Mala dosadna...


Daleko si od očiju ali od srca nisi. Jedino što mi nedostaje znaj ti si. Nisi zvijezda ni anđeo, ni Bog da te molim, ali si osoba koju ludo i iskreno volim...
Još jedna u nizu pjesmica posvećenih njemu. Svaka riječ je istinita i koliko ga god pokušala zaboravit i obrisat suze koje je on uzrokovao, moran shvatit da to nikad neću uspit. Ali:
I'll just find some things to do to take my mind of missing you even for a second.
Volim te i mrzim, neznam što je jače,stislo mi se srce,samo što ne plače,napiši mi nešto,sasvim me povrijedi,ionako mi život bez tebe ne vrijedi!

Oči su ti umorne kao da si plakala,
usne su ti crvene jer si ga ljubila,ne laži malena,
nisi ga preboljela,ostao je trag
KOLIKO SI GA VOLJELA!!!

Netko te puno voli, nečije srce za tebe gori, iz nečijih očiju suze teku, netko ti želi ljubav i sreću... Taj netko sam ja koji te voli od kad te zna!

Mislim na tebe svaku večer, a suza za suzom niz lice mi teče...

Jednom ćes me pitati volim li više život ili tebe.. Ja ću odgovoriti - život.Ti ćes se okrenuti i otici, a nećeš ni znati da si ti moj život...

Ove pisme san našla na Marinon blogu. Samo da se zna da ne mislite da san se ja sitila napisat nešto ovako lipo. Nekoliko sličica za kraj.
Image Hosted by ImageShack.us

I<br />
<a href=Image Hosted by ImageShack.us

I to je sve za danas. Papa
P.S. maja i sandra su se pomirile, napokon više. Bokićmah

04.10.2007. u 20:01 | | Scream. (1) | P | !! | K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

Pieces Of My Life. Hope You'll Like It. Leave A Comment. Kissićbelj




O meni

Pa ovako. Zoven se Petra i iman 16 godina. Volim svakakvu glazbu ali ipak najviše pop i r'n'b (na žalost nekih mojih prijateljicabeljbelj)
Ugl., ovdje ću pisati o sebi i svojo okolini, ljudima koje volim gledati i slušati (film i glazba), zapravo što mi god padne na pamet. BYEroflrofl


Free Website Counters
Free Website Counters


PPure
EExquisite
TTempting
RRefreshing
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
Gadura dizajn
Jedan zakon link, probaj
Koliko me dobro poznaješ?thumbup

Maja, Sandra, Mara i Tome = opsjednuti msn-om
Pampin blogić (weee)
Juliet (weee)
Mateica
Marin'ca, heh
Anjiiiić

Credits

Design: Simpaa. <3
Pic &&brushes: Deviantart.