...kk(ne wtf), up(ne btw), omb(ne omg)...

petak, 16.12.2005.

Veliki raskol

Naime,i to se dogodilo!! Dogodio se raskol urednika bloga ff3a, bloga koji je nastao na zajedničku inicijativu i koji je imao samo jedan cilj(koji je sad nevažan), ali kako je vrijeme odmicalo jedan od urednika je neprestano zahtjevao na osamostaljenu drugoga urednika tj. mene. Kap koja je prelila čašu bio je post koji je izašao na navedenom blogu i koji je uzburkao starsti kod obadvojice urednika. Prvog urednika je zasmetalo to što su se u navedenom postu koristila imena, a mene je zasmetalo što sam bio jedna od glavnih uloga u tom postu i što je moja ličnost okaljana sa hrpom negativnih konotacija i kontaradiktornih činjenica iznesenih na račun moga imena. Jedan od glavnih krivaca za ovaj raskol je autor navedenog posta, inače povremeni dopisnik sa Krka sada već mog bivšeg bloga. Pozivajući se na blogersku etiku i moralnost(šta to postoji??) morao sam učiniti ovakav korak da zaštitim svoje ime i vjerodostojnost svoje ličnosti. Na kraju svega žao mi je napustit moj bivši blog u koji sam uložio srce i dušu da postovi na njemu budu što kvalitetniji, ali zbog sve većeg inzistiranja sada jedinog urednika i posta preko kojeg nisam mogao prijeći, bio sam prisiljen učiniti ovakav korak.
Uzdajući se u svoju kvalitetu pisanja i nemalo blogersko iskustvo odlučio sam samostalno krenuti bespućima bloganja.
Nakon svega zaključujem: 1.da ovaj post izgleda kao pismo nekog saborskog zastupnika u kojemu stoji puno stručnih termina i ostalih sranja koja su se mogla sažeti u dvije rečenice. iako su iznesene stvari istinite koliko mogu biti istinite
2.shvatite ovo sve kao zajebanciju i molim Vas dajte mi svoj komentar(udijelite mi, prijeko mi je potreban)

- 00:41 - javi se (13) - ako ti ponestane wc papira - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Blog sa formom sapunice:spletke, intrige, ljubavni zapleti, tragične sudbine, sretan završetak...

Linkovi

Counters
Counters