Believe me.

Image and video hosting by TinyPic

Uživam u prohladnim jutrima dok prolazim susjedstvom na putu do škole i slušam meni najdraže pjesme na iPodu.
S nestrpljenjem očekujem i prvi snijeg.
Istina, svakog dana imam sve manje i manje vremena pošto ulazimo u završnu fazi prvog polugodišta, a budimo realni ; to je za mene najgori dio školske godine u gimnaziji, gori čak i od njezinog kraja.
Na školskom hodniku se osjeti netrpeljivost, žurba, svi nose knjige i
bilježnice po rukama.
Ako smo izdržali do sada izdržat ćemo još četiri tjedna :) .

Moram se pohvaliti kako mi je u Zagrebu bilo odlično.
Sve bih dala da mogu ponoviti ta dva dana.
Smještaj je bio odličan, hrana vrlo dobra (iako smo se mi preko dana hranili u McDonalldsu ).
Večer prije smotre nisam mogla zaspati, baš kao ni ostatak
ekipe pošto su se kolege iz Splita napile i puštale
narodnjake cijelu noć, ali zato smo im mi ujutro zauzele kupaonicu
tako da su morali čekati na red.
Amerikanci su me oduševili, jako su simpatični i druželjubivi.
Nahvalili su nas do neba i natrag.
Čak su nam rekli da bi mogli parirati i njihovim učenicima u SAD-u.
Danas je izašao i članak u lokalnim novinama o tome ima čak i slika :) .
Jedino što mogu reći jest : jedva čekam sljedeću godinu!

Polako su počele i pripreme za školski turnir u odbojci, slaže se momčad, priprema taktika i tako tko.
Prošle godine smo neslavno završile, no valja uzeti u obzir da smo bile prvi razred i tek smo učile prve korake.
Planira se i doček nove godine koji je još uvijek neizvjestan.
Također pojavio se On.
U protekla tri tjedna držala sam razmak između nas pošto još nisam sigurna što želim. Ne želim ga povrijediti, a opet ne želim požaliti zbog svoje odluke.

Slušam; Duffy, Sting , Gibonni.
Čitam; Shakespeare; Hamlet
( vjerovali ili ne knjiga mi se čak sviđa Image and video hosting by TinyPic )
Gledam; Operacija trijumf, Troja
( Orlando Bloom je jednostavno savršen )

21.11.2008. - 20:13 - Komentari { 20 }

What do you want?

Image and video hosting by TinyPic

Što mi to radiš? Zar misliš da ćeš time išta postići?
Koliko ti puta moram reći : ne osjećam se krivom.
Uvijek si bila kraljica drame, a meni zaista ne treba još jedna tvoja predstava.
Nisam ljuta. Nimalo. Štoviše, žalim te jer ne vidiš dalje od vlastitog nosa.
Život nije med i mlijeko, a Zemlja se ne okreće oko tebe draga moja.
Misli što želiš, radi što želiš, laži koliko ti god srce želi.
Znaš zašto? Jer mi više uopće nije stalo.
I don't care.

* * *

Život mi je postao pravi kaos. Ni sama ne znam što se događa. Osjećam se kao da je netko ugasio svijetlo. Svako malo mi netko nešto prebacuje. Dosta mi je toga.
Ja nisam savršena, e pa niste ni vi. Ako mi nemate što pametno reći, bolje šutite.
Baš kada budem dobre volje dođe neki glupi sivi oblak i sve pokisne.
Zar ja ne mogu biti sretna?

Od problema ne mogu pobjeći, od sebe same još manje.
Kažu da uvijek postoji rješenje, no ja ne znam gdje da ga više tražim.
Molim nebo da sva sranja prestanu i da konačno shvate moje osjećaje i misli.

Ljudi su zla i okrutna bića koja misle samo na svoje potrebe.
Ja ću im se samo nasmijati u lice i okrenuti leđa.
Život sve vraća. Svi će se dugovi naplatiti, možda ne sutra, ali zasigurno hoće.


M.

01.11.2008. - 18:58 - Komentari { 17 }

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>