On ce znati.....
Have I told you lately that I love you
Have I told you there’s no one else above you
Fill my heart with gladness
Take away all my sadness
Ease my troubles that’s what you do

For the morning sun in all it’s glory
Greets the day with hope and comfort too
You fill my life with laughter
And somehow you make it better
Ease my troubles that’s what you do
There’s a love that’s divine
And it’s yours and it’s mine like the sun
And at the end of the day
We should give thanks and pray
To the one, to the one



Moondance

Well, it's a marvelous night for a Moondance
With the stars up above in your eyes
A fantabulous night to make romance
'Neath the cover of October skies
And all the leaves on the trees are falling
To the sound of the breezes that blow
And I'm trying to please to the calling
Of your heart-strings that play soft and low
And all the night's magic seems to whisper and hush
And all the soft moonlight seems to shine in your blush

SPACEODDITY

22.04.2005., petak

NEMAM INSPIRACIJU ZA NASLOV :-)

Evo prije nego se uhvatim svojih obaveza par rijeci....
Ubrzo idem za Zg i jako sam sretna, dobro dodju te promjene, mada bih se radije teleportirala nego isla autobusom i Narodnim radiom, sva sreca da im tv ne radi da ne gledam Mr Beana po ne znam koj put, Bojevu glavu ili Sovu :-)
Jucer smo mama i ja vodile baku u kardiologa, nije dobro, tj, srce joj slabije radi, svega nekih 30 %....znam, starost je to. Gledam je kako se polako gasi, svaki dan je sve bljedja, tesko dise...Koliko je samo teskih bolesti prosla i operacija, ona je moja baka-junak, i hodajuci fenomen...a realno je da nece jos dugo pozivit...i kad o tome razmisljam, suze mi naviru na oci, jer svaki put kad je vidim, moze biti posljednji. I onda nece vise biti crvenog nebodera, taj mali stancic, ta stara kuhinjica i najbolji caj!
I vrijeme ne mogu zaustaviti, i sve nas to podsjeca na prolaznost svega, te kako bi trebalo sadrzajno zivjeti svaki dan, ali malo je onih koji uopce pronalaze vremena za sebe kamoli za druge...sve se vodi na rad-rad-rad i golu egzistenciju, i onda se probudimo u kasnim 50-im s viskom kolesterola, i razmisljamo: Nit sam igdje bio, vidio....
Ne, tako ne treba razmisljati, ako je tako mozemo se svi baciti u rijeku, more-kome je sto blize, treba naci nesto sto ce nas ispunjavati, i ne treba gledati samo novac kao jedino sredstvo koje nam moze ispuniti snove, postoje male stvari, obicne stvari, koje su oko nas svaki dan, vecinom ih ne vidimo ili uzimamo zdravo za gotovo! Neki dan sam setala psa, i osjetila sam tako snazno miris mora-jasno kad ga vidim s balkona, ali to nije bio samo neki miris, to je bio trenutacni vremeplov, sjetila sam se sebe i svojih tadasnjih prijatelja iz osnovne skole, Jadrije-gradsko kupaliste, kabine, skokovi u more, bezbriznosti, prvih ljubavi....i samo taj trenutak kad sam udahnula taj zrak, moj dan je bio ljepsi i nije me mucila nekakva glavobolja...cini se da plagiram Prousta- ali covjek je stvarno bio u pravu i prenio ono, sto je tako ocito u nasim zivotima, na papir- eto prvi se sjetio :-)
Uglavnom na sve ovo sto sam napisala, ponukalo me razmisljanje o mojoj baki, bila je kucanica, odgojila je dvije kcerke, citala knjige...sad samo zeli umrijeti!Niti njena djeca, unuke, praunuci joj nisu inspiracija da se bori, njeno tijelo je ne slusa, umorna je, unatoc svima nama, usamljena je....moj djed joj je umro na rukama prije 3 godine; otisao je jedno popodne, rucao, rekao mojoj baki da dodje u sobu da joj nesto kaze, ona je jos prala sudje, kad je dosla k njemu, on je hvatao posljednji dah....
Ali zivot je takav, ima pocetak i kraj, lijepih i ruznih stvari! Zato treba zivjeti zivot, znati ga zivjeti, tako kad se jednog dana okrenes unatrag mozes si reci: Imao/la sam doista lijep zivot- bez obzira sto smo prozivjeli i dobre i lose strane, ali smo prezivjeli i jos smo tu....zahvaljujuci malim, ali velikim stvarima koje su nam omogucile da ostarimo, da budemo svjedok posljedica naseg zivljenja- dobro, ovo je optimistican prizor scenarija u buducnosti...pa bi valjda neka poanta bila da radimo na tome da takav i bude...


Idem ja sad lagano sredjivat svoju buducnost i strebat Zakon o mirovinskom-otud valjda ova inspiracija:-)

- 10:17 - Pljuni pa prilipi (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S È P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA
I’ve been searching a long time
For someone exactly like you
I’ve been travelling all around the world
Waiting for you to come through.
Someone like you makes it
All worth while
Someone like you keeps
Me satisfied. someone exactly
Like you.


MR VAN MORRISON