svastara1

03.07.2009., petak

Chdisk.exe

Chkdsk (Chkdsk.exe) alat je za naredbeni redak koji provjerava postoje li problemi na jedinicama. Alat će pokušati ukloniti probleme ako ih pronađe. Chkdsk, na primjer, može otkloniti poteškoće vezane uz oštećene sektore, izgubljene klastere, unakrsno povezane datoteke i pogreške u direktorijima. Da biste koristili Chkdsk, morate se prijaviti kao administrator ili član grupe administratora.

Chkdsk možete pokrenuti i iz odjeljka My Computer (Moje računalo) ili iz programa Windows Explorer.
Natrag na vrh
DODATNE INFORMACIJE
NapomeneChkdsk zahtijeva ekskluzivan pristup jedinici dok radi. Stoga, ako su je...
Napomene

* Chkdsk zahtijeva ekskluzivan pristup jedinici dok radi. Stoga, ako su jedna ili više datoteka otvorene na tvrdom disku koji želite provjeriti, Chkdsk će prikazati upit s pitanjem želite li zakazati provjeru diska kada sljedeći put pokrenete računalo.
* Alatu Chkdsk treba dulje vrijeme da se pokrene, ovisno o broju datoteka i mapa, veličini jedinice, performansama diska i dostupnim sistemskim resursima kao što su procesor i memorija.
* Chkdsk možda neće davati točne informacije u načinu rada samo za čitanje.

Natrag na vrh
Pokretanje alata Chkdsk u naredbenom retku

1. Kliknite Start, a zatim Run (Pokreni).
2. U okvir Open (Otvori) upišite cmd, a zatim pritisnite tipku ENTER.
3. Primijenite jedan od sljedećih postupaka:
* Da biste pokrenuli Chkdsk u načinu rada samo za čitanje, u naredbeni redak upišite chkdsk i pritisnite tipku ENTER.
* Da biste ispravili pogreške bez skeniranja jedinice i traženja oštećenih sektora, u naredbeni redak upišite chkdsk jedinica:/f i pritisnite tipku ENTER.

Napomena Ako je na pogonu tvrdog diska otvorena jedna ili više datoteka, dobit ćete sljedeću poruku:
Chkdsk cannot run because the volume is in use by another process. Would you like to schedule this volume to be checked the next time the system restarts? (Y/N) (Chkdsk se ne može pokrenuti jer jedinicu koristi drugi proces. Želite li zakazati provjeru ove jedinice za sljedeće ponovno pokretanje sustava? (Da/Ne))
Upišite Y i pritisnite tipku ENTER da biste zakazali provjeru diska, a zatim ponovo pokrenite računalo da biste pokrenuli tu provjeru.
* Da biste ispravili pogreške, pronašli oštećene sektore i vratili čitljive informacije, u naredbeni redak upišite chkdsk jedinica:/r i pritisnite tipku ENTER

Napomena Ako je na pogonu tvrdog diska otvorena jedna ili više datoteka, dobit ćete sljedeću poruku:
Chkdsk cannot run because the volume is in use by another process. Would you like to schedule this volume to be checked the next time the system restarts? (Y/N) (Chkdsk se ne može pokrenuti jer jedinicu koristi drugi proces. Želite li zakazati provjeru ove jedinice za sljedeće ponovno pokretanje sustava? (Da/Ne))
Upišite Y i pritisnite tipku ENTER da biste zakazali provjeru diska, a zatim ponovo pokrenite računalo da biste pokrenuli tu provjeru.

Natrag na vrh
Pokretanje alata iz odjeljka My Computer (Moje računalo) ili programa Windows Explorer

