da se radi o rasnom sportašu daju do znanja opsežne karoserijske nadogradnje u vidu sportski nastrojenih spojlera, 17-inčnih alu naplataka, ponekog krom detalja i neizostavnog ispušnog topa.Oni mlađi divili su se niskoprofilnim gumama i dizelskom stroju, dok su oni stariji čuvši da se radi o naftom okupanih 160 "konja" najčešće u čuđenju uzmicali nesigurnim korakom. Najgore su prošli štovatelji "pravog" dizela (atmosferskog) koji su čak tražili prometnu dozvolu na uvid, da bi se potom klanjali i uz neizostavne psovke i "skidanje svetaca" suznih očiju zvali prijatelje.Seat Ibiza Cupra u dizelskoj inačici stoji 4.500 kn više od benzinske inačice (1.8T/180 KS) odnosno 170.457 kn. Da, dobro ste pročitali, radi se o iznosu za koji možete dobiti i dva broja veći automobil.







| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>