...kk(ne wtf), up(ne btw), omb(ne omg)...

utorak, 27.12.2005.

Malo o meni, malo o kilama

Zadnjih dana baš i nemam volje za ostavljanjem svog traga blogu. Možda zato jer ne gledam moje debele, štreberske, etničko-čiste ,odnosno jednostavnije rečeno, jadne muze iz mog razreda. A možda i zato jer sam jednostavno lijen za sve osim za žderanje dekagrama i dekagrama mesa, kolača i ostalih prehrambenih proizvoda koje donosi ovo doba godine.
Sve u svemu na praznicima je ok, najvažnije je da ne ležim u kući nego sudjelujem u društvenim aktivnostima Rijeke i bliže okolice s ljudima od kojih to nisam očekivao. Ne zato jer nisam dobar s njima nego jer jednostavno žive kilometrima daleko od mene, ali eto sad smo se našli na istom mjestu( uglavnom nije važno, uzelo bi previše dragocjenog prostora da sve to idem objašnjavat).
Čuo sam se i sa drugovima iz razreda koje mi nešto znače, tako su me neki dan zvali Alastor i Krkan, a Šmajsera sam danas zvao, no on je trenutno odsutan(navodno se nalazi u malenom kraljevskom gradu istog takvog imena koji se nalazi negdje između Rijeke i Crikvenice). Tako, uglavnom sve ide svojim tijekom.
Jedna stvar koja me muči je to što imam malo komentara, neznam što je posrijedi tome. Možda jer sam relativno mlad bloger pa nisam još se na pravi način uklopio u blogersku scenu, ili ljude možda ne zanimaju previše pričice iz mog života(koje su u većini slučajeva vezane uz moj razred). Treći razlog sam našao u ovom dobu godine, ovo je doba godišnjih odmora pa možda jednostavno su i mnogi blogeri na zasluženom odmoru.
A sada vrhunac, malo statistike iz mog razreda. Par minuta prije nego sam počeo pisati ovaj post, na brzinu sam izračunao prosječnu kilažu mog razreda. Mase pojedinih učenika sam dobivao uspoređivanjem sa učenicima čiju kilažu znam ili vlastitom procjenom, pa tako rezultati nisu 100% precizni. No tko mari kila, dvije gore ili dolje. Prosjek razreda je 70,6 kg, sasvim solidno rekli bi. S obzirom da mužjaka(ako se to tako može nazvati) u razredu ima 6 manje, već je malo zabrinjavajuće. Prosječna kilaža naših labudica je 67,2 kg, sreća da imamo 8 cura čija težina varira od 50-55 kg, pa onda ova jača skupina ne dolazi toliko do izražaja(barem ne u statistici, ovako fizički je druga priča). Prosječna kilaža mužjaka je 75.6 kg, sasvim solidan prosjek, uzmemo li u obzir visinu i vizualni dojam većine dečki(dobro, ne baš većine, malo pretjerujem). Moj osobni dojam je da brojke malo lažu, jer ovako sve izgleda podnošljivo i sasvim normalno dok je u praksi skroz drukčija stvar. Najteži mužjak razreda je već spominjani mister-x, koji teži nevejrojatnih 98 kg žive vage. Najteža labudica je već kompleksna stvar, zato jer dobar dio cura iz mog razreda nevoljko pristupa vagi, valjda i straha da vaga ne otkrije pravu istinu i da ne shvate da nisu savršene kao što misle da jesu. Shodno tome još jedna stvar, šuška se po kuloarima da najteža osoba razreda nije mister-x... Tko li će razriješiti taj misterij??????????????????

- 23:49 - javi se (5) - ako ti ponestane wc papira - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Blog sa formom sapunice:spletke, intrige, ljubavni zapleti, tragične sudbine, sretan završetak...

Linkovi

Counters
Counters