utorak, 16.01.2007.

5 je najvažnijih

Image Hosted by ImageShack.us

Po blogovima kruže štafete. To vam znaci da neki bloger napiše 5 stvari o sebi i onda preda štafetu drugima.
Niti mene nije zaobišla primjećujete.


1. Ljubav - najvažnije je voljeti i biti voljen
( Tu spadaju i obitelj,prijatelji.. svi koje volim)
2. Glazba - sama po sebi ne zahtjeva objašnjenje
3. Kremšnite - ako ste ih kad probali znate zašto su na ovoj listi
4. Pokoja kuna u džepu
5. Škola - budimo realni, bitna je

Ima još mnogo stvari koje život znače, no to su uglavnom sitnice koje uljepšaju dan.
S druge strane, bilo bi nemoguće bez njih.

- 11:28 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Malo osobnog izričaja...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Porota Rock Bend

Evo jednog bloga na kojem ćete sigurno naći pjesme za sebe.
Mlada talentirana umjetnica.
Sjena Sjete

Blog na kojeg vrijedi otići.
kozmos ljubavi i jada

Dakle, ja sam...

... djevojka koja trenutno stanuje negdje u ružičastom svijetu.

Jeste li znali da je Sonrisa na Španjolskom OSMIJEH?
Budući da je Osmijeh nešto što svima možemo podariti i nešto što mene pokreće, odlučila sam Mu posvetiti naziv ovog bloga.

A tko sam ja?
Nažalost nisam Osmijeh. Nisam ni Princeza koja sam željela biti kad odrastem.
No,još nisam odrasla pa imam vremena to postati.

Dobrodošli u moju vlastitu bajku....
Da bi potpuno ušli, morate se samo Osmjehnuti.

Oni kojima darujem osmijeh i oni od kojih ga primam

Obitelj - ništa bez prave obitelji
Prijatelji - bez njih je život bezvrijedan
Dečko (ljubav) - prijeko potreban

Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg
cvijeta na svijetu.

Da ne zanemarim Ljubav, netko pametan je jednom rekao :

U kritičnom času svih ljudskih odnosa, postoji samo jedno pitanje:
Što bi sad učinila Ljubav?
Nijedno drugo pitanje nije važno, nijedno drugo pitanje nije značajno,
nijedno drugo pitanje nema nikakve važnosti za vašu dušu.