...kk(ne wtf), up(ne btw), omb(ne omg)...

petak, 13.01.2006.

Kupuj hrvatsko i pričaj hrvatski!!!!!!!!!!!!!!

Surfajući netom probudila mi se u ove kasne sate nekakva domoljubna svijet. Engleski, engleski i stalno engleski, shvaćam da treba biti neki tzv. univerzalni jezik kojim će većina ljudi kako tako ovladati i sporazumiti, ali kad vidim da čak i na hrvatskim internet stranicama se nalazi mnoštvo engleskih fraza i izraza shvatim da je to već previše. Sa svih strana te bombardiraju tim izrazima, pa onda to većina mladih ljudi( čak i nesvjesno) prihvaća u svoj rječnik kako bi bili općeprihvaćeni (ulizivači Zapadu i anglosaskonskim narodima neka ovo pročitaju cool). Sad bi moglo ispast da sam neki antiglobalista ili tako nešto, ja to nisam(iako ne volim baš SAD- svojevrsni simbol globalizacije, i nisam baš za Europsku uniju još), ja jednostavno volim svoje i pokušavam koristit i služiti se tim svojim što je više moguće. Zato molim vas kad poželite reći what the fuck NEMOJTE radije recite koji kurac ili koja p.m., kad želite nešto dodatno napomenut recite usput, a NE by the way, umjesto o my God recite o moj Bože, kad se dopisujete s nekim nemojte napisat lol, napišite hahaha itd. Važno je u ovom slučaju da imate na umu da hrvatski jezik u cijelom svijetu govori približno 10 milijuna ljudi( to je manje nego što New York ima stanovnika), a od toga oko 2 milijuna ga samo natuca(djeca iseljenika i stranci koji su ga učili iz nekog razloga), dok engleski pričaju milijarde ljudi. Apeliram na sve koji pročitaju ovaj post da probaju što više koristiti naše izraze i da ne padaju pod strani utjecaj u ovo doba ˝eurizacije˝naše države. Zbog ovoga sam i promijenio naslov svoga bloga jer sam shvatio kad već radim ovo da probam odaslati svijetu kakvu takvu poruku, a i iskreno ono spoznaje odbačenog genijalca su mi postale isfurane i počele ići na živce.
Osim što trebate pričati hrvatski, trebali biste i kupovati hrvatske proizvode. Za ovo me je inspirirao onaj događaj sa onim stranim sokovima koji ih je 33 000 povučeno iz prodaje jer sadrže neke štetne kemijeske tvari. Kupovati naše proizvode bi trebalo kupovati zbog sljedećih stvari:1. jer su naš nacionalni proizvod i samim time čuvamo naš nacionalni identite, 2. zato jer na taj način pomažemo razvoj naše privrede i gospodarstva, 3. zato jer se proizvode na puno zdraviji način nego proizvodi u razvijenim zemljama zapada 4. zato jer netko vaš npr. mama, tata, ujak, bratić sudjeluje ili na neki način doprinosi proizvodnji tog proizvoda, iako to kupite samo će te još više utjecati na njihovu dobrobit. Dosta sam ovo osobno shvatio zato jer to i je osobna stvar, tko je sa mnom svaka mu čast, tko je protvi mene zaboli me za njega, u svakom slučaju kritike prihvaćam. Emocije, emocije,... ˝...u istome trenutku i sreća i gorčina...˝ Edo Maajka!!!

- 23:46 - javi se (25) - ako ti ponestane wc papira - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Blog sa formom sapunice:spletke, intrige, ljubavni zapleti, tragične sudbine, sretan završetak...

Linkovi

Counters
Counters