On ce znati.....
Have I told you lately that I love you
Have I told you there’s no one else above you
Fill my heart with gladness
Take away all my sadness
Ease my troubles that’s what you do

For the morning sun in all it’s glory
Greets the day with hope and comfort too
You fill my life with laughter
And somehow you make it better
Ease my troubles that’s what you do
There’s a love that’s divine
And it’s yours and it’s mine like the sun
And at the end of the day
We should give thanks and pray
To the one, to the one



Moondance

Well, it's a marvelous night for a Moondance
With the stars up above in your eyes
A fantabulous night to make romance
'Neath the cover of October skies
And all the leaves on the trees are falling
To the sound of the breezes that blow
And I'm trying to please to the calling
Of your heart-strings that play soft and low
And all the night's magic seems to whisper and hush
And all the soft moonlight seems to shine in your blush

SPACEODDITY

25.05.2005., srijeda

BALKANE, BALKANE MOJ........

Digla sam se dosta rano-ciljano, jer moram učiti, ponavljati- whatever....al nesto sam trebala kupiti u ljekarni, i odmah mi usla pjesma dobre, stare Azre....jebeš fakultet kad nekima fali osnovne kulture. I tako odmah rano, magistra farmacije me navede da nesšto i napišem- eto mi inspiracije :-)
Nije bitno što sam kupovala, ali fino ja čekam u redu, jer je neki gospodin bio ispred mene, i čovjek kupi kusur i sprema si lijek, još uvijek stoji ispred mene i ona mi kima glavom, kao ajde reci šta želiš- mislim, možda ne želim da čiča pored mene čuje pa makar u pitanju bio aspirin c, to je moja privatna stvar, i ja onako pričekam da se ovaj makne i konačno naručim....potom joj vadim karticu, i ona meni ono malo govno za ukucavanja pin-a, i ja onako mamurna, buljim u taj ekran, čekam da mi se otvori prozorčić sa zvjezdicama ujedno pokušavajući se sjetiti koji mi je ono pin, a ona je tako ljubEzna bila da me isto tako priupitala : "Jeste li više upisali pin???"-uputivši mi onaj iritantan pogled i frustracije jer je studirala jebenu farmaciju i sad defakto radi kao trgovac- mislim sve bih ja to kužila da je bio bahati red iza mene, ali mogle smo komotno otići na neku fast coffee od navale:-)
I ja joj kažem da sam krivo upisala pin, ona zgrabi ono malo govno, i nešto istipka i pita me koji mi je pin- mislim, jebemti kravo bezobrazna...naravno ja je blijedo gledam jer ne vjerujem ušima, a ona lagano izvlači sačmaricu i cilja mi u glavu jer joj se najvjerojatnije prisralo od jutarnje kafe sa koleginicama. Naravno ja kažem-"no dajte mi, sama ću si upisati", čujem neki uzdah, onako ko povjetarac sa snagom sjekire po mom primozgu, duboko uzdišem i dozivam samokontrolu....zgrabim ono što sam kupila i kažem "Hvala i doviđenja"- naravno da mi je uzvratila-NE....bit će da su narodnjaci u back prostoriji bili preglasni, ne znam...

- 11:50 - Pljuni pa prilipi (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA
I’ve been searching a long time
For someone exactly like you
I’ve been travelling all around the world
Waiting for you to come through.
Someone like you makes it
All worth while
Someone like you keeps
Me satisfied. someone exactly
Like you.


MR VAN MORRISON