southern cross

12.04.2005., utorak

OSOBA C

Tamo negdje osamdesetih godina svakako najpopularnija emisija na televiziji bila je "KVISKOTEKA". Kviz emisija zagrebacke televizije pod vodstvom prvo Ivana Hetricha a potom svima nam znanog Olivera Mlakara. Svojom kvalitetom mamila je svakog cetvrtka pred male ekrane malo i veliko, staro i mlado. Ne mislim da je ikada vise ijedan kviz na nasim prostorima postigao toliku popularnost i gledanost.


Jedna od igara u Kviskoteci zvala se 'IGRA DETEKCIJE' ili 'pogodi pravu osobu'. Uglavnom se radilo o osobama koje su ucinile nesto korisno ali zbog toga niti su postali slavni niti bogati. Navedimo primjer nekog nogometnog golmana koji je negdje iz goruceg automobila spasio od sigurne smrti cetvoro njemackih drzavljana i zbog toga u Njemackoj bio proglasen osobom godine, dok je kod nas ostao potpuno anoniman.


Igra se sastojala u tome da na scenu izadju tri osobe....osoba A, osoba B i osoba C, od kojih je jedna prava a dvije su lazne i predstave se kao osoba koju trazimo. Potom bi svatko od takmicara u minutu vremena ispitujuci sve tri osobe pokusao odgonetnuti tko je od doticne tri prava. Nakon sto bi se takmicari izjasnili Oliver Mlakar, sa samo njemu svojstvenim sharmom, zamolio bi sve tri tri osobe da se stvarno predstave. Vrhunac igre je Mlakareva recenica....osoba C molimo da se predstavite...



Razlog ovom podsjecanju je sto i ja imam svoju OSOBU C...jer kako drugacije imenovati status osobe s kojom zivish...a da pri tom imas potpunu slobodu...
Da kazem da mi je djevojka - nije....prestari smo da budemo decko i cura.
Da kazem da mi je zena - nije...posto jos nismo u braku.
Dakazem da ju volim - ajmo radije rec...postujem.


Ili da bude kao u pravoj igri...osoba c usla je na scenu (u ovom slucaju moj zivot), predstavila se...potom je slijedilo moje ispitivanje, upoznavanje, neckanje...no ipak sam se opredijelio za nju...i sad cekam da se ona stvarno predstavi...da pokaze da li je prava osoba kakvom ju ja zamisljam.
Razloga zasto sam se u ovoj 'igri detekcije' opredijelio za OSOBU C je vise...
Navest cu najvaznije...
Dobrota...svi znamo sto rijec dobrota znaci...pa da ne objasnjavam...
Razumijevanje...o kako ja znam ponekad biti tezak...ko crna zemlja....sam sebi a kamoli drugima
Ustupci...gotovo uvijek ona popusti...i kad moji argumenti nisu bas najaci...ne ulazi u svadju...nego ceka
bolji trenutak...al zato se ja poslije pojedem ziv kad vidim da nisam bio u pravu.


I ne gnjavi puno. Nema ono gdje si...pa kad ces doc...zasto nisi ovo zasto nisi ono, svrati usput kupi ovo kupi ono, nikad me ne vodish van, kako oni drugi mogu mi ne mozemo...itd.itd. da ne spominjem sve ostalo od cega se prosjecnom macho muskarcu kao sto sam ja dize kosa na glavi. Ne kuka kad ima PMS neg se zavuce u sobu i lezhi, shuti i trpi.


Ispostuje moje prijatelje ako slucajno netko dodje...iako ja istovremeno zapalim van kad dodju njena sestra ili majka ili prije...Imaju one svoje spike i tajne, ne mora to mene interesirati...jel tako? Zapravo, jako je vezana uz sestru i mamu, cuju se dnevno valjda po sto puta... zato valjda mene i ne zove.


Ostavio sam za kraj ono sto je meni najvaznije kod moje Osobe C. Smisao za humor. Zdrava zafrkancija na svoj i tudji racun (obicno moj). Najaca fora je kad joj prorade hormoni...a ja nisam tu...pa me zove...osh da ti pravim palacinke...ja sve kao nesto u poslu...osh da te vodim na veceru...opet se ja pravim lud...treci put zove...ajde dodji da slushamo ploche...A shta cu...Prekidam sve i idem doma slusat ploche...iako nemamo gramofon.










- 05:59 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi