....::::KRAJ JEDNE ERE::::....MOŽDA POČETAK NEČEG BOLJEG::::....


Pa ovako, ja i Mario smo prikinili prošli ponediljak. Na početku mi je bilo jako ža ali više nije. Sada kada gledam na to sve, mislim da bih ipak opet bila s njim jer je to jedno iskustvo koje mi je stvarno trebalo. I mogu reći da san iz te veze izašla promijenjena, nabolje ili nagore, to drugi ljudi trebaju prosuditi
Ali, već mi se netko sviđa. A to je staro/novo sviđanje. Naime, sviđa mi se moj stari momak s kojin sam bila prije godinu i misec dana. Jako mi se sviđa i ne znam što da radim. Dali da čekam dok mi se ne prestane sviđati te da ga gledam svaki dan pitajući se što bi sada bilo da sam se drugačije ponijela prema njemu dok sam imala priliku. Ili da nešto poduzmem pa onda moram prihvatiti da mi može reći ne ili čak da završimo zajedno pa da mi napravi ono šta san ja njemu radila.
Ajme majko, ne znan šta da radim. On je trenutno jako blizu mene a ja ne prestajen razmišljati kako mi je bilo lijepo s njime i kako se on ponaša prema meni. Nitko, nikad nije se tako ponaša i ne prestajem žaliti zbog toga. On je tu vezu shvatio ozbiljno a ja sam bila glupo djevojče kojoj je to sve bila samo igra u kojoj sam ipak ja izvukla deblji kraj iako se onda činilo da je on. Ne znam što da radim jer ako on sazna može to zauvijek uništiti našte kakvo-takvo prijateljstvo a to je zadnje što želim
Sviđa mi je već jako dugo lai sam to pokušala negirati i nisam htjela prihvatiti dok sam bila s Mariem a sada ne želim jer shvaćam kako ću biti povrijeđena. Ne znam
Možda ga čak i volim...ne...to ne može biti istina...ne....ne smijem se zaljubiti....ne znam kako ću to prebroditi....
Dali ga volim????

30.01.2008. u 17:41 | | Scream. (2) | P | !! | K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

Pieces Of My Life. Hope You'll Like It. Leave A Comment. Kissićbelj




O meni

Pa ovako. Zoven se Petra i iman 16 godina. Volim svakakvu glazbu ali ipak najviše pop i r'n'b (na žalost nekih mojih prijateljicabeljbelj)
Ugl., ovdje ću pisati o sebi i svojo okolini, ljudima koje volim gledati i slušati (film i glazba), zapravo što mi god padne na pamet. BYEroflrofl


Free Website Counters
Free Website Counters


PPure
EExquisite
TTempting
RRefreshing
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
Gadura dizajn
Jedan zakon link, probaj
Koliko me dobro poznaješ?thumbup

Maja, Sandra, Mara i Tome = opsjednuti msn-om
Pampin blogić (weee)
Juliet (weee)
Mateica
Marin'ca, heh
Anjiiiić

Credits

Design: Simpaa. <3
Pic &&brushes: Deviantart.