1. Dvokliknite My Computer (Moje računalo), a zatim desnom tipkom miša kliknite pogon tvrdog diska koji želite provjeriti.
2. Kliknite Properties (Svojstva), a zatim Tools (Alati).
3. U odjeljku Error-checking (Provjera grešaka) kliknite Check Now (Provjeri sada). Prikazat će se dijaloški okvir s natpisom Check disk options (Provjeri opcije diska).
4. Primijenite jedan od sljedećih postupaka:
* Da biste pokrenuli Chkdsk u načinu rada samo za čitanje, kliknite Start.
* Da biste ispravili pogreške bez skeniranja jedinice i traženja oštećenih sektora, potvrdite okvir Automatically fix file system errors (Automatski ukloni pogreške datotečnog sustava) i kliknite Start.
* Da biste ispravili pogreške, pronašli oštećene sektore i vratili čitljive informacije, potvrdite okvir Scan for and attempt recovery of bad sectors (Skeniraj, traži pogreške i pokušaj oporaviti oštećene sektore) i kliknite Start.
Napomena Ako je na pogonu tvrdog diska otvorena jedna ili više datoteka, dobit ćete sljedeću poruku:
The disk check could not be performed because the disk check utility needs exclusive access to some Windows files on the disk. These files can be accessed by restarting Windows. Do you want to schedule the disk check to occur the next time you restart the computer? (Provjera diska ne može se izvršiti jer uslužni program za provjeru diska traži ekskluzivan pristup nekim datotekama sustava Windows na disku. Tim datotekama možete pristupiti ako ponovo pokrenete sustav Windows. Želite li zakazati provjeru diska kada sljedeći put ponovo pokrenete računalo?)
Kliknite Yes (Da) da biste zakazali provjeru diska, a zatim ponovo pokrenite računalo da biste pokrenuli provjeru diska.

Tablica u nastavku sadrži izlazne šifre koje alat Chkdsk prijavljuje nakon provjere:
Sažmi ovu tablicuProširi ovu tablicu
Izlazna šifra Opis
0 Nisu pronađene pogreške.
1 Pogreške su pronađene i ispravljene.
2 Čišćenje diska, na primjer skupljanje smeća, je izvršeno ili čišćenje nije izvršeno jer /f nije naveden.
3 Provjera diska nije moguća, pogreške se ne mogu ispraviti ili pogreške nisu ispravljene jer /f nije naveden.


- 16:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Studeni 2011 (4)
Listopad 2011 (2)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (5)
Travanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (4)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve o racunalnoj tehnologiji sva pitanja postavljajte na filipsostaricc@gmail.com

IPOS.HR ZARADA PREKO INTERNETA PROVJERENO





Filip Sostaric | Napravi svoju značku


Sudjelujte u open source stvaranju stranice http://chat1.freevar.com/

Vise na linku http://chat1.freevar.com/

DONWLOAD BESPLATINIX LINUX IGARA





Marketagent.com
window.gdprAppliesGlobally=true;(function(){function a(e){if(!window.frames[e]){if(document.body&&document.body.firstChild){var t=document.body;var n=document.createElement("iframe");n.style.display="none";n.name=e;n.title=e;t.insertBefore(n,t.firstChild)} else{setTimeout(function(){a(e)},5)}}}function e(n,r,o,c,s){function e(e,t,n,a){if(typeof n!=="function"){return}if(!window[r]){window[r]=[]}var i=false;if(s){i=s(e,t,n)}if(!i){window[r].push({command:e,parameter:t,callback:n,version:a})}}e.stub=true;function t(a){if(!window[n]||window[n].stub!==true){return}if(!a.data){return} var i=typeof a.data==="string";var e;try{e=i?JSON.parse(a.data):a.data}catch(t){return}if(e[o]){var r=e[o];window[n](r.command,r.parameter,function(e,t){var n={};n[c]={returnValue:e,success:t,callId:r.callId};a.source.postMessage(i?JSON.stringify(n):n,"*")},r.version)}} if(typeof window[n]!=="function"){window[n]=e;if(window.addEventListener){window.addEventListener("message",t,false)}else{window.attachEvent("onmessage",t)}}}e("_tcfapi","tcfapiBuffer","tcfapiCall","tcfapiReturn");a("_tcfapiLocator");(function(e){ var t=document.createElement("script");t.id="spcloader";t.type="text/javascript";t.async=true;t.src="https://sdk.privacy-center.org/"+e+"/loader.js?target="+document.location.hostname;t.charset="utf-8";var n=document.getElementsByTagName("script")[0];n.parentNode.insertBefore(t,n)})("03c24551-d648-4df2-98f9-2ed3dd7b05a8")})();