Savjet


poslušat ću jedan dobar savjet. Zatvorit ću srce i nikome ne dati da mi se približi i uvuće pod kožu kao što je on. Iako bi ovo moglo dosta ljudi pročitat ,koje se uopće ne tiče, više me nije briga. Razočarali su me ljudi kojim san virovala i to povjerenje neće nikad vratit. Postigli su da se osjećan ko zadnje govno. To je za sada sve, ZBOGOM........


Metallica-Nothing Else Matters

So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
and nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
and nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
and nothing else matters

never cared for what they do
never cared for what they know
but I know

So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
and nothing else matters

never cared for what they do
never cared for what they know
but I know

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say

Trust I seek and I find in you
Every day for us, something new
Open mind for a different view
and nothing else matters

never cared for what they say
never cared for games they play
never cared for what they do
never cared for what they know
and I know

So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
No, nothing else matters

01.03.2008. u 19:42 | | Scream. (7) | P | !! | K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

Pieces Of My Life. Hope You'll Like It. Leave A Comment. Kissićbelj




O meni

Pa ovako. Zoven se Petra i iman 16 godina. Volim svakakvu glazbu ali ipak najviše pop i r'n'b (na žalost nekih mojih prijateljicabeljbelj)
Ugl., ovdje ću pisati o sebi i svojo okolini, ljudima koje volim gledati i slušati (film i glazba), zapravo što mi god padne na pamet. BYEroflrofl


Free Website Counters
Free Website Counters


PPure
EExquisite
TTempting
RRefreshing
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
Gadura dizajn
Jedan zakon link, probaj
Koliko me dobro poznaješ?thumbup

Maja, Sandra, Mara i Tome = opsjednuti msn-om
Pampin blogić (weee)
Juliet (weee)
Mateica
Marin'ca, heh
Anjiiiić

Credits

Design: Simpaa. <3
Pic &&brushes: Deviantart.