prosinac, 2005 | > | |||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Auti,motori,cure sve što dečkima treba.
hit Counter
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi:
najboljefrebdice.blog
skippy2.blog
Auti iz ankete
Nissan Skyline
Porsche Cayman
Ferrari Enzo
Toyota Supra
VW Jetta
Honda S2000
Mitsubischi Lancer Evo IX
Bmw 1
P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!
P: Koliko ima viceva o plavusama?
O: Nema nijedan , sve je istina !
P: Zasto plavusa nosi crne gacice?
O: Zali za nevinoscu !
P: Zasto plavusa puzi po trgovini?
O: Trazi niske cijene !
Na ekranu se pojavljuju goluzdrave IGRACICE. Otac pogleda na sina
i rece:
-Djete, hajde u krevet!
-Rano je, tata!
-Nije rano, vrijeme je!Vidiš da su se i ove tete skinule!
Govori banana vibratoru "Sta se ti treses, kad ce mene ionako pojesti".
Prof.: "Perice zasto si zakasnio u skolu?"
Perica: "Morao sam voditi kravu kod bika."
Prof.: "Zar to nije mogao uraditi tvoj otac?"
Perica: "Ja sam mislio da ce to bolje uraditi bik."
Dragi, otpusti ovog vozaca, molim te! Danas me dva puta zamalo ubio.
- Nemoj tako, zeno, dajmo covjeku jos jednu priliku
Kaze Perica mami:
Mama, tata je opet pijan!
A, otkud ti to znas?
Pa eno ga opet brije ogledalo!
Kutak za užitak
Na salonu automobila u Parizu Honda je predstavila potpuno novu generaciju modela Accord kojom se namjerava nametnuti u bogatom segmentu srednje klase. Obzirom na izgled automobila jasno je kako novi Accord cilja na individualiste s izraženim sportskim afinitetima. Oni koji su dosada birali automobile poput Alfe 156, Audija A4, Volva V40 i nedavno predstavljene Mazde6, od početka iduće godine mogu računati i s novom Hondinom uzdanicom.
Dizajn je u potpunosti prilagođen europskom kupcu. Tradicionlana karakteristika Hondinih dizajnera je da novi model gotovo nikada ne dijeli niti jedan stilski element s prethodnikom, što je slučaj i s Accordom. Inače, automobil je vrlo efektno dizajniran s namjerno naglašenom sportskom notom. Gledate li ga sprijeda, s boka ili pak straga Accord vas neće ostaviti ravnodušnim. Ipak, prevelika sličnost s nedavno predstavljenom Mazdom6 nikako mu ne ide na ruku. Za pohvalu su u svakom slučaju detalji poput sigurnosnih kvaka na vratima čime će Accord osvojiti dodatne bodove na rigoroznim crash-testovima, te neorginalni ali efektno postavljeni bočni pokazivači smjera u retrovizorima. Koeficijent otpora zraka iznosi tek 0.26 Cw što je najbolji rezultat u klasi. Međuosovinski razmak ostao je nepromijenjen no karoserija je zato izdužena čime je dobiveno osjetno više prostora u unutrašnjosti vozila.
Prilikom konstruiranja Accorda osobita je pozornost posvećena novoj šasiji. Honda nikada nije bježala od svojih sportskih korijena pa je “race engineering” princip utjelovljen i u ovom automobilu. Karoserija je osjetno čvršća nego na prošlom modelu što garantira još precizniju upravljivost. Zasada su predviđena samo dva benzinska agregata. Slabiji iz dvije litre razvija 155 KS pri 6000/min i 190 Nm okretnog momenta. Jači, 2.4 litreni, razvija 190 KS pri 6800/min i 220 Nm okretnog momenta. Uz jači model dolazi i Hondin sustav elektronske stabilnosti vozila (VSA). Oba su motora opremljena najmodernijom Hondinom i-VTEC tehnologijom i zadovoljavaju sve ekološke standarde koji na snagu stupaju tek 2005. godine. Nakon limuzine Honda će ponudu popuniti i karavanskom inačicom, a već je najavljen i prvi originalni Hondin dizelski agregat bez kojeg niti jedan ozbiljniji automobil danas ne može opstati.
Novom Hondinom adutu u srednjoj klasi tržišna utakmica neće biti nimalo ugodna. No, s efektnim dizajnom, ušminkanim interijerom, odličnom upravljivošću i tradicionalnim faktorom pouzdanosti ”Made in Japan”, novi će Accord bez sumnje prinaći svoje kupce.