On ce znati.....
Have I told you lately that I love you
Have I told you there’s no one else above you
Fill my heart with gladness
Take away all my sadness
Ease my troubles that’s what you do

For the morning sun in all it’s glory
Greets the day with hope and comfort too
You fill my life with laughter
And somehow you make it better
Ease my troubles that’s what you do
There’s a love that’s divine
And it’s yours and it’s mine like the sun
And at the end of the day
We should give thanks and pray
To the one, to the one



Moondance

Well, it's a marvelous night for a Moondance
With the stars up above in your eyes
A fantabulous night to make romance
'Neath the cover of October skies
And all the leaves on the trees are falling
To the sound of the breezes that blow
And I'm trying to please to the calling
Of your heart-strings that play soft and low
And all the night's magic seems to whisper and hush
And all the soft moonlight seems to shine in your blush

SPACEODDITY

06.04.2005., srijeda

ZASTO "SUPERNOVA"?!

The Planet Earth is Blue and there's nothing I Can do.... Ponekad me obuzmu cudne misli, i tesko mi je ponekad rijecima opisati sto se to meni vrti u glavi, pa cu pocet nekako od ranijeg djetinjstva, nastojat cu bit sazeta, hehehehe
Uglavnom, nisam jedina koja je opsjednuta svemirom, pa nisam bezveze nazvala svoj blog Supernova, mada se moze i to sire tumaciti :-), dakle, ja sam tako mastala kako cu jednog dana postati astronaut, i letjeti do dalekih planeta i upoznavati nove svjetove, mastala sam da cu odletjeti do Kriptona i vidjet konacno Supermana-e za njim sam bila luda...i jos sam, stovise, nedavno si za rodjendan nabavila sva 4 dijela na dvd-u, a tek mi je 26 godina ;-)
S vremenom, sam shvatila da necu nikad postati astronaut, da je Superman lik iz stripa, ali ljubav prema svemiru je i dalje tu, sveprisutna....do te mjere, da se znam izdeprimirati...naime, da se vratim na pocetak, i mislima koje me obuzmu, tad se osjecam jako usamljeno...pokusavam si predociti velicinu svemira, dokle seze, nezamislivo je nasem mozgu da razmislja opet tako apstraktno, znam samo da je velik, neizmjerljiv, i onda se sjetim kako je nas planet samo malen, i kako smo mi samo neki atomi u tom cudesnom prostranstvu, i kako smo samo sami,mali i jadni....i onda dolaze jos bizarnije misli; cime se to covjecanstvo ima pohvaliti ako nas "mali zeleni" posjete jednog dana?! Covjek stvori dobro, ali svako dobro ima svoju suprotnost,sve sto stvori, unisti, brojne civilizacije su propadale kad bi dosegnule svoj najvisi nivo razvoja,ljudi se ubijaju, ratuju zbog komada zemlje, samo cekam kad ce uistinu biti Ratovi Zvijezda....i kad cemo se mlatiti oko komada Marsa, Mjeseca....onda pocnem mislit na sebe, buduci da mislim da je svaki covjek kovac svoje srece, pa tako svaki pojedinac valjda utjece na globalno stanje....cime cu ja koristiti covjecanstvu, za sta se imam boriti i sta cu ostavit u nasljedje....i da li ce mi se to uopce omoguciti- ako nas ne zvizne koja zalutala atomska bomba-koju inace znam sanjati, jer je to valjda onaj strah u podsvjesti....i tako ja pensam (mislim), i pensam, i zakljucim da su ljudi mozda iskompleksirani....s tim da je to mozda ono atavisticko u nama, otud zelja za vladanjem, zelja da budemo neko i nesto, vazni, poznati, utjecajni- ovo malo karikiram....dakle, jos smo na primitivnom stupnju razvoja, i zao mi je sto necu imat priliku bar na sekund zavirit u buducnost, pa da znam sve te odgovore, dileme, trileme koje me u kasnim satima ulove....
Uglavnom, da, jesam jedna od onih koji vjeruju u daleke svjetove....i vjerujem da ako nas je posjetio netko dosad iz daleke galaksije, da nam se moze samo smijati!
Uh, ja zabrijala totalno, a trijezna sam..... :-)

- 00:05 - Pljuni pa prilipi (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S È P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA
I’ve been searching a long time
For someone exactly like you
I’ve been travelling all around the world
Waiting for you to come through.
Someone like you makes it
All worth while
Someone like you keeps
Me satisfied. someone exactly
Like you.


MR VAN MORRISON