*I ßelieve I can fly*

srijeda, 15.06.2005.

..moj handrolizam...smth like that..


Kamiondžije su stvrno čudni ljudi.
95 % ih ima sliku potpuno ili polu gole žene,k`o i oni automehaničari iako je za kamiondžije to potpuno razumljivo.Ali automehaničari mi nisu jasni...
Bojim se kamiona.Ne,ne zbog golih žena.Sanjala sam da sam umrla,prije negdje godinu dana,tak da me kamion pogazio.I svaki put kad vidim kamion u glavi mi se pojavi slika mene kak ležim u lokvi krvi ,u parkiću(???ne znam zašt) kak ležim,..u krvi.Al onda se sjetim božićnog kamiona Coca-Cole i lijepih bijelih medvjedića pa je sve ok.Smješak na lice i... onda me skoro pogazi auto..mora nešt...A jednom il čak dvaput me skoro bus pogazio,zaustavio se 15 cm od mojih sretnih crvenih starki.I već sam na dva auta otkinula retrovizor,slučajno.Toliko o mojoj spretnosti...moji kažu da sam handrasta(ta riječ je valjda produkt njihove mašte,ja je još od nikog nisam čula,trebala bi značit nespretna-naš kućanski žargon).Ne znam ni sama kolko sam staklenih predmeta razbila u kući,dvaput sam si razbila glavu(slušajte mamu kad kaže da ne skačete po krevetu),dobrih dvadesetak puta pala niz stepenice il se rastepla po podu,....nisam baš bila normalna,nisam ni sad.Sad sam još gora.Fobija od kamiona polako prolazi,al ja ću uvijek bit handrasta.

- 22:19 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

............neke meni drage............

  • Image Hosted by ImageShack.us

    DON`T STOP DANCING-CREED

    At times life is wicked and I just can't see the light
    A silver lining sometimes isn't enough
    To make some wrongs seem right
    Whatever life brings
    I've been through everything
    And now I'm on my knees again

    But I know I must go on
    Although I hurt I must be strong
    Because inside I know that many feel this way

    Children don't stop dancing
    Believe you can fly
    Away...away

    At times life's unfair and you know it's plain to see
    Hey God I know I'm just a dot in this world
    Have you forgot about me?
    Whatever life brings
    I've been through everything
    And now I'm on my knees again

    But I know I must go on
    Although I hurt I must be strong
    Because inside I know that many feel this way

    Am I hiding in the shadows?
    Forget the pain and forget the sorrows

    But I know I must go on
    Although I hurt I must be strong
    Because inside I know that many feel this way

    Children don't stop dancing
    Believe you can fly
    Away...away

    Am I hiding in the shadows?
    Are we hiding in the shadows?


    ONE LAST BREATH-CREED

    Image Hosted by ImageShack.us

    Please come now I think I’m falling
    I’m holding on to all I think is safe
    It seems I found the road to nowhere
    And I’m trying to escape
    I yelled battle when I heard thunder
    But I’m down to one last breath
    And with it let me say
    Let me say
    Hold me now
    I’m six feet from the edge and I’m thinking
    That maybe six feet
    Ain’t so far down
    I’m looking down now that it’s over
    Reflecting on all of my mistakes
    I thought I found the road to somewhere
    Somewhere in His grace
    I cried out heaven save me
    But I’m down to one last breath
    And with it let me say
    Let me say
    Hold me now
    I’m six feet from the edge and I’m thinking
    That maybe six feet
    Ain’t so far down
    Sad eyes follow me
    But I still believe there’s something left for me
    So please come stay with me
    ‘Cause I still believe there’s something left for you and me
    For you and me
    For you and me
    Hold me now
    I’m six feet from the edge and I’m thinking




    HIDE

    To what do I owe this gift my friend?
    My life, my love, my soul?
    I've been dancing with the devil way too long
    And it's making me grow old
    Making me grow old

    Let's leave...oh let's get away
    Get lost in time
    Where there's no reason to hide
    Let's leave...oh let's get away
    Run in fields of time
    Where there's no reason to hide
    No reason to hide

    What are you going to do with your gift dear child?
    Give life, give love, give soul?
    Divided is the one who dances
    For the sould is so exposed
    So exposed

    Let's leave...oh let's get away
    Get lost in time
    Where there's no reason to hide
    Let's leave...oh let's get away
    Run in fields of time
    Where there's no reason to hide

    There is no reason to hide

    No reason


    BUDUĆNOST-mikrofonija

    Postoji li
    netko to zna
    način na koji
    se tu ostaje
    Pametniji uče nas da
    na mladima svijet ostaje
    A kakav je svijet
    što ostaje nam
    što manje znaš
    sretniji si
    A oni svi lažljivi psi
    govore ti
    Vjeruj u budućnost
    Dok kradu te i lažu
    odreda svi
    Vjeruj u budućnost
    Jer kažu tako bilo je
    sve
    Vjeruj u budućnost
    Dok gledaš dal sutra postoji
    Vjeruj u budućnost
    Jer ionako svejedno je


    DOK UDARA SRCE-6pack

    "Zivot je lep kada zatvoris oci
    i strpas u sebe koji miligram !"
    "Mislim slazem se s tim, samo, nesto te koci
    - noc u strahu i znoju kada prespavas dan"
    "Zivot je lep posle petnaestog piva
    na gajbu kada privedes neku laku robu"
    Bice to dozivljaj zaista nezaboravan
    sutra, kad je ugledas debelu i golu.

    Reci mi, tebe to cini srecnim
    Reci mi, to te ispunjava ?
    Siroke zenice te ne cine vecim
    Samo propadas duboko, dublje, do dna

    Polako prolazi voz, moj mali brate,
    ne reci kako temu bi da promenis
    jer dok udara srce, ovo govori glava
    sto vec je bila tamo gde ti odlazis.
    Skrivena u mraku ceka crvena pruga,
    zgazis je pa lazes da je sve O.K.
    starim kisobranom protiv radijacije
    ...kako se zivot pretvori u kosmar za tren.

    Reci mi, tebe to cini srecnim
    Priznaj, to te ispunjava !
    Tvoja prijateljstva ni cini vecnim
    ta glupava, ta tvoja prokleta navika.


    PUT ZA BOLJE VRIJEME -diverzanti

    Pola devet na mom satu
    Spremam se i van izlazim
    Pa nevoljko ali smjelo
    Po blatnjavom putu gazim
    Neprestalno kisa pada
    Mracno je od zime drhtim
    Neprekidno, besmisleno
    Dosadno u krug se vrtim

    Cekam da netko doci, pomoci mi ove noci
    Da podijelim s nekim ono sto me u zivotu koci
    Da ugasi one vatre sto su svuda oko mene
    Samopouzdanje vrati, pa da samnom skupa krene

    Kreni nekim novim putem
    Putem za bolje vrijeme...

Linkovi