< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga

pIj KuMo PiJ nA tEbI jE rEd!!!!madmadmadmadmadmad

*KOHORTA-RETFALA-4EVER*.....................to je sve............

Image Hosted by ImageShack.us


NEMA EKIPE DO NAŠE EKIPE!!!!!!!!!!!!!!!!

Free Site Counter
Free Site Counter












e slike su najjaaaačččeeeeeeeeeee---------



















Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

tiky &dejica


koncert u školjci...cerekcerekcerek


...moj maji čuko...bubica(linda) pajki!!!!!!!!!a joj.....





****JA***

Grad na dravi, danas slavi, naprijed naši bijelo-plavi,
cijeli Osijek kliče, zove: Naprijed naši momci po bodove!
Mi smo bolji, mi smo jači, bodrite nas navijači,
nek se svuda čuje odjek: OSIJEK, OSIJEK, OSIJEK!



***hrga i ja u poššššuuuu***hehehcerekcerek

Iz Osijeka, četa mala, krv je naša bijelo-plava.
Hrvatske smo mi sinovi, odani smo bijelo boji!
Bijela boja, boja znana, to je ponos Osječana!



...ovo je najjače piće...sam kad se sjetim višnjevca......ludara!!!!!!






Mi Slavonci,
uz Osijeka smo svi,
i kad gubiš ti znaj,
nikad nećeš bit sam,
volimo te mi!



ja imam ljepše..........žute..malene...joj........






Sa istoka ori jedan odjek OOOOOO
Šampione ime ti je Osijek OOOOO
Sa istoka ori jedan odjek OOOOO
Bože čuvaj Kohortu i Osijek OOOOO


Mi smo svojoj općini obećanje dali,
da ćemo izjebati sve živo na Dravi..
IDE NASTUPA, NE BOJI SE SEXA,
OSIJEK, OSIJEK JEBE BEZ KOMPLEKSA!


Inati se Slavonijo, ljepota nek tvoja boli,
nema onog tko te ne zna, tko te ne zna, a ne voli!

Pjevaj majko, ratara i bekrija,
pjesmu onu što nam život stvara,
konje vrane kad odsedla šokadija,
vrisen pjesma od plamena i žara!


I krcat stadion, baklje se pale, i rulja bodri bijelo-plave,
ja volim Osijek i Kohortu, ja volim grad pokraj Drave!
Ale, ale, ale, ale.... jebem ti život bez rakije!




Moj Osijek pun je sunca, uz Dravu miran i tih,
za sve nas ostat će uvijek najljepša pjesma i stih!
Moj grade pored Drave, tu mladost moja je sva,
na svakom kamenu tvome, krije se ljubav bez dna!
Kad svijetla gasnu, i mjesec se pojavi mlad,
na obali Drave umoran odmara grad!





Kad te vidim tuga nestaje,
sija sunce trava miriše,
srce moje kuca za tebe,
samo tebe volim Osječe,
volim Osječe!




Kohortaš stari ulicama luta,
purgera traži cijeli dan i noć,
i kad ga nađe razbit će mu pičku,
u Osijek više nikad neće doć!




Ići ćemo daleko, svladat ćemo prepreke,
zbog Osijeka i Kohorte!
Samo tebe volim ja, ti si ljubav najveća,
moj Osječe, o kako volim te!
OOOOOOO







































thumbupcerekmahnjami***KUD **** IDIJOTI***
kAd SuNcE oPeT zAđE

KAD SUNCE OPET ZAĐE,
I PTIČICE ZAŠUTE SVE
JA IPAK ĆU TE ČEKAT
DRAGI DO KASNO U NOĆ
,A TI SI SADA DALEKO,
IZA SEDAM MORA,
SEDAM GORA,
ALI ZVIJEZDE NEK TI KAŽU
DA JOŠ UVIJEK VOLIM TE JA,
DA JOŠ UVIJEK VOLIM TE JA.
JA JOŠ UVIJEK ČEKAM NA TEBE,
ALI NEZNAM DA NIKAD NEĆEŠ DOĆ
,PRVE LASTE ŠTO DOĐU SA SJEVERA
,PRVE LASTE JAVIT ĆE TI TO!mad

Image Hosted by ImageShack.us>kud idijoti--glupost je neuništiva..joj kak ih obožavam


####kud idijoti###


%%%%idijoti%%%%

punk is not dead!!!!!!!

SShaggy
OOverwhelming
NNutty
JJudicial
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com





KUD IDIJOTI
NARKOFAN
(visoki napon)

MAMA, SPASI SE
O JE, MOLIM TE
MAMA, TI NE BOJ SE
STVARNO, MA ŠTA SI NARKOFAN
TRAVE, ŠITA, DROGE,
KAVE, VINA, BIRE
NEĆEŠ VIŠE
KAVU, CIGARETE,
MITA, ŠITA I TABLETE
NEĆEŠ
DOPA, CIGARETE,
ŠITA I TABLETE
NEĆEŠ VIŠE TI
HEJ
MAMA, SPASI SE
MAMA, MOLIM TE
O JE, TI OPUSTI SE
OR LAJT, BIT ĆE DOBRO SVE
TRAVE, ŠITA,
DROGE, KAVE, VINA
BIRE NEĆEŠ VIŠE
KAVU, CIGARETE,
MITA, ŠITA I TABLETE
NEĆEŠ
DOPA, CIGARETE,
ŠITA I TABLETE
NEĆEŠ VIŠE TI
HEJ!






















PANK NIJE MRTAV..I NIKADA NEĆE NI BIT.
..LJUDI ŽIVOT JE SRANJE I ISKORISTITE GA MAXIMALNO.
.NEMOJTE VRIJEME TROŠIT NA LIKOVE IL ŽENSKE...
ŽIVITE ŽIVOT..PIJTE DROGIRAJTE SE...UŽIVAJTE...
BY---NARKOS...SOX







































utorak, 30.01.2007.

BOMBA!!!

Eo napokon novi post,ljudi moja isprikaaa……za kašnjenje nadam se da se nece ponovit više,ima tolko novih stvari al stvarno neznam odakle da počnem…ma ono zadnjih par tjedana ludnica vani sam neke lude akcije di god se okrenem EMO,,,hihihi..malo parodije,ugl to jest u biti svaki četvrtak,petak,subota ista priča kapljica neko pivo dernemo,teatar i naravno di dalje završimo nego u westu i cadilacu…kao jako zanimljivo..imam malog cakanog dečka,ajme presladak je…nedam ga nikom tak ga cure,3 metra dalje od njega ma šala mala ko ga oće sam nek pita i dam ga za đaba…i tak kontam si da imam inspiracije za mal duže pisanje,pa ono da i to iskoristim,jer ovaki trenuci su veoma rijetki kod mene..ajmo kreni soxy..jako sam zbunjena u vezi bivšeg dečka,danas sam ga slučajno srela i počela se trest,koja sam ja glupača i zablokirala sam ko budala,nije to sad nešt previše bitno,nego je poanta u tome,što neželim misliti o njemu dok sam s drugim i pet put boljim dečkom..šta ćeš.ovih par dana su me užasno izmorila i naživcirala,ovu subotu bili u teatru upala murija i ono osobne vamo tamo,a ja i osobna nebo i zemlja još uvijek,al imat ću je ja..a ko živ ko mrtav,i ajmo dalje.ko nema osobnu nesmije van ko ima ide van,nije to bilo najgore neg sam se ja bedirala zbog žane,da nezakasni kuć zbog toga,što se mene tiče ja sam htjela da me odvedu u postaju jer mi je bilo jako jako jako hladnoo..i tak neki lik nas preko nekog lege izveo van,a naravno lik je dobarr.i tak ošli smo do westa i cadilaca i meni postajalo sve hladnije i hladnije,,još malo samo još malo..i lega gorila sam od temperature,sabol me odveo oko 1 kuć stvarno mi nije bilo dobro,poludila sam i neki pojedinci su mi u sekundi digli tlak…neželim nikaku filozofiju nabacit,nemam više ništ pametno za reć gotovo je,ta moja inspiracija dođe na 5 minuta i tuto finito,ajde ljudeki užživajte i gledajte žikinu dinastiju i naravno cugajte….to je moj recept za ono neki fancy život(life),ajde zbogom…volim vas…

- 23:25 - Komentari (33) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